Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjokk: 

Håper det funka å "si det høyt"! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Niks, ikke ennå... :sjokk:

Endret av La Traviata
Skrevet

Herregud jeg hadde fått angst. Men... Eh, hva er sjansene da?

Skrevet

Vi har brukt prevensjon, så sjansene er jo små. Mest sannsynlig er det bare syklusen som er litt på tur - men jeg er helt kvalm av skrekk her jeg sitter. Kjennes som mensen skal komme hvert øyeblikk, men nei ...

Skrevet

Hadde ikke din mellomste et ønske om en til for en stund siden? ;)

Skrevet

Får håpe det bare er surr :klemmer: men tenker du å ta en test eller?

Skrevet

Alle gode ting er...fire? ;)

Skrevet

:bond:

Tar nok en test om et par dager, hvis mensen fortsatt uteblir. Men den kommer nok. Er bare så merkelig at den er så forsinka, pleier å komme på dagen (eller av og til dagen før).

Skrevet

Ja, men hvor mange dager er det nå da? Satse på at den kommer snart  :lur:   :jepp: Er ikke uvanlig at den venter noen dager hvis det er noe som skal skje eller som har skjedd. Tenk deg at det er storebror sin bursdag som er årsaken til forsinkelsen :P

Skrevet

Jeg er ikke mer enn fire dager over, så det er ingen grunn til storalarm. Syklusene har vært ganske korte siden jeg fikk tilbake mensen etter at lillebror ble født, og har egentlig bare blitt kortere og kortere i det siste - men kanskje de er i ferd med å endre seg til mer 'normal' rytme på 28 dager i stedet for 24, liksom...

I ettermiddag er det utviklingssamtale for eldstemann, og siden det kræsjer med henting i barnehagen, skal mamma hente lillebror. :) Godt med familie i nærheten!

Skrevet (endret)

Bare kjapt innom for å fortelle at mensen har kommet! *lettet* :hoppe:

Endret av La Traviata
Skrevet

...det der føltes feil, vanligvis jubler man jo ikke for mensen i dagbøkene her inne. :fnise:

Skrevet

Helt greit å juble her i hvert fall, vi er godt fornøyde med tre barn, og har absolutt ingen planer om flere! :ler:

Kjip dag, sånn ellers. Orker ikke utbrodere, men er bare så sliten og lei. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...