Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke si annet enn at jeg henger meg litt opp i at mannfolk sier "VI liker,VI syns,VI liker ikke/vil ikke ha,VI,VI,VI "!!!

Hva men å snakke for dere selv, og ikke beskylde alle andre menn for å være som deg/ha dine meninger?

Menns meninger om kropp er like forskjellige som alle kroppsformene som rusler rundt der ute.

"VI vil ha..." Nei, vettu hva, Tør å stå for egne meninger,men ikke glem at de er DINE, IKKE alle andres.

Enkelt og greit dette : Menn vil ha damer !

Bulkete,glatte,stramme,formfulle,bælfeite,skranglete,høye,lave,kvapsete,hårete,hele spekteret ! Se rundt deg! Men hva DU vil ha, ja det er det DU som vil ha. Snakke på din egen rases vegne er så utrolig lite macho :klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk vil ha forskjellige ting. Jeg har en svigersøster som er femti kg overvektig og bare sånn helt alminnelig pen i ansiktet. Broren min TILBER henne. De har vært gift i en del år og jeg tror ikke det ville falt ham inn at han kunne gjort det bedre. Han synes faktisk at han har skutt gullfuglen og at han er superheldig. Han ville sikkert satt pris på om hun var sunnere, men det betyr jo ikke at han ser slanke, veltrente jenter på byen og har et hemmelig ønske om å bytte inn kona si.

Så har jeg en venninne som ble syk og gikk opp veldig mye i vekt pga medisiner. Mannen hennes, derimot, er bare glad for at han ikke mistet henne til sykdom.

Jeg synes egentlig bare syndt på folk med sånne holdninger som enkelte i denne tråden. De har tydeligvis aldri opplevd ordentlig kjærlighet.

Anonymous poster hash: 70789...89f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Vel, men hvorfor føler du og hun andre for å fortelle om hvor tynne dere er i en tråd hvor TS fikk båten fordi en fyr hadde løyet til henne om hva han likte og det var ikke henne og hennes kroppstype og vi hadde X antall innlegg om feite kjerringer og bilder om hvordan menn mener kvinner skal se ut??? Det var jo ikke slik at innleggene deres er til hjelp, særlig ikke når avokadoen driver og sier at kvinner på kg slenger i trynet hennes at hun er mager, men at menn liker henne. Aldri sett mye til hetsing av tynne kvinner på kg overhodet, det er alltid vi som har noen kilo for mye som får høre hvor ekle vi er. Ser du ikke at du strør salt i såret til TS når du legger ut om hvor tynn du er og at mannen din liker dg som du er? Akkurat der kunne du bare tatt et steg til siden og gitt blanke i å skrive.

Vi vet vil ikke om han løy? Hvordan vet vi egentlig hva slags kroppstype ts har? Hun sier noen kilo for mye og med former. Hva er det? fra 1-5,6,7,8 kilo for mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at jeg henger meg litt opp i at mannfolk sier "VI liker,VI syns,VI liker ikke/vil ikke ha,VI,VI,VI "!!!

Hva men å snakke for dere selv, og ikke beskylde alle andre menn for å være som deg/ha dine meninger?

Menns meninger om kropp er like forskjellige som alle kroppsformene som rusler rundt der ute.

"VI vil ha..." Nei, vettu hva, Tør å stå for egne meninger,men ikke glem at de er DINE, IKKE alle andres.

Enkelt og greit dette : Menn vil ha damer !

Bulkete,glatte,stramme,formfulle,bælfeite,skranglete,høye,lave,kvapsete,hårete,hele spekteret ! Se rundt deg! Men hva DU vil ha, ja det er det DU som vil ha. Snakke på din egen rases vegne er så utrolig lite macho :klaske:

Male Entitlement, kalles det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet vil ikke om han løy? Hvordan vet vi egentlig hva slags kroppstype ts har? Hun sier noen kilo for mye og med former. Hva er det? fra 1-5,6,7,8 kilo for mye.

Det skriver hun ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Det skriver hun ingenting om.

Ok. Da er det vel en stor sjanse for at oppfatningen mellom trådstarter og mannen, angående hva former er, kan sprike voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Da er det vel en stor sjanse for at oppfatningen mellom trådstarter og mannen, angående hva former er, kan sprike voldsomt.

Vel, hvis den fyren mener en 5 kilo undervektig modell erformfull, som var eksempelet fra noen her, så har de nok det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at jeg henger meg litt opp i at mannfolk sier "VI liker,VI syns,VI liker ikke/vil ikke ha,VI,VI,VI "!!!

Hva men å snakke for dere selv, og ikke beskylde alle andre menn for å være som deg/ha dine meninger?

Menns meninger om kropp er like forskjellige som alle kroppsformene som rusler rundt der ute.

"VI vil ha..." Nei, vettu hva, Tør å stå for egne meninger,men ikke glem at de er DINE, IKKE alle andres.

Enkelt og greit dette : Menn vil ha damer !

Bulkete,glatte,stramme,formfulle,bælfeite,skranglete,høye,lave,kvapsete,hårete,hele spekteret ! Se rundt deg! Men hva DU vil ha, ja det er det DU som vil ha. Snakke på din egen rases vegne er så utrolig lite macho :klaske:

Så utrolig enig, der fikk du sagt det bra.

Anonymous poster hash: 6d248...4e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Vel, hvis den fyren mener en 5 kilo undervektig modell erformfull, som var eksempelet fra noen her, så har de nok det ja.

Har denne fyren skrevet inn på forumet hva han mener er former :klo: Er det dine øyne på bildet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne fyren skrevet inn på forumet hva han mener er former :klo: Er det dine øyne på bildet ditt?

Det tror jeg ikke han har og ja, det er mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men hvorfor føler du og hun andre for å fortelle om hvor tynne dere er i en tråd hvor TS fikk båten fordi en fyr hadde løyet til henne om hva han likte og det var ikke henne og hennes kroppstype og vi hadde X antall innlegg om feite kjerringer og bilder om hvordan menn mener kvinner skal se ut??? Det var jo ikke slik at innleggene deres er til hjelp, særlig ikke når avokadoen driver og sier at kvinner på kg slenger i trynet hennes at hun er mager, men at menn liker henne. Aldri sett mye til hetsing av tynne kvinner på kg overhodet, det er alltid vi som har noen kilo for mye som får høre hvor ekle vi er. Ser du ikke at du strør salt i såret til TS når du legger ut om hvor tynn du er og at mannen din liker dg som du er? Akkurat der kunne du bare tatt et steg til siden og gitt blanke i å skrive.

Må du ta deg en pære..

Ts gir inntrykk av at tynne bare spiser salatblader og er eitrande forbanna for at hun har truffet på en som liker tynne kvinner. Skulle jeg hatt samme innstilling om ment at alle med en bmi på 26 bare hadde spist fast food hadde det blitt oppstandelse her, du vet det, jeg vet det og andre vet det, men det er greit når det er rettet mot tynne? Sant??

Skulle jeg blitt eitrende forbanna av at ikke alle mannfolk i verden hadde likt kroppen min hadde jeg fått problemer med sinnet mitt du..

selvsagt liker mannen min kroppen min slik den er, som større kvinner har en mann som liker de slik de er. Og jeg har ikke sagt en dritt om at større kvinner ikke finner seg en mann som mener kroppen deres er flott som den er. Selv om andre har problemer knyttet til kroppen sin gidder ikke jeg trøkke ned min kropp.

At du tydeligvis har problemer med synet og ikke ser pepperet tynne folk får her inne når du allerede har sagt at tynne kvinner får slengt nok av dritt etter seg er bare tåpelig gjest. Du vet bedre enn som så!

Anonymous poster hash: 62cd8...2e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Det tror jeg ikke han har og ja, det er mine øyne.

Da synes jeg det er litt frekt å si at han har løyet på hva han mener er former.

Du har samme øyne som en trønderdame jeg flørta med som ung mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du ta deg en pære..

Ts gir inntrykk av at tynne bare spiser salatblader og er eitrande forbanna for at hun har truffet på en som liker tynne kvinner. Skulle jeg hatt samme innstilling om ment at alle med en bmi på 26 bare hadde spist fast food hadde det blitt oppstandelse her, du vet det, jeg vet det og andre vet det, men det er greit når det er rettet mot tynne? Sant??

Skulle jeg blitt eitrende forbanna av at ikke alle mannfolk i verden hadde likt kroppen min hadde jeg fått problemer med sinnet mitt du..

selvsagt liker mannen min kroppen min slik den er, som større kvinner har en mann som liker de slik de er. Og jeg har ikke sagt en dritt om at større kvinner ikke finner seg en mann som mener kroppen deres er flott som den er. Selv om andre har problemer knyttet til kroppen sin gidder ikke jeg trøkke ned min kropp.

At du tydeligvis har problemer med synet og ikke ser pepperet tynne folk får her inne når du allerede har sagt at tynne kvinner får slengt nok av dritt etter seg er bare tåpelig gjest. Du vet bedre enn som så!

Anonymous poster hash: 62cd8...2e0

Hun er sint fordi hun ble lurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg det er litt frekt å si at han har løyet på hva han mener er former.

Du har samme øyne som en trønderdame jeg flørta med som ung mann.

Hun gjorde nok inntrykk siden du husker øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først vil jeg si at min erfaring med kamerater og kollegaer er at vi foretrekker slanke damer. For oss som liker rumper og pen foran pupper er slankhet enda viktigere.

En norsk drømmedame er f.eks Bloggeren Sofie. Hun har former og har et pent ansikt.

http://sofiemk.blogg.no/

Men det finnes en masse andre damer jeg kunne giftet meg med og vært kjempehappy for.

Jeg har en samboer som etter siste fødsel har est ut. Det har gjort at jeg har helt mistet sexlysten på henne og vi har ikke hatt sex på over 2 år.

MEN, jeg innser at hadde jeg vært bedre trent, så hadde hun vært mer tent på meg og da ville hun orket å holde seg i bedre form. Derfor satser jeg hardt på å trene meg i toppform i løpet av neste år. (jeg er allerde som 35 åring i bedre form enn jeg noengang har vært). Det er MAO min feil hvis hun ikke orker å holde seg i form for meg.

Hvis det ikke ordner seg så blir det kanskje brudd, og så får jeg håpe jeg finner ei som syns jeg er verdt å holde seg i form for. Hvis ikke får jeg daue som singel.



Anonymous poster hash: ca93b...fda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sint fordi hun ble lurt.

men det gir hun jo ingen rett til å si noe om hva tynne kvinner spiser
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det gir hun jo ingen rett til å si noe om hva tynne kvinner spiser

Ser du ikke at det ble skrevet i sinne og smerte og heve deg over det??? Et svar på fatshamingen som er så vanlig i vårt samfunn.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...