Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

God sommer! Håper du får anledning til å puste ut i sommer også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ferien blir så avslappende som den kan bli og at du får ladet batteriene litt :Nikke: God sommer til deg og dine :klemmer:

Skrevet

God sommer!! Håper du får slappet godt av og hentet deg inn!! :klemmer:

Skrevet (endret)

Takk for det, malicious, Favole og Andriode! :klem:

Ja, nå er det ferie! Jeg har sendt inn boka (og skulle du ha sett, de elskende fikk hverandre denne gangen også, hihi) ;)

Da gjenstår det bare å pakke det aller siste, så drar vi grytidlig i morgen.

:hoppendeglad:

Endret av La Traviata
Skrevet (endret)

Så godt at de elskende fikk hverandre til slutt :ler:

Håper på en happy ending, eller rettere sagt en "happy landing", kanskje, for dere også. Etter uke på uke med avslutninger og junistress, og en mindre optimal oppladning til tur, er det tid for sol, bad og familietid. Håper dere nyter det max! :)

Endret av Mafalda
Skrevet

Takk for det, Mafalda! :klem:

For 1 år siden gikk jeg rundt med småblødninger og uregelmessige rier og stressa med bursdagsfeiringen til snuppa :ler:

Vi er vel framme, og her er det fantastisk, men lillebror er syk :( Han kasta opp kvelden før vi skulle dra, og hadde 39 i feber. Heldigvis ble han bedre ganske kjapt, men har fortsatt feber, og i går oppdaget vi også utslett. Han har tydelig ubehag, og er sliten. Får så vondt av ham! Lurer på om det kan være den 4. barnesykdommen, vannkopper eller bare varmeutslett..?

Vi håper han slipper å bli syk på bursdagen sin, i hvert fall... I dag har vi tenkt oss på stranda en tur, men vi får se det litt an.

Skrevet

Gratulerer med dagen til snuppa og lillebror :klemmer: Håper lillebror er bedre idag!

Skrevet

Gratulerer med dagene! :strix:

Skrevet (endret)

Tusen takk! :klem:

Rart og fint å ha 2 bursdagsbarn i dag! :rodmer:

Her går det mye bedre! Lillebror har vært feberfri og i godt humør på bursdagen sin. Fortsatt utslett, så vi gikk innom apoteket og spurte - de ga oss antihistaminer. Det ser allerede ut til å hjelpe litt!

Ellers har vi vært på båttur til noen fine grotter, bada, spist is og prøvd å overleve i 37 varmegrader... :daane:

Endret av La Traviata
Skrevet (endret)

Det var utrolig varmt her i helga, og både store og små slet skikkelig! Heldigvis er lillebror glad i å drikke vann... Det er visst usedvanlig varmt her nå, selv for portugiserne. Jeg har blitt forferdelig solbrent (sånn går det når man plutselig må gå hjem fra en strand på den andre siden av byen med minsten fordi han er for sliten, og ikke får smurt seg med nok solkrem på forhånd). Men i går og i dag har det vært ca. 30 grader, og litt skyer og vind. Akkurat passe!

Vi koser oss fortsatt! Det går bedre med lillebror, og han har til og med bada i sjøen :) Det er så mange fine strender her i byen at vi kan gå til en ny og enda finere en hver dag! Og så fikk jeg meg en skikkelig opptur i stad. Fikk mail om at noe jeg skrev for en måneds tid siden, til en skrivekonkurranse her på KG, har blitt tatt ut som en av ti (blant over hundre bidrag) som kommer på trykk i løpet av høsten og blir med videre i konkurransen. Toppers! :hoppendeglad:

Endret av La Traviata
Skrevet (endret)

:vinke:

I dag har det vært overskyet vær deler av dagen, så vi slo i hjel noen timer i en dyrehage litt utenfor byen. Ellers spist masse is og deretter nydelig tapas til middag. Lillebror sjarmerer alle rundt oss når vi er ute og spiser, flørten vår! Han har kommet med et par nye ord nå - "takk" og "se" :) Utrolig gøy! Han elsker gatemusikken her nede også, rocker helt vilt! Ingen tvil om at han koser seg på ferie i hvert fall :rodmer:

Endret av La Traviata
Skrevet

I dag bærer det hjem igjen. Litt trist, litt godt. Vi har hatt det så deilig her! Men vi har fortsatt noen ukers ferie i Norge foran oss. :)

Skrevet

Det ser ut som dere har hatt en veldig fin ferie, kan godt forstå at det er litt trist at turen er over. God tur hjem! :)

Gjest Tekola
Skrevet

Det ser ut som om dere har hatt en skikkelig fin tur, da! Blir helt sulten av alle matbildene :nigo:

God tur hjem!

Skrevet

Takk for det, Favole og Tekola! :klem:

Vi er hjemme igjen etter en veldig drøy hjemreise i går. Flyet var 2 timer forsinka, og vi var ikke hjemme før i 2-tida i natt. *gjesp*

Lillebror er en drømmebaby å ha med på tur, i hvert fall! Sitter på fanget og smiler og flørter med folk rundt oss, og sovner ganske greit på flyet.

Det var himmelsk å ligge i sin egen seng i natt, og våkne opp hjemme. Her er det grått vær i dag, men skal visstnok bli sol etter hvert.

I dag skal vi pakke ut, vaske tøy osv. Så går turen videre til gården til svigers i morgen, og hytta til foreldrene mine uka etter. :)

Skrevet

Nå er vi hos svigers, med masse familie på gården her. De største barna koser seg med fettere, kusiner, tremenninger og nabounger, og vi ser dem knapt mellom frokost og leggetid... De har bada og fiska krabber i dag, men i morgen skal det bli regn, og vi planlegger bytur.

Lillebror er alles godgutt, og har plutselig blitt så stor! Ikke baby lengre, men liten gutt. Hvor blir tida av?

Gjest Tekola
Skrevet

Kan tenke meg det er stas med masse søskenbarn og lekekamerater for de eldste! :)

Var maten god der dere var ute og spiste? Har ikke spist der siden stedet var nytt selv :)

Minsten her også har plutselig blitt så veldig stor! Det går liksom så gradvis, og plutselig er de på et helt annet stadie!

Skrevet

Tekola: jeg kan vel egentlig ikke anbefale det. Mulig de hadde en dårlig dag, men de glemte deler av bestillingene våre (flere ganger), noe av maten var tørr eller for lite kokt, og generelt var det et masete og slitsomt sted. Leste akkurat at Kverneriet skal være så bra, så det må vi prøve en annen gang.

Har ligget med et eller annet magevirus siden onsdag ettermiddag, men er bedre nå! Skal på båttur til Bolærne i dag, og i morgen reiser vi over fjorden til hytta, der mamma skal feire bursdagen sin. :)

Skrevet

Lenge siden jeg har oppdatert meg her inne. Men følger jo med på insta :nigo:

God sommer :)

Gjest Tekola
Skrevet

Samme som da de åpnet, da, med andre ord :ler:

Kverneriet er bra, ja! Eller, vi har ikke prøvd burgerne der, men de skal visst være himmelske! Snacksematen der er veldig god :jepp:

Huff, da! Godt du er bedre nå! God tur videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...