Gå til innhold

Har du kastet noen av julegavene du fikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste av julegavene mine havnet i søpla. Jeg fikk ikke så mye, siden jeg fikk så mye til bursdagen min. Men jeg fikk et gavesett fra Bodyshop som luktet dritt, en såpe som lukta bestemor, et stygt teppe og en hårspenne. Alt har jeg pælma nå. Føler meg litt slem, men jeg er ekstremt sær.. Og når jeg ikke får byttet ting så gidder jeg ikke ha det for å ha det.

Flere som har kastet julegaver?



Anonymous poster hash: 01d6a...d52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Blant annet en hjemmelaget kalender, en bibel, en pai som antakelig består av 80% avføringsmiddel, og noen gavesett som luktet sukkerspinn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kaster en god del søppel-gaver. Jeg har sluttet å gi dem jeg får disse hos, men hvert år får jeg fra dem :fnise: Tar de ikke hintet snart?? :klo:



Anonymous poster hash: bb685...4de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kastet noe. Eneste var at jeg byttet et sengesett som var for stort, og helt ærlig ikke så veldig pent heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt ikke!

For det første fikk jeg 3 julegaver, og alle var noe jeg ønsket meg.

Og for det andre, om jeg hadde fått noe jeg ikke kunne bruke, finnes det sikkert hundrevis av andre som kunne brukt det. Jeg kaster aldri noe som kan brukes, da gir jeg det heller til noen som kunne brukt det.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster aldri. Jeg pleier å gi det til Fretex eller videre som gave til andre som foretrekker andre lukter eller farger :)

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke i søpla, men jeg har gitt bort en ting jeg ikke kom til å bruke uansett.



Anonymous poster hash: 3c998...1cf
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gir dere det ikke bort i stedet for å kaste? Skjønner meg ikke på sånne som kaster fullt brukbare ting. Og Bodyshop pleier å "forsegle" julegavene ved å putte på en klistrelapp over lokket. Mulig det går an å bytte da?

Anonymous poster hash: 88c32...05a

De gavene jeg fikk vet jeg at ingen jeg kjenner vil ha.. Dessverre var ikke gavesettet fra Bodyshop forsegla, så jeg fikk ikke byttet det. Var innom de i stad. Seriøst, det lukta helt grusomt av både gavesettet + den såpa jeg fikk. Og pleddet var dritstygt. Jeg gidder ikke samle opp masse ræl for å kanskje gi bort til noen en dag. Jeg har allerede nok ting.

Anonymous poster hash: 01d6a...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gavene jeg fikk vet jeg at ingen jeg kjenner vil ha.. Dessverre var ikke gavesettet fra Bodyshop forsegla, så jeg fikk ikke byttet det. Var innom de i stad. Seriøst, det lukta helt grusomt av både gavesettet + den såpa jeg fikk. Og pleddet var dritstygt. Jeg gidder ikke samle opp masse ræl for å kanskje gi bort til noen en dag. Jeg har allerede nok ting.

Anonymous poster hash: 01d6a...d52

Du har allerede nok ting ja, men det gjelder ikke for alle andre.

Du kunne for eksempel donert det til Fretex, fattighuset, eller andre organisasjoner som hjelper fattige og nødstilte.

De bryr seg ikke om lukten på såpen, eller utseendet på pleddet. For dem er det viktigst at det går an å vaske seg med såpen, og at pleddet hjelper til å holde varmen!

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kastet noen av gavene jeg har fått og har ingen planer om å gjøre det heller, har ikke samvittighet til det, selv om jeg ikke har bruk for alt det jeg har fått. Fikk øredobber i plast av en perifer venninne, kommer aldri til å bruke dem, men kaster jeg dem? Neei :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg får meg ikke til å kaste gaver. Da er det heller bedre å gi de vekk. Men har igrunn ikke hatt det problemet heller. Jeg får vanligvis fine, brukende ting :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede nok ting ja, men det gjelder ikke for alle andre.

Du kunne for eksempel donert det til Fretex, fattighuset, eller andre organisasjoner som hjelper fattige og nødstilte.

De bryr seg ikke om lukten på såpen, eller utseendet på pleddet. For dem er det viktigst at det går an å vaske seg med såpen, og at pleddet hjelper til å holde varmen!

Jeg vet. Men jeg er ekstremt lat..

Anonymous poster hash: 01d6a...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har termin i dag og verken jeg eller mannen min har tid til å bytte gaver eller gi de bort til andre. Vi vil ha hele leiligheten strøken til baby kommer så her gikk flere gaver i søpla: et såpesett fra Lancome, en alkoholfri vin, stor Kong Haakon-konfekt, stygg genser fra Monki og et enda styggere pysjamassett til det kommende barnet. Fikk også et lyserosa Acneskjerf som nesten gikk i søpla det også, men da stoppet mannen min meg og ga det til nabojenta på 13 år. Hun ble overlykkelig.

Anonymous poster hash: 04f35...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kasta noen gaver. Men en av julegjestene hadde med en kake som dessverre måtte gå i søpla i dag. Liker ikke at det man får av andre må gå i søpla i grunn, så forsøker jo å unngå det.

Anonymous poster hash: 9f277...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kasta noen gaver. Men en av julegjestene hadde med en kake som dessverre måtte gå i søpla i dag. Liker ikke at det man får av andre må gå i søpla i grunn, så forsøker jo å unngå det.

Anonymous poster hash: 9f277...ad7

Samme her, jeg er egentlig en veldig miljøvennlig person. Pleier gi bort klær og møbler og ikke kaste mer enn nødvendig. Har ofte byttekvelder med venninner der vi bytter ting som f.eks såper/hårprodukter/parfymer/klær. I tillegg jobber jeg som frivillig i utlandet og tar med masse ting til barna der. Så jeg har ikke SÅ dårlig samvittighet.

TS

Anonymous poster hash: 01d6a...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...