Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Thai clinch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Bestem dere for hvordan vi damer skal se ut nå da. Ellers da så er Jamie nydelig, men former har hun ikke.

Hva betyr former da? Og jeg kan dessverre ikke snakke for alle menn. Skulle ønske jeg kunna da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thai clinch

Nei, men hadde jeg vært mann så hadde jeg følt meg svinheldig hvis jeg såg ut som ham.

Ok. Men tilbake til spørsmålet mitt. Hva betyr former på en kvinne? Jeg har nu lest 14 sider og ennå ikke fått noe godt svar. Gidder du å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men tilbake til spørsmålet mitt. Hva betyr former på en kvinne? Jeg har nu lest 14 sider og ennå ikke fått noe godt svar. Gidder du å prøve?

Tradisjonelle og generøse inn og ut former. Christina Hendricks er en fin representant. Beklageligvis må jeg innrømme at Kim K er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men tilbake til spørsmålet mitt. Hva betyr former på en kvinne? Jeg har nu lest 14 sider og ennå ikke fått noe godt svar. Gidder du å prøve?

En litt kompakt maskin (dame) med struttende bryster og stor rumpe + brede hofter. Smal midje.

Anonymous poster hash: 6d248...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Tradisjonelle og generøse inn og ut former. Christina Hendricks er en fin representant. Beklageligvis må jeg innrømme at Kim K er det også.

Selv folk med ufine personligheter kan også ha fine kropper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men tilbake til spørsmålet mitt. Hva betyr former på en kvinne? Jeg har nu lest 14 sider og ennå ikke fått noe godt svar. Gidder du å prøve?

Er det egentlig så viktig å vite det? Bare vær sammen med de damene du liker du, og så er det vel ikke så viktig å definere hvordan type kropp dama har.

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke alltid enig med Gjest, men i denne tråden har hun noen gode argumenter og jeg synes det er påfallende at SkreppamedLeppa og Avokadoen skal trykke nedover hvor tynne de er og hvor godt menna liker dem i en tråd hvor noen som tydeligvis ikke er liten og petiete er frustrert over et samfunn oversetter noen kilo for mye med at de er usunne og lever på fastfood. Anonymous poster hash: 6e5d8...1bb

Jeg synes det er mer påfallende at folk som selv har fått merke at noen ikke liker deres kropp, ikke viser blygsel for å kritisere andres kropp. Det blir ofte slik i sånne tråder. Verken jeg eller Avocadoen har skrevet nedsettende om noen som veier mer enn oss selv, vi har ikke skrevet noenting om matvanene til de med en høyere bmi, og vi har ikke skrevet noenting om menn som foretrekker kvinner som har større former, veier mer, har høyere bmi enn oss selv. Vi har kun skrevet som sant er at vi har begge funnet menn som liker vår kroppstype, enda folk her inne krangler fletta av seg fordi de mener at alle menn tenner på EN kroppstype, og bare den

Har to overvektige venninner, de har fått type de og. Og deres typer synes kanskje ikke min kropp er en innertier, på samme måte som at min kar ikke synes deres kropp dekker hans preferanser. . Som sagt uansett hvordan kroppen vår ser ut så vil ikke alle like den, men noen vil.

At du mener det er frekt at tynne kvinner svarer i denne tråden og sier vårt syn får du ta på din egen kappe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Thai clinch

Er det egentlig så viktig å vite det? Bare vær sammen med de damene du liker du, og så er det vel ikke så viktig å definere hvordan type kropp dama har.

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

Jo, jeg synes det viktig og morsomt å se hva slags definisjoner folk opererer med når det gjelder hva som menes med former på kvinner. Jeg kom til denne tråden de siste 20 minuttene så ikke innvolver meg i de foregående hete 14 sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Former vil ikke si at man ikke er trent! Går da fint an å ha former og være trent og slank i tillegg! De fleste menn som sier de foretrekker former, mener nok normale eller slanke damer med former i tillegg. Det du tenker på som utrent, er vel heller damer som er fyldige?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer påfallende at folk som selv har fått merke at noen ikke liker deres kropp, ikke viser blygsel for å kritisere andres kropp. Det blir ofte slik i sånne tråder. Verken jeg eller Avocadoen har skrevet nedsettende om noen som veier mer enn oss selv, vi har ikke skrevet noenting om matvanene til de med en høyere bmi, og vi har ikke skrevet noenting om menn som foretrekker kvinner som har større former, veier mer, har høyere bmi enn oss selv. Vi har kun skrevet som sant er at vi har begge funnet menn som liker vår kroppstype, enda folk her inne krangler fletta av seg fordi de mener at alle menn tenner på EN kroppstype, og bare den

Har to overvektige venninner, de har fått type de og. Og deres typer synes kanskje ikke min kropp er en innertier, på samme måte som at min kar ikke synes deres kropp dekker hans preferanser. . Som sagt uansett hvordan kroppen vår ser ut så vil ikke alle like den, men noen vil.

At du mener det er frekt at tynne kvinner svarer i denne tråden og sier vårt syn får du ta på din egen kappe.

Vel, men hvorfor føler du og hun andre for å fortelle om hvor tynne dere er i en tråd hvor TS fikk båten fordi en fyr hadde løyet til henne om hva han likte og det var ikke henne og hennes kroppstype og vi hadde X antall innlegg om feite kjerringer og bilder om hvordan menn mener kvinner skal se ut??? Det var jo ikke slik at innleggene deres er til hjelp, særlig ikke når avokadoen driver og sier at kvinner på kg slenger i trynet hennes at hun er mager, men at menn liker henne. Aldri sett mye til hetsing av tynne kvinner på kg overhodet, det er alltid vi som har noen kilo for mye som får høre hvor ekle vi er. Ser du ikke at du strør salt i såret til TS når du legger ut om hvor tynn du er og at mannen din liker dg som du er? Akkurat der kunne du bare tatt et steg til siden og gitt blanke i å skrive.

Endret av Gjest
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til det første bildet, så mener du pupper, ikke former, vil jeg påstå :)

Når vi snakker om former tenker jeg noe mer a la America ferrera:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7cbwkjHIY1rpljzno1_500.jpg

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...