missdior Skrevet 28. august 2015 #3581 Skrevet 28. august 2015 så fint at lillebror koser seg litt i barnehagen iallefall. går seg til det der! god helg
Trampe Skrevet 28. august 2015 #3582 Skrevet 28. august 2015 Bare å sexe i vei! Håper barnehagen går seg til fort! Den gråtinga er vond, altså.
Fibonacci Skrevet 28. august 2015 Forfatter #3584 Skrevet 28. august 2015 Takk, dere! Jeg har fått minsten i seng, rydda litt og har endelig fått satt meg ned! Snuppa er i bursdag, og blir fulgt hjem av moren til bestevenninna etterpå. Eldstemann fikk velge middag i dag, det ble taco Etterpå skal jeg nikose meg med rødvin, mørk sjokolade og Nytt på nytt (hvis jeg ikke sovner først)!
Fibonacci Skrevet 29. august 2015 Forfatter #3585 Skrevet 29. august 2015 God lørdag Vi har vært på Verdens kuleste dag på Akershus festning med yngste- og eldstemann i dag Mye folk, laaange køer, men gøy for eldstemann. Det beste var å hoppe på sommerski og få bygge robot! Snuppa har vært med ei venninne på Tusenfryd og kost seg masse. I morgen har vi 12 års bryllupsdag, og skal ut og spise
Gjest Tekola Skrevet 29. august 2015 #3586 Skrevet 29. august 2015 Gratulerer med 12 års bryllupsdag!
Fibonacci Skrevet 30. august 2015 Forfatter #3587 Skrevet 30. august 2015 Tusen takk, Tekola! Vi har kost oss med tapas og vin i kveld Foreldrene mine passet ungene, og det gikk som vanlig helt supert Nå er det natta! Traaavel uke venter.
Fibonacci Skrevet 31. august 2015 Forfatter #3588 Skrevet 31. august 2015 (endret) Mandagen starta litt på skjeiva, med kaffe utover hele kjøkkenbenken. Sånn går det når man står der i halvsøvne og trykker på feil knapp! Og uansett hvor mye jeg prøver å pushe på skolebarna, får de alltid dårlig tid. Somlekoppene våre! Men denne uka blir det litt roligere. Det eneste jeg har, er en time hos fysio, ellers blir det vanlige dager. Veldig godt! Og lillebror var ikke fullt så lei seg ved levering. Trøst for mamma- og pappahjertet! Endret 31. august 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 1. september 2015 Forfatter #3589 Skrevet 1. september 2015 (endret) Nå går det an å stemme på de ulike bidragene til Kvinneguidens skrivekonkurranse. http://www.klikk.no/kvinneguiden/kommentarer/article1603962.ece Jeg blir veldig, veldig glad for stemmer (hvis dere syntes det jeg skrev var bra, vel å merke)! *stemmefiskeidissevalgtider* Endret 1. september 2015 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 1. september 2015 Forfatter #3590 Skrevet 1. september 2015 September måned og regn i dag Lillebror har blitt skikkelig snørrete og hostete, stakkars. Han hosta en del i natt, sånn slimete og ekkelt. Men han har ikke feber, og er i kjempeform, så han er i barnehagen. Håper det ikke blir verre!
Fibonacci Skrevet 2. september 2015 Forfatter #3591 Skrevet 2. september 2015 Onsdag alt, jo - travle dager! Det går bra i barnehagen, og lillebror sitter og leker så fornøyd når jeg henter. Han har ikke blitt verre av hosten, men heller ikke bedre. Blir noen oppvåkninger om natta pga tett nese og hoste. Ellers har han begynt å insistere på å spise selv. Det er jo ganske festlig å se på, og viktig å lære og sånt - men utrolig mye griseri! I stad måtte han i badekaret Det har faktisk ikke regna så ille i dag som mange andre steder. I stad var det til og med sol! Jeg skal snart ut og jogge.
Favole Skrevet 2. september 2015 #3592 Skrevet 2. september 2015 Ugh, alt sølet som kommer når de små skal spise selv er nesten grunn til å mate dem litt ekstra lenge. Men her ble han så sinna av å bli matet at for hørselen og inventaret sin del var det best å bare vaske. Men fordelen er at vi nå nesten kan la være å bruke smekke (heter det det? Merkelig å skrive ordet i hvert fall ).
Mazilla Skrevet 2. september 2015 #3593 Skrevet 2. september 2015 Er smekke et merkelig ord? Nå lurer jeg fælt på hva man ellers kan kalle det, kjenner jeg
Favole Skrevet 2. september 2015 #3594 Skrevet 2. september 2015 (endret) Når jeg sier det høres det helt normalt ut, men å skrive det føltes helt feil begynte nesten å lure på om det var dialekt, haha! Endret 2. september 2015 av Favole
Fibonacci Skrevet 2. september 2015 Forfatter #3595 Skrevet 2. september 2015 (endret) Smekke er da et høyst gangbart ord! Vi har begynt å bruke sånn plastsmekke med 'fallgrop'. Det er et rart ord, det, men jeg finner ikke noe bedre beskrivelse i farten. Han spiser gjerne det som faller nedi også! Sykt godt å løpe i kveld! Minimalt med regn (jeg skjønner at vi har vært heldige og sluppet unna møkkaværet i dag)! Beste følelsen å komme hjem, ta en varm dusj, dra på koseklær og sette seg i sofaen Mannen har forresten vunnet en Instagram-konkurranse! Premien er et weekendopphold på en fjellstue/hotell for 4 personer Det ligger veldig fint til, og er rett i nærheten av et alpinanlegg, så kanskje vi kan dra dit på vinteren en gang? Endret 2. september 2015 av La Traviata
MissStiles Skrevet 2. september 2015 #3596 Skrevet 2. september 2015 Gratulerer! Gøy å vinne en sånn tur for familien da!!
Mazilla Skrevet 3. september 2015 #3597 Skrevet 3. september 2015 Oi, gratulerer! Vi bruker for det meste "spisefrakker" fra IKEA.
Mafalda Skrevet 3. september 2015 #3598 Skrevet 3. september 2015 Oi, så moro! Gratulerer Herlig med barn som skal spise selv. Nedover genseren. Utover kinnene. Under haka. I håret, bak ørene og under stolen...
Fibonacci Skrevet 4. september 2015 Forfatter #3599 Skrevet 4. september 2015 Ja, det er festlig! God helg, alle sammen! Skal bli godt etter en fullpakket uke. I morgen skal jeg ta med de to eldste på kino og se 'Innsiden ut'. Gleder meg like mye som de gjør! Og på søndag skal vi i bursdagen til pappaen min.
Fibonacci Skrevet 4. september 2015 Forfatter #3600 Skrevet 4. september 2015 Jeg ligger og hører på den jevne pusten til lillebror, der han ligger så trygt og godt i senga si. Gråter inni meg for alle de barna som ikke er så heldige. Som er på flukt og kanskje aldri når fram dit de skal. For gutten som lå på stranda i Tyrkia. Jeg føler at jeg har grått i hele dag. Av en eller annen grunn traff det meg ekstra hardt i dag, selv om det grufulle synet har brent seg inn hos meg i flere dager. Jeg har gitt penger til hjelpeorganisasjoner, men vil gjerne gjøre mer. Håper å få gitt bort klær og utstyr til noen som samler inn lokalt her hvor vi bor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå