Gå til innhold

Har du kastet noen av julegavene du fikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke alle som har tid til det da

Anonymous poster hash: 04f35...911

Nei, for det tar så innmari lang tid å putte en pose i en dunk ved matbutikken. Kanskje på tide å prioritere litt annerledes? Du gidder kanskje ikke kildesortere søppelet ditt heller?

Anonymous poster hash: 17db6...369

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Crazycatlady

Ikke alle som har tid til det da

Anonymous poster hash: 04f35...911

Dårligste unnskyldning noensinne.

Sånne kontainere står jo ved matbutikker osv. Er ikke så tidkrevende å hive posene oppi der.

Kan heller være ærlig å si at man ikke gidder. Har ikke tid er bare tull.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Nei, for det tar så innmari lang tid å putte en pose i en dunk ved matbutikken. Kanskje på tide å prioritere litt annerledes? Du gidder kanskje ikke kildesortere søppelet ditt heller?

Anonymous poster hash: 17db6...369

Ok, var før meg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det tar så innmari lang tid å putte en pose i en dunk ved matbutikken. Kanskje på tide å prioritere litt annerledes? Du gidder kanskje ikke kildesortere søppelet ditt heller?

Anonymous poster hash: 17db6...369

Det gidder ikke jeg, men jeg gir vekk gaver jeg ikke kan bruke. Enten til Fretex eller til andre venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det tar så innmari lang tid å putte en pose i en dunk ved matbutikken. Kanskje på tide å prioritere litt annerledes? Du gidder kanskje ikke kildesortere søppelet ditt heller?

Anonymous poster hash: 17db6...369

Nei det gidder jeg ikke. Har ikke plass til 3 dunker under vasken. Panter flasker og legger papp i pappen.

Anonymous poster hash: 04f35...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år ble jeg fornøyd med alle gavene mine, men i fjor fikk jeg et skjerf jeg ikke ønsket meg. Fant ikke noe annet jeg ønsket meg heller, så byttet den inn i en genser som jeg ha til fretex, slik at de kunne gi den i gave til noen som ikke har råd til å kjøpe gaver.



Anonymous poster hash: cd57d...cf2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kastet silikonformer som brukes til å lage runde speilegg i panna og sjokolade som var utgått på dato.

Anonymous poster hash: fddac...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke falt meg inn å kaste noe. Folk har faktisk brukt tid og penger på gavene, så jeg prøver å få brukt alt også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har skjedd ja , men noen år etter at jeg fikk gaven og ikke kunne kunne samle på det lenger og ikke hadde noen jeg kunne gi den videre til

og hvert år så kaster jeg skrapelodd uten premie, er det premie så er det småpremier som byttes mot nye lodd som skrapes til det ikke er mer premie og da kastes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg er faktisk sånn at selvom det ikke er det jeg ville kjøpt selv, beholder jeg det. En god stund. Noen år. Hørt om re-gifting? Det er jo en mulighet ;)

Men i år tror jeg faktisk ikke at jeg fikk noe jeg ikke ønsket meg. Fikk dobbelt at én ting, men sånn går det når man sier det samme til flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Fikk to pakker med Jif engangs-våtmopper. Skal kastes en etter en etter at jeg har brukt de :)



Anonymous poster hash: 639aa...746
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster ikke gaver. Liker å tro at menneskene som har gitt meg gaven har en tanke bak den (ikke alle har det, men jeg tror på det beste i mennesker) og jeg er ikke en utakknemlig person.

Har fått noen gaver fra sønnen min som han har lagd i barnehagen. Jeg vet med sikkerhet at han ikke har laget de selv for han klarer ikke sånt ennå, men jeg tar vare på de fordet :)

Anonymous poster hash: ce0e0...c09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg egentlig litt slem, for jeg kastet en gave i år for første gang i visshet om at jeg aldri noensinne kom til å bruke dem og jeg ser ikke for meg at andre ville gjøre det heller. Det var noen brukte, eldre juleduker som en hadde strøket, brettet fint sammen og pakket inn til meg. De gikk i søpla. Jeg kan ikke ta vare på alt tull heller.



Anonymous poster hash: 5b7a4...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noe jeg ikke vil ha, så gir jeg det vekk. Uforseglede hygieneprodukter får nok ikke bruktbutikker solgt, så da hadde jeg hørt med noen venninner før jeg evt kastet det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får parfymer, såper og bodylotion med sterk lukt, bruker jeg å sette det på ei hylle og bruke det til "pynt".

De lukter selv om de står på hylla. Duftlys og såper går dessverre rett i søpla hos meg.

I år fikk jeg heldigvis ingen sånne kaste-gaver, men det har hendt tidligere.

Anonymous poster hash: 04c72...8c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter (3 år) fikk barneparfyme. Den kastet jeg, gitt.. Det var ikke noe dyrt altså, kjøpt billig i "syden".

Anonymous poster hash: fe3ae...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...