Jump to content
AnonymBruker

Har du kastet noen av julegavene du fikk?

Recommended Posts

Nasse Nøff  ❤

Jeg kaster parfymer, får så ofte slike parfyme pakker med dusjsåpe og slikt. Stinker død og fordervelse og har sagt ifra at jeg ikke ønsker slikt. Gi meg eller en 50 lapp eller gi pengene til mamma så kjøper hun noen fra listen. 

Ellers så har jeg ikke fått bomkjøp. 
For jeg er flink til å gi ut ønskelister. Eller, jeg gir den til mamma også får mamma penger fra tanter og onkler, også kjøper hun noe på den listen fra dem. 

Fortsetter under...

Puny

må nok innrømme at jeg har kastet noen, fake prada veske fra Kina (thank you very much!) og noen har jeg bare gitt videre i gave (den standard karaffelen fra Grand Crue som alle insisterer på å gi)...

Moonwalker

Fikk en hånd til å henge smykker på. Den ble aldri brukt, og ingen ville ha den - altså gikk den i bosset.

AnonymBruker

Det er dette vår familie samler venner til "pakkeleken-kveld" for. Da slipper man å kaste ting og det blir en utrolig koselig kveld i romjula. Etterpå kan flere bytte med hverandre og sannsynligheten for at noe blir kastet er mindre. Det som ingen vil ha, legges i en pose og gis til fretex. 

Så lurt :D Bare passe på at man ikke har med en gave som en av gjestene har gitt :D

Anonymkode: b115d...e6a

Guest C'est la vie:)

Så lurt :D Bare passe på at man ikke har med en gave som en av gjestene har gitt :D

Anonymkode: b115d...e6a

Haha, ja det kunne vært flaut. Eller kanskje en vekker på at gaven var trist ;) Nei, det blir hvertfall alltid et av julens høydepunkt. 

Chizue

Fikk en hånd til å henge smykker på. Den ble aldri brukt, og ingen ville ha den - altså gikk den i bosset.

Åh..Sånn har jeg lyst på :(
men har ikke lyst å kjøpe det selv x)

Annonse

Guest Zeitgeist

Etter lang tids singelliv og et ikke-eksisterende seksualliv, fikk jeg en del sex-leketøy av noen venninner til jul. Man har som kjent ikke mer moro enn man lager selv. 

Nuvel, det bare er visse ting man verken kan bytte, bytte bort, eller donere til Frelsesarmeen o.l. 

Moonwalker

Åh..Sånn har jeg lyst på :(
men har ikke lyst å kjøpe det selv x)

ser jeg skulle lyst det ut her før jeg kastet den :fnise: den ble nemlig kastet for få uker siden etter 2 år i et skap..

clyde

ser jeg skulle lyst det ut her før jeg kastet den :fnise: den ble nemlig kastet for få uker siden etter 2 år i et skap..

Kanskje vi får lage en gi bort-tråd her inne etter jul? :P 

AnonymBruker

Hver jul får jeg en ferdig gavepakke med body lotion, olje og lignende som aldri blir brukt. Det ligger gjerne i badeskapet i noen år, så blir det som oftest kastet til slutt.. Jeg regner med å få denne gaven i år også. Er det noen organisasjoner jeg kan gi sånne ting til? 

Anonymkode: 0b6c7...103

Kvist

Hver jul får jeg en ferdig gavepakke med body lotion, olje og lignende som aldri blir brukt. Det ligger gjerne i badeskapet i noen år, så blir det som oftest kastet til slutt.. Jeg regner med å få denne gaven i år også. Er det noen organisasjoner jeg kan gi sånne ting til? 

Anonymkode: 0b6c7...103

De lokale organisasjonene rundt flyktningemottakene tar vel gjerne i mot sånt? De hender de her jeg bor legger ut lister på Facebook over hva de trenger og det står ofte sjampo/dusjsåpe/barbersaker osv der. Det er jo alle typer mennesker som bor på slike mottak, kanskje de har lyst på bodylotionen du ikke liker?

Pottah

Jepp, kaster ofte gaver jeg får av min far.

Han er ofte på ferie i Thailand o.l og kjøper ofte fake merkevarer. Til bursdags fikk jeg f.eks. blant annet et fake Michel Kors smykke. Er ikke interessert i å støtte den industrien og likte heller ikke smykket, så da kastet jeg det.

melatonin

Jeg har kastet en gave vi fikk av et par vi ikke var venner med en gang. Vi fikk to sorte lenker i billig smigjern fra nille, med sommerfugler og lilla prismer på.. De var veldig fæle og barnslige. Passet absolutt ikke vår stil som er ren og moderne. Når de ga oss gaven så sa de at vi kunne glede oss for det var en skikkelig fin gave, de syntes og det sikkert for de hadde leiligheten full av ræl.

Annonse

Inyourdreams

En kompis ga meg "Mein Kampf" til jul en gang. Det var ment som en spøk, men jeg vil uansett ikke ha noe sånt i huset. Den gikk rett i søpla, der den hører hjemme. 

QueenOfTheSidewalk

Er lat, så "glemmer" det jeg ikke vil ha hos mor. Det gjør brødrene mine også :fnise:  Hva hun gjør med det vet jeg ikke, men jeg tror hun enten legger det på løfte eller gir det til fretex. 

Sist gang "glemte" jeg øredobber. Jeg har ikke hull i ørene !

Edited by Evilposelos

Flyvefisken

Jeg har vel aldri kastet noe, men jeg skal innrømme at det er en del ting som jeg "glemmer" på rommet mitt hos mamma og pappa etter vi har feiret jul.. Ikke alle som tenker på at jeg er student og reiser med fly fra studentbyen og hjem, og ikke har plass til alskens greier i kofferten.