Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

jeg ser at jeg har svært mange meldinger liggende inne om dette kurset fra nettinettet. Men hun står også frem med et fullt navn, så dermed så kan det være at hun mener at hun er seriøs. Men det vet jeg ikke. Sier bare at dette skal jeg se nærmere på, for jeg blir såklart skeptisk når noen maser slik om et kurs til meg.

Jeg vet heller ikke om det fulle navnet er fake...

Men dette var veldig reklame fra et firma i såfall ;)

Endret av Meline37
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dette er ikke første gang noen påpeker dette ved deg? Bør du ikke heller ta det til deg istedet for å rakke ned på ei som faktisk prøvde å hjelpe?

• Liker 12
Skrevet (endret)

Synes du går for langt når du anklager alle som støtter nettinettet til å være henne selv. Å være skeptisk er bare bra, men her går det litt over styr. Du begynte så fint med at du ikke ønsker å svartmale henne, men nå virker det som du går inn for akkurat det.

Jeg beklager så mye hvis dere føler jeg svartmalte nettinettet.

Jeg må ihvertfall si at jeg synes at reklamevirksomheten var litt på kanten. Men kan godt være at dette var godt ment fra nettinettet, men jeg mener at det var galt å reklamere slik.

Jeg bare tenkte : svindler.... men må jo sjekke ut saken før en vet hva hun prøvde på....

Det er godt mulig hun er rederlig, men jeg bare sa at jeg mente ikke svartmale, men jeg er skeptisk sa jeg :).

Tro positiv om nettinettet, og tro jeg er dust hvis dere vil det. :) Men jeg takker ikke for meg: jeg bare sier : Slike firmaer kan missforstås.... Isåfall hvis en blir kontaktet og spurt om å være med mange mange ganger på meldinger.

Da oppfordrer jeg alle som støtter nettinettet, og melde seg på hennes kurs :) Kan godt være meg som tar grundig feil av dette som sagt ;)

Endret av Meline37
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg ser at jeg har svært mange meldinger liggende inne om dette kurset fra nettinettet. Men hun står også frem med et fullt navn, så dermed så kan det være at hun mener at hun er seriøs. Men det vet jeg ikke. Sier bare at dette skal jeg se nærmere på, for jeg blir såklart skeptisk når noen maser slik om et kurs til meg.

Jeg vet heller ikke om det fulle navnet er fake...

Men dette var veldig reklame fra et firma i såfall ;)

Alle her vet jo hvem hun er og hva hun heter, så det gjør ingenting om du legger ut fullt navn. Du kan også redigere vekk navnet. Vil gjerne se alle disse mailene hvor hun "presser" deg til å ta kurset. Lurer også på om vi kan få Nettinettet til å legge ut noen mailer fra deg for å se hva du skriver. Så får vi det på bordet liksom. Du har vel skrevet noen mailer hvor du ber henne om å slutte å sende meldinger om kurset?

Anonymous poster hash: e4a05...2e4

• Liker 3
Skrevet
Nettinettet

Fast inventar

• photo-64146.jpg?_r=1350942353
  • Medlem
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 4 164 innlegg
  • Ble med 25. sep. 12
  • Kjønn: Kvinne

Sendt 25 januar 2014 - 17:19

Åh nå ble jeg skikkelig stolt av deg!! :) Jeg synes du skal se på dette som en ny start og virkelig gjøre ting anderledes for deg fra og med nå.. Les kurset jeg har gitt deg tilgang til og legg meg gjerne til på Facebook slik at du får tilgang til AGAPI januar kurset gruppen. Der ligger det noen gode videoer fra Matthew hussey blant annet.

Du må gjerne avtale date med fyrer eller fortsette å lete etter kjærlgiheten, men endre det du har gjort før og du vil få andre resultater.. :) Ikke ta til takke med, men vent på det som føles ekte og rett.. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er GROV egenreklame direkte rettet til personer som sliter fra før!

Anonymous poster hash: 8379b...24f
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå får dere som forsvarer denne pusheren av datetjenester ta å roe dere ned ti hakk med forsvaret og rosemalingen deres.

Vi snakker ikke om en ordinær bruker som gir råd til noen som etterspør råd i en tråd. Det ville vært helt legitimt, og det ville også vært OK i mitt hode å sende en bruker en privat melding for å tilby seg å hjelpe på tomannshånd som ordinær bruker. Her dreier det seg derimot om en person som over tid, veldig hyppig, har presentert seg som en autoritet på området dating og parforhold, samt ikke lagt skjul på at hun selger tjenester. Det gir henne en tyngde, som kan gi henne en ekstra legitimitet hos folk som etterspør råd, særlig folk i sårbare livsfaser. Det kan hende det er over grensen å skrive dette, men for oss som faktisk har litt kunnskap og/eller erfaring om mennesker, relasjoner og hvordan man generelt orienterer seg sosialt, så har det også vært meget tydelig at kompetansen til denne brukeren ikke er i nærheten av å stå i forhold til retorikken, påståeligheten og selvsikkerheten i sine råd på åpent forum.

Når hun da sender brukere meldinger og tilbyr kommersielle tjenester, så er IKKE problemet at Meline burde tatt til seg rådene hennes. Dette er ikke å henge ut en bruker av forumet KG, det er å rette kritikk mot noen som har hatt to roller som absolutt ikke bør blandes sammen: vennlig bruker som gir råd og kommersiell aktør som har brukt enhver anledning til å fremheve egen kompetanse.

Anonymous poster hash: ed18c...d25
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Alle her vet jo hvem hun er og hva hun heter, så det gjør ingenting om du legger ut fullt navn. Du kan også redigere vekk navnet. Vil gjerne se alle disse mailene hvor hun "presser" deg til å ta kurset. Lurer også på om vi kan få Nettinettet til å legge ut noen mailer fra deg for å se hva du skriver. Så får vi det på bordet liksom. Du har vel skrevet noen mailer hvor du ber henne om å slutte å sende meldinger om kurset?

Jeg sier: vi får stole på henne, men jeg melder meg ikke på kurset. Hun fremstår jo med fullt navn, og hvis det er en person med dette navnet, så regner jeg med at det er meg som har misforstått alt sammen. Folk ba meg oppgi brukerens navn, og jeg gjorde det fordi jeg sto med spørsmålstegn pga brukerens måte å profilere firmaet på. Men mulig det var gjort med gode hensikter. Gidder ikke å diskutere det. Men jeg var ikke her inne for å få slike tilbud som kurs. Ferdig med den saken!. Og nettinettet kan ha ment alt med de beste hensikter. Så beklager så mye! :) Jeg er vel i overkant skeptisk :)

Jeg beklager sterkt til nettinettet også for at jeg mistenkte dette som svindel, for det kan ha vært I GODE HENSIKTER OG MENING fra nettinettets side. Det er det jeg ikke vet. Og derfor rappoterte jeg ikke Nettinettet. Jeg kan ikke vite... har ikke peiling, og melder pass ;)!

Jeg vet ingenting om verken jus eller regler for å reklamere et firma i meldinger på slike forumer, så sorry... bare gi blaffen i mine uttalelser... Jeg er overskeptisk sikkert... Og kritisk til slikt generellt. Så nettinettet: jeg må si tilslutt at jeg rappoterte deg ikke fordi jeg har ikke peiling, og det har jeg fortsatt ikke!! Og beklager: det kan være du mente dette godt, men jeg så det ikke slik da du begynte å nevne kurs...

Endret av Meline37
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Men så lenge det ikke er snakk om å tjene noen penger? Dette er jo noe hun tilbyr gratis? Hva hvis en bruker her inne hadde hatt koden og gitt den til Meline og anbefalt henne å ta kurset?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå får dere som forsvarer denne pusheren av datetjenester ta å roe dere ned ti hakk med forsvaret og rosemalingen deres.

Vi snakker ikke om en ordinær bruker som gir råd til noen som etterspør råd i en tråd. Det ville vært helt legitimt, og det ville også vært OK i mitt hode å sende en bruker en privat melding for å tilby seg å hjelpe på tomannshånd som ordinær bruker. Her dreier det seg derimot om en person som over tid, veldig hyppig, har presentert seg som en autoritet på området dating og parforhold, samt ikke lagt skjul på at hun selger tjenester. Det gir henne en tyngde, som kan gi henne en ekstra legitimitet hos folk som etterspør råd, særlig folk i sårbare livsfaser. Det kan hende det er over grensen å skrive dette, men for oss som faktisk har litt kunnskap og/eller erfaring om mennesker, relasjoner og hvordan man generelt orienterer seg sosialt, så har det også vært meget tydelig at kompetansen til denne brukeren ikke er i nærheten av å stå i forhold til retorikken, påståeligheten og selvsikkerheten i sine råd på åpent forum.

Når hun da sender brukere meldinger og tilbyr kommersielle tjenester, så er IKKE problemet at Meline burde tatt til seg rådene hennes. Dette er ikke å henge ut en bruker av forumet KG, det er å rette kritikk mot noen som har hatt to roller som absolutt ikke bør blandes sammen: vennlig bruker som gir råd og kommersiell aktør som har brukt enhver anledning til å fremheve egen kompetanse.

Du får 10 plusspoeng av meg for det innlegget.

Anonymous poster hash: 45be1...86a

• Liker 4
Skrevet

Nettopp, helt enig. Slik ser jeg det også.

AnonymBruker
Skrevet

Men så lenge det ikke er snakk om å tjene noen penger? Dette er jo noe hun tilbyr gratis? Hva hvis en bruker her inne hadde hatt koden og gitt den til Meline og anbefalt henne å ta kurset?

Er det vanskelig å forstå? Kg er et seriøst forum med seriøse samarbeidspartnere og har regler for sine brukere. vi har i flere tilfeller sett at Kg har stengt ute brukere som har lenket til egen virksomhet eller som forsøker å dra dra fordeler fra brukere på kg. Bla, er det forbudt med spørreundersøkelser eller undersøkelse som kan benyttes i andre nettsider og i studieoppgaver. Også er det forbudt for andre firma å reklamere for produkter de selger. Nettinettet er ikke en vanlig snill bruker, hun er en bedriftseier.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge ikke den komersielle biten har blitt blandet inn ser ikke jeg problemet. Disse mailene viser bare ei som vil hjelpe ei anna bruker. Lurer på hvorfor ingen andre har kommet frem og klagd på reklame pr PM. Jeg tror Meline er ute etter oppmerksomhet som vanlig og henger ut noen som ville henne godt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge ikke den komersielle biten har blitt blandet inn ser ikke jeg problemet. Disse mailene viser bare ei som vil hjelpe ei anna bruker. Lurer på hvorfor ingen andre har kommet frem og klagd på reklame pr PM. Jeg tror Meline er ute etter oppmerksomhet som vanlig og henger ut noen som ville henne godt.

Hun har jo som sagt hintet til hva hun driver med i flere tråder. Hvordan kan du si at hun ikke blander inn den biten da?

• Liker 1
Skrevet (endret)

faktisk hun har sendt meg koden, jeg har oversett den...... men hvis noen vil så kan de prøve å logge seg på med koden, og opprette bruker men jeg tør ikke, stoler ikke på dette: Det kan godt være at dette var i god mening fra nettinettets side, men jeg sto med piggsvinpiggene mine ute, og overså nøkkelen...men her må jeg innrømme at den er oversettt. SÅ DERMED HAR NETTINETTET VÆRT ÆRLIG MED KODEN. :)

Beklager for det nettinettet.

Men jeg ble faktisk stresset av å motta et slikt tilbud på melding.... Jeg var ganske ny her på forumet da det skjedde, og ble mistenksom... og mener fortsatt at du bør tenke deg litt om på hvordan du reklamerer firmaet ditt :)

Nettinettet

Fast inventar

• photo-64146.jpg?_r=1350942353
  • Medlem
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 4 164 innlegg
  • Ble med 25. sep. 12
  • Kjønn: Kvinne

Sendt 23 januar 2014 - 08:53

Heisann.

Jeg forstår at du ikke har det helt greit pga disse dårlige erfaringene dine, og jeg tenkte kanskje jeg kunne prøve å få deg til å føle deg litt bedre.. skape noen nye følelser i deg og kanskje hjelpe deg endre de tingene som ikke fungerer?

Jeg driver for tiden et kurs som heter AGAPI kurs som er for kvinner som sliter med kjærlgihetslivet. Vi startet for 3 uker siden, men det er et selvstudie og du kan hive deg på hvis du vil.

Kurset koster egentlig 3499,- men jeg har en stipend ordning som gjør at jeg kan gi studieplasser til en del kvinner gratis når behovet er stort.

Registrer deg på kurs.livsendringskurs.no og trykk på nøkkelen som er der inne og legg inn kode:

cfbddac40a86f261394d15daf0044386

Når du da trykker på "mine kurs" så vil du få opp de kursene som er åpnet hittil. Du starter på topp og jobber deg gjennom et og et. Ved besvarelsen må du både legge inn svar og legge ved en fil, for at det skal godkjennes, så hvis du bruker selve svaret for å sende kan du bare legge ved et bilde eller noe slik at svaret godkjennes.

Ellers er det bare å bruke forumet der inne, eller meg på [email protected] som sparringspartner underveis.

Jeg kan også hjelpe deg med nettdatingprofilen din (velge ut tekst, bilder osv) hvis du ønsker det.

Du har iallefall muligheten, så er det opp til deg om du vil gripe den!
"Det er altid øye som ser i kjærligheten, og hvis du ikke ser på deg selv som verdifull vil ingen andre gjøre det heller"
Endret av Meline37
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo som sagt hintet til hva hun driver med i flere tråder. Hvordan kan du si at hun ikke blander inn den biten da?

Så PT'er skal holde seg unna tråder som har med trening å gjøre, fordi de kan blande jobb og bruker? Og de må ikke gi råd om trening på PM?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Uansett så er ikke dette måten å hjelpe noen på. Jeg var helt ny på forumet, og jeg har det faktisk fint... men sliter kun litt med datingen min...og det gjør mange..... men uansett kan nettinettet tolke meg som hun vil, og ha ment dette i de beste hensikter, men jeg ser at jeg må ha sittet med piggsvinpiggene mine ute. Jeg overså nøkkelen til og med, og fikk anfall da jeg fikk tilbud om nettrådgivningstjenesten hennes. Tenkte på svindel og ville ikke ha med det å gjøre. Holdt munn om det for alle, helt til nå.

Men nå er spørsmålet mindre. Eneste spørsmål er om reklamen hennes var på rett sted? Og om koden funker? Jeg tør ikke prøve engang :)

Endret av Meline37
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så PT'er skal holde seg unna tråder som har med trening å gjøre, fordi de kan blande jobb og bruker? Og de må ikke gi råd om trening på PM?

Ja faktisk. Nå må du ikke ignorere det beviset som finnes over her, nemlig at nettinettet aktivt har framlagt et tilbud om et kurs hos henne. Uansett hvor enkelte av dere her kverulerer, er dette imot KG's regler og veldig uprofft for enhver som driver et firma.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...