Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Man trenger ikke å sulte seg for å få en normalvektig kropp. Trim 2-3 ganger i uka og sunn mat (fisk, kylling, grønnsaker osv.)

Du overdriver veldig.

Anonymous poster hash: a3366...b11

Skal man begynne å trene, spise sunt og generelt legge om livsstilen sin, gjør man det for egen skyld, ikke fordi man vil at flere skal tenne på en. Alle burde strebe etter å være sunn og frisk, men ikke alle trenger å passe inn i en felles idealform. Det finnes folk som liker noe annet enn det "normale" også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet med kvinnfolk i Norge i dag er ikke at de spiser for mye, men trener for lite! Hadde alle kvinnfolk trent like mye som mannfolk gjør i dag, hadde vi hatt et land med nesten bare modell-looks :D Men neida, de skal på cafe, drikke seg fulle og kose seg mest mulig, med potetgull og dip



Anonymous poster hash: 0634c...93c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man begynne å trene, spise sunt og generelt legge om livsstilen sin, gjør man det for egen skyld, ikke fordi man vil at flere skal tenne på en. Alle burde strebe etter å være sunn og frisk, men ikke alle trenger å passe inn i en felles idealform. Det finnes folk som liker noe annet enn det "normale" også.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart menn vil ha damer som er slanke OG har former. Det er jo bygd inn. Det er jo folk som tenner på feite kvinner, men det er spesielt interesserte. Det samme gjelder folk som liker syltynne modeller.

Hjernen er programmert til å like kropper som gir signal om at de er sunne, og har gode gener og reprodukive egenskaper. Brede hofter = bærer fram barn, store pupper = gir god næring osv.

Som nevnt i starten i tråden her: Man er ikke formfull hvis man har mye fett så man ser ut som ei tønne, dessverre... Den verste komboen er vel overvektig OG små pupper samtidig.

En ting med damer - hvorfor er det slik at humor teller så forferdelig mye? Burde ikke kvinner tenne på menn som er sterke og har mye testosteron? Jeg kan ikke tenke meg at humor og flott personlighet er en bra reproduktiv egenskap, eller overlevelsesredskap. :) Det er også mange fine damer som er sammen med menn med ølmage. Det skjønner jeg ikke så mye av heller. Etter å ha lest litt på forumet så kan jo det skyldes at de har lagt på seg etter de ble sammen :P



Anonymous poster hash: 1eb23...597
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med kvinnfolk i Norge i dag er ikke at de spiser for mye, men trener for lite! Hadde alle kvinnfolk trent like mye som mannfolk gjør i dag, hadde vi hatt et land med nesten bare modell-looks :D Men neida, de skal på cafe, drikke seg fulle og kose seg mest mulig, med potetgull og dip

Anonymous poster hash: 0634c...93c

Hvor hen er de her norske mennene som trener så mye?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første man må gjøre er å lette på ræva og komme seg vekk fra kvinneguiden av og til :)

Anonymous poster hash: 4340a...850

Så man får bredere hofter og større pupper og smalere midje (når man allerede er tynn) om man trener altså? Hmm.. rart jeg ikke har det da

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med kvinnfolk i Norge i dag er ikke at de spiser for mye, men trener for lite! Hadde alle kvinnfolk trent like mye som mannfolk gjør i dag, hadde vi hatt et land med nesten bare modell-looks :D Men neida, de skal på cafe, drikke seg fulle og kose seg mest mulig, med potetgull og dip

Anonymous poster hash: 0634c...93c

Jeg kan ikke si at en mann som ser høygravid ut har noen model-look akkurat..

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hen er de her norske mennene som trener så mye?

Hva? Er de virkelig ikke hjemme hos deg?

Godt mulig de er ute og trener...

Anonymous poster hash: 4340a...850

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart menn vil ha damer som er slanke OG har former. Det er jo bygd inn. Det er jo folk som tenner på feite kvinner, men det er spesielt interesserte. Det samme gjelder folk som liker syltynne modeller.

Hjernen er programmert til å like kropper som gir signal om at de er sunne, og har gode gener og reprodukive egenskaper. Brede hofter = bærer fram barn, store pupper = gir god næring osv.

Som nevnt i starten i tråden her: Man er ikke formfull hvis man har mye fett så man ser ut som ei tønne, dessverre... Den verste komboen er vel overvektig OG små pupper samtidig.

En ting med damer - hvorfor er det slik at humor teller så forferdelig mye? Burde ikke kvinner tenne på menn som er sterke og har mye testosteron? Jeg kan ikke tenke meg at humor og flott personlighet er en bra reproduktiv egenskap, eller overlevelsesredskap. :) Det er også mange fine damer som er sammen med menn med ølmage. Det skjønner jeg ikke så mye av heller. Etter å ha lest litt på forumet så kan jo det skyldes at de har lagt på seg etter de ble sammen :P

Anonymous poster hash: 1eb23...597

Det er en myte at store pupper produserer mer melk.

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hen er de her norske mennene som trener så mye?

På treningsentrene vel!! Det er ca 10 menn for hvert kvinnfolk, hver bidige dag..herre..latinger

Anonymous poster hash: 0634c...93c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man begynne å trene, spise sunt og generelt legge om livsstilen sin, gjør man det for egen skyld, ikke fordi man vil at flere skal tenne på en. Alle burde strebe etter å være sunn og frisk, men ikke alle trenger å passe inn i en felles idealform. Det finnes folk som liker noe annet enn det "normale" også.

Ja selvfølgelig, men det en faktor som spiller inn her og det er at en sunn kropp er attraktiv på et gjenerelt basis (og man føler seg bedre). Med sunn mener jeg at man er aktiv et par timer, og spiser god norsk mat med grønnsaker.

Whatever floats your boat.

Anonymous poster hash: a3366...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Er de virkelig ikke hjemme hos deg?

Godt mulig de er ute og trener...

Anonymous poster hash: 4340a...850

Argumenter på folkvis nu da og si meg hvor hen vi finner de her norske mennene som trener så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På treningsentrene vel!! Det er ca 10 menn for hvert kvinnfolk, hver bidige dag..herre..latinger

Anonymous poster hash: 0634c...93c

Ikke på mitt treningssenter. Vi har noen yngre fyrer som ble veldig store på veldig kort tid, men de tror jeg ikke akkurat er noen sunnhetens apostler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en myte at store pupper produserer mer melk.

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

Dette er slik menn er programmert til å like. Så det må være noe ved det.

http://breastfeedingbasics.info/do-big-breasts-make-more-milk

If you have small breasts, you will need to nurse a little more frequently to maintain your milk supply at the same level as those who have larger breasts.

Det har noe å si, iallefall. Uansett - det er evolusjonært, selv om det kanskje ikke stemmer 100% med kliniske undersølelser at store pupper gir mer melk. Det kan ha noe med at man ikke fikk pupper før man ble gravide før man ble mennesker, og at det henger igjen. I dunno.

Anonymous poster hash: 1eb23...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er slik menn er programmert til å like. Så det må være noe ved det.

http://breastfeedingbasics.info/do-big-breasts-make-more-milk

If you have small breasts, you will need to nurse a little more frequently to maintain your milk supply at the same level as those who have larger breasts.

Det har noe å si, iallefall. Uansett - det er evolusjonært, selv om det kanskje ikke stemmer 100% med kliniske undersølelser at store pupper gir mer melk. Det kan ha noe med at man ikke fikk pupper før man ble gravide før man ble mennesker, og at det henger igjen. I dunno.

Anonymous poster hash: 1eb23...597

Store pupper er mer tilbøyelig for å få mastitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Det virker ikke som om at folk her klarer å forstå at menn liker forskjellige ting. Ikke engang menn her klarer å forstå at de er ulike selv om de har samme kjønn.

Så om kvinner må ha hoftene og midja til beyonce så må jeg si at jeg finner det så jævlig rart at jeg blir så nedglodd av mannfolk bare jeg har på meg skjørt eller shorts med ullstrømpebukser eller noe sånt om de synes jeg var helt dritstygg. Da er det også rart at jeg får utrolig mange komplimenter for kroppen min. Ja, for jeg har i følge noen kvinner her en såkalt prepubertal guttekropp :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper er mer tilbøyelig for å få mastitt.

Og høye mennesker er mer tilbøyelige for å få kreft (nedtur for meg).

Det er forøvrig ikke alle menn som er "programmert" til å like store bryster bedre enn små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er slik menn er programmert til å like. Så det må være noe ved det.

http://breastfeedingbasics.info/do-big-breasts-make-more-milk

If you have small breasts, you will need to nurse a little more frequently to maintain your milk supply at the same level as those who have larger breasts.

Det har noe å si, iallefall. Uansett - det er evolusjonært, selv om det kanskje ikke stemmer 100% med kliniske undersølelser at store pupper gir mer melk. Det kan ha noe med at man ikke fikk pupper før man ble gravide før man ble mennesker, og at det henger igjen. I dunno.

Anonymous poster hash: 1eb23...597

Neida, fordi kvinners bryster vokser under graviditeten. Det kan bety at en kvinne som har små pupper faktisk får enda større pupper enn en kvinne som i utgangspunktet hadde store pupper.

Så det er en myte ja.

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper er mer tilbøyelig for å få mastitt.

Sikkert sant, men menns hjerner er uansett koblet på denne måten :)

Anonymous poster hash: 1eb23...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...