Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk, Trampe! :klem:

I dag morges var storebror skikkelig slapp, og så begynte han å kaste opp en stund etterpå. Huff og huff! Har ikke spesielt lyst på omgangssyke i huset nå like før jul ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! To dager til jul, det meste er i orden, men det gjenstår å pakke inn de siste gavene samt å utveksle gaver med noen venner. 

Eldstemann ble fort bra igjen på fredag, men nå har lillebror blitt syk, da ... Han har fått feber og en ganske stygg hoste. Håper han blir bedre til julaften! 

Skrevet

At noen blir syke til jul er vel like obligatorisk som tre nøtter til askepott :s J hadde også feber og stygg hoste i helga, feberen gikk heldigivs kjapt over, hoster og snørrer litt fortsatt da men. Håper lillebror blir i fin form igjen i tide til julefeiring! :)

Skrevet

Håper alle er friske hos dere nå :) Ønsker dere en flott julefeiring!  :tree:

Skrevet

Tusen takk, alle sammen! God jul til dere også! 

Lillebror er fortsatt ganske tufs, men henger stort sett med på det som skjer. Nå er vi på vei til julefeiring hos søsteren min, det blir koselig! Pinnekjøtt, familiekos og gavekaos :ler:

Skrevet (endret)

Vi er hjemme igjen etter noen koselige, men hektiske juledager! Det gikk helt i ett fram til i går, men i dag har vi fått roet litt ned, heldigvis. Lillebror har ENDELIG blitt bedre, og fått tilbake matlysten. I dag fikk vi gått oss en liten tur i bitende vind og snøføyke, og jeg har til og med fått åpna den boka jeg tok med. Ikke verst!

Julaften var veldig koselig, med masse god mat og et berg av pakker. Lillebror fikk mye leker og klær, og de eldste var kjempefornøyde med penger, gavekort, bøker, filmer og klær. Snuppa fikk også noen smykker :) Selv fikk jeg et par gavekort, varme uteklær, massasjepute og rødvin. Og billetter til show på nyåret (mannen og jeg ga det i gave til hverandre)! Gleder meg!

Håper dere som er innom også har kost dere i jula, og rukket å slappe av litt også ;)

Endret av La Traviata
Skrivefeil
Skrevet

Høres ut som en fin julefeiring! Håper dere får en fin feiring i kveld også, og at minstemann har holdt seg frisk! 

Skrevet

Tusen takk, Tekola! :klem:

Det har vært noen fine romjulsdager. Mannen har jobba, og vi andre har slappet av hjemme. Lillebror ble frisk nok til å være litt ute og leke i snøen før den regna bort, og eldstemann fikk kjøpt seg PC for pengene han har spart opp og fått til bursdag og jul. Han var superfornøyd, naturlig nok!

Nyttårsaften feirer vi med god mat og godt selskap hjemme hos ei venninne i kveld. Håper lillebror ikke våkner av rakettene, bare ...

Riktig godt nytt år til dere som stikker innom her, og tusen takk for det gamle! :hjerte:

Skrevet

Takk i like måte! Vi hadde en fin nyttårsfeiring med masse god mat! Lillebror sov seg gjennom rakettene, utrolig nok - de smalt skikkelig høyt!

Snart hverdag igjen ... Men først en deilig lørdagskveld med mannen og så en søvnig søndag. :)

Skrevet (endret)

Første uka i januar er godt i gang, og kalenderen begynner allerede å fylles opp! I dag var jeg tilbake hos kiropraktoren, og det er mye, mye bedre med nakken nå - bare litt smårusk i maskineriet.

I morgen skal jeg til øyelege med både snuppa og lillebror. Samtidig. Hurra ... :lol: Det kan bli spennende. Lillebror skal undersøkes fordi storesøsteren hans har såpass dårlig syn (noe som ikke ble oppdaget før hun var 4 år), og sikkert fordi både jeg og mannen bruker briller.

Ellers har jeg klart å bli forkjøla. Oh, well, jeg fungerer sånn noenlunde i hvert fall. Moren min er også potte tett, men ungene er i det minste friske!

I går gjorde jeg noe skummelt. Jeg har brukt en god del tid i desember på å skrive noe eget, og sittet mange kvelder og helger. Både romjula og nyttårshelga gikk med. Og i går sendte jeg det inn! Det føltes utrolig rart, og nå er det bare et tomrom der (tar litt tid å slippe tak i noe man han holdt på med såpass intenst). Jeg krysser alt jeg har for at det kan bli til noe. Skriving er morsomt!

Ønsker dere som er innom en fin uke! :klem: 

Endret av La Traviata
skrivefeil
Skrevet

Så spennende med skrivinga da! :) Forkjølelse er noe dritt....hos meg har den sittet i litt for lenge, men nå er det ikke tette luftveier lenger, mest irritasjons-hoste så blir nok snart kvitt den jeg ;) 

Lykke til hos øyelegen i morgen! Det blir vel kanskje litt utfordrende, men det er jo bra de vil undersøke lillebror nå så tidlig da med tanke på storesøster og foreldre. 

Skrevet

Så spennende å ha sendt inn noe eget, wow! :jepp: Krysser fingrene for at du får god respons på det.

Lykke til i morgen, håper de begge viser seg fra sin beste side ;)

Skrevet

Takk! Det ble et langvarig og noe utmattende besøk hos øyelegen, men konklusjonen var heldigvis at lillebror har helt normalt syn :) Storesøster må ha noen små endringer i brilleglassene, ellers alt vel. Puh!

Skrevet

Så bra for lillebror :) Godt å ha det ute av verden ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...