Gå til innhold

Har du kastet noen av julegavene du fikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, har ikke falt meg inn å kaste noe. Folk har faktisk brukt tid og penger på gavene, så jeg prøver å få brukt alt også.

Akkurat det jeg skulle si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var den med oliven.. den lukta forbinder jeg med matlaging. Mine favoritter er vanilje, kokos og jordbær, dette har jeg sagt til broren min mange ganger! Kjipt jeg ikke fikk bytta det men sånn er det.

Anonymous poster hash: 01d6a...d52

Åneiii du kunne sendt den til meg! Den olivensåpen lukter ikke godt akkurat når du vasker deg med den, men fy så godt den lukter av huden din etterpå!! Lukter ikke oliven i det hele tatt, men bare friskt og rent. Og lukten sitter så lenge også. Elsker olivensåpen fra Bodyshop

Anonymous poster hash: 639aa...746

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet et pastaservise, noe av det jævligste jeg har sett. Butikken det var kjøpt på eksisterer ikke lenger så kunne i byttet det. Skulle også ta fly hjem med det i bagasjen så valgte å hive det i stedet.

Anonymous poster hash: ff3bc...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kastet alle presangene. Ga ettertrykkelig beskjed omat jeg kun ønaket meg gaver til veldedige organisasjoner, men neida.

Anonymous poster hash: c117b...379

Morsomt. Du ønsket å få gaver gitt til veldedige formål, men når du ikke fikk det, men presanger til deg selv så kaster du det? Når du først ønsket deg gaver til veldedige formål må det da ha slått deg at du kunne gitt bort de gavene du fikk til veldedige formål?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt. Du ønsket å få gaver gitt til veldedige formål, men når du ikke fikk det, men presanger til deg selv så kaster du det? Når du først ønsket deg gaver til veldedige formål må det da ha slått deg at du kunne gitt bort de gavene du fikk til veldedige formål?

Tenkte det samme. Latterlig rett og slett!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen folk har det for godt tror jeg :)

Eller så ber de om veldedige gaver kun for å fremstille seg som så snille. Siden det ble andre gaver enn til veldedige formål som derfor ble kastet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kastet noen av gavene jeg fikk nei. Har aldri gjort det heller. I år var jeg veldig heldig med gavene, men om de ikke faller i min smak så bytter jeg eller ser om det er noen andre som ønsker eller trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet et pastaservise, noe av det jævligste jeg har sett. Butikken det var kjøpt på eksisterer ikke lenger så kunne i byttet det. Skulle også ta fly hjem med det i bagasjen så valgte å hive det i stedet.

Anonymous poster hash: ff3bc...917

Hva er et pastaservise? Prøvde å google, men ble ikke noe klokere :klo: Kastet du et helt servisesett?

Anonymous poster hash: 639aa...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Eller så ber de om veldedige gaver kun for å fremstille seg som så snille. Siden det ble andre gaver enn til veldedige formål som derfor ble kastet.

Nei, jeg tror de ber om gaver til veldedige formål for å slippe å få saker de ikke vil ha. Ren egennytte, med andre ord.

Vurderer det selv. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men har gitt bort noe, fks parfymert bodylotion. Vil ikke ha for mye parfyme på kroppen.:) men stort sett får jeg ting jeg ønsker meg, eller som jeg klarer å bruke.

Anonymous poster hash: 8980b...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessufader, nei, ville aldri kastet noe med mindre det var ødelagt. Snakk om sløsing og miljøsvineri. Ville gitt bort til noen andre som liker tingen eller til bruktbutikk. Men heldigvis får jeg i 99% av tilfellene ting jeg trenger/bruker/liker. For eksempel mat og drikke, ullundertøy, bøker, kinogavekort og lignende.

Anonymous poster hash: 5bfc7...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kastet hjemmelaget godteri som er laget av barn i en familie som ikke er opptatt av hygiene og hvor fingeren ofte er langt oppi nesa.



Anonymous poster hash: 7d23c...cb6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Har byttet noe som var feil størrelse. Bytter bare gaver nå med folk med velfungerende hjerne som ikke gir håpløse gaver. De har jeg kuttet ut av lista.

Anonymous poster hash: 80f1b...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet et heklet sjal med blomstermønster og en billigparfyme fra Nille. Gidder ikke å gå rundt og både se ut og lukte som en bestemor. Begge deler var forøvrig fra samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å kaste en sminkefjerner (flytende) fra nivea (?) som jeg fikk i fjor. Den har bare stått i skapet urørt i et år. Noe sånt kan vel uansett ikke gis til fretex eller liknende? Den er ikke forseglet. Svært dårlig sminkefjerner, så jeg kan nesten ikke gi den videre heller.



Anonymous poster hash: ea00d...faf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kastet hjemmelaget godteri som er laget av barn i en familie som ikke er opptatt av hygiene og hvor fingeren ofte er langt oppi nesa.

Anonymous poster hash: 7d23c...cb6

Ser den!

Jeg har ikke kastet noe fra i år. Så klart kastet noe før hvis det var noe ubrukelig eller utslitt, men bare fått gaver jeg har hatt bruk for de siste åra. Ble brått slutt på å få masse skit, når onkler, tanter og faddere sluttet å gi plikt gavene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som jeg skal kaste, men tre-fire ting jeg skal bytte. Hadde det vært klær som ikke lar seg bytte kan de gis bort.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror de ber om gaver til veldedige formål for å slippe å få saker de ikke vil ha. Ren egennytte, med andre ord.

Vurderer det selv. :fnise:

Merkelig å kaste gaver er det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, fikk noen ting jeg skal gi til Fretex. En del sånn, interiørting som er veldig...kitsch. Ikke min stil, med alt dette "live, laugh, love"-bokstaver og skilt-styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...