Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Måtte hente en febervarm gutt i barnehagen i stad. Kjedelig, altså :( Håper det ikke blir langvarig! Jeg er jo midt oppi bokinnlevering, så mannen får trå til i morgen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med San Diego! Var noen dager der for 4-5 år siden, fin by! :)

God bedring til lillebror!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klemmer:

Oppkast i natt. Hysterisk lillebror som sto og skalv i dusjen. Et lass med klesvask. Enda godt vi omsider greide å få tak i en reserve-koseklut, for den han hadde i senga gikk rett til vask ...

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Leverte bok i ettermiddag, den åttende i rekken, faktisk :) Har skifta på alle sengene og vaska tre maskiner med tøy. Nå er det avslapning med feberklumpen på fanget :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! Formen hans har vært litt opp og ned. Feberen også. I går var den lavere, men han fikk diaré og hadde tydelig vondt i magen. I dag var tempen tilbake på nesten 40, og han har sovet MASSE. Virka litt mer pigg utover kvelden, heldigvis!

Jeg og de to eldste dro i bursdagen til niesa mi i dag, mens mannen var hjemme med lillebror. Ellers har vi bakt en del i helga, og sett på film både med og uten barn. :)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, ny måned :)

Nå ser det ut til at storesøster har blitt smitta av lillebror, så jeg er hjemme med begge to. Mannen skal ut med jobben i kveld, men påsto at han ikke skulle bli så sein. Føler meg ikke på topp selv heller, får håpe det bare er mandagstrøtthet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lillebror endelig tilbake i barnehagen! Snuppa er hjemme, da, men hun ordner seg stort sett selv. Selv har jeg nok fått et lite snev av hva-det-nå-er-som-herjer-huset, for jeg følte meg som et slakt i går kveld og har hatt magesmerter og løpt litt på do og sånt. Men bedre nå. I går fikk jeg tilsendt ny bok, som jeg holder på å lese gjennom. Alltid spennende å se hva jeg får, og bli kjent med ny forfatter og ny skrivestil. Det tar alltid litt tid å endre modus fra den ene boka til den andre, men det er gøy. :)

Ellers har jeg fått tak i Dock boots til lillebror, samt nytt regntøy. Snø, slaps, regn og is om hverandre krever sitt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde snuppa var bedre i dag, helt til hun brått spydde ned kjøkkengulvet og badet ...

Lillebror var ekstremt sutrete etter barnehagen i dag, også. Det tok evigheter å få middagen på bordet, og da vi skulle sette oss, kom snuppa opp trappa, klagde over dårlig form og kasta opp rett etterpå. Da mannen kom hjem, var gulv og bad vaska, klesvask satt i gang og snuppa dusja og ordna. Jeg satt og hev i meg en lunken, kjip middag mens lillebror trakk meg i ermet og skulle opp. Heldigvis overtok han derfra ... Og jeg sovna på sofaen midt i kaffekoppen min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mannen og jeg 20-årsjubileum! :hjerte:

Feirer med syke barn og kjedelig hverdagsmiddag - men på lørdag skal alle ungene sove hos foreldrene mine, og vi skal ut og spise og se en film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Favole! :klem: Vi gleder oss!

Sykdommen vil liksom ikke slippe taket i storesøster - i går hadde hun diaré, og i dag har hun feber og hodepine... Det blir neppe svømming på meg og lillebror i dag, for det blir litt for lenge å være alene for henne, spesielt når hun er syk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med jubileet!

Uff, stakkars snuppa. Folk rammes så ulikt av det, noen er dårlige i en dag og andre rammes over lengre tid :kose:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, MissStiles og Tekola! :klem:

Snuppa er fortsatt dårlig, stakkars. Mye hodepine og magesmerter. Hun savner vennene sine på skolen, og de har spurt etter henne også :hjerte:

TGIF! :hoppe: Jeg sitter og jobber, har brukt litt for lang tid på å finne ut av militærgrader i Sjøforsvaret, siden det er der handlingen foregår. Sjøfartsuttrykk er ikke bare-bare, det meste kan jeg, men hva blir f.eks. 'silent running' på norsk? Slike ting spiser opp arbeidsdagen, men jeg finner jo ut av det til slutt.

Gleder meg stort til helga, for alle barna skal overnatte hos foreldrene mine, og jeg og mannen skal spise ute og se The Hateful Eight på kino :danse:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig helg! Ungene har kost seg hos mamma og pappa, lillebror sov greit i natt, og mannen og jeg hadde en flott kveld. Ikke minst så fikk vi sovet ut i dag, og tatt det fullstendig med ro. Har spist middag her oppe hos foreldrene mine, og skal snart sette tenna i fastelavnsboller! I kveld skal mannen hente en pulk vi har funnet på finn.no - et must til lillebror i vinterferien!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...