Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker ikke som om at folk her klarer å forstå at menn liker forskjellige ting. Ikke engang menn her klarer å forstå at de er ulike selv om de har samme kjønn.

Så om kvinner må ha hoftene og midja til beyonce så må jeg si at jeg finner det så jævlig rart at jeg blir så nedglodd av mannfolk bare jeg har på meg skjørt eller shorts med ullstrømpebukser eller noe sånt om de synes jeg var helt dritstygg. Da er det også rart at jeg får utrolig mange komplimenter for kroppen min. Ja, for jeg har i følge noen kvinner her en såkalt prepubertal guttekropp :fnise:

Så lenge du er sunn og frisk så er det sikkert ingen kvinner som bryr seg så hardt om kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og høye mennesker er mer tilbøyelige for å få kreft (nedtur for meg).

Det er forøvrig ikke alle menn som er "programmert" til å like store bryster bedre enn små.

For meg også. Jeg er en elsker av høye menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, fordi kvinners bryster vokser under graviditeten. Det kan bety at en kvinne som har små pupper faktisk får enda større pupper enn en kvinne som i utgangspunktet hadde store pupper.

Så det er en myte ja.

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

Ja - men da er jo brystene store, og ikke små... Det er det som er hele poenget her. Det er bare slik at de fleste menn er koblet på en slik måte at liker pupper med litt volum, det er en av hovedkjennetegnene til kvinner liksom. Uansett hvor mye forskningsrapporter på at små bryster er dritbra i forhold etc, så endrer det ikke på dette faktumet.

Anonymous poster hash: 1eb23...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - men da er jo brystene store, og ikke små... Det er det som er hele poenget her. Det er bare slik at de fleste menn er koblet på en slik måte at liker pupper med litt volum, det er en av hovedkjennetegnene til kvinner liksom. Uansett hvor mye forskningsrapporter på at små bryster er dritbra i forhold etc, så endrer det ikke på dette faktumet.

Anonymous poster hash: 1eb23...597

Mange menn som liker små pupper også. Så at alle menn foretrekker store pupper er en myte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Så lenge du er sunn og frisk så er det sikkert ingen kvinner som bryr seg så hardt om kroppen din.

De på KG gjør. De andre sier de synes den er fin

Endret av avocadoen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg også. Jeg er en elsker av høye menn.

Du kan ikke kreve høye menn om du ikke er høy selv! :opplyser:

Anonymous poster hash: 2f80b...f24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange menn som liker små pupper også. Så at alle menn foretrekker store pupper er en myte.

Jeg har ikke sagt 100% alle menn. Jeg har sa de FLESTE menn. Det er sikkert menn som ikke liker bryster i det heletatt også. Jeg kjenner selv flere som liker små / middels (men da skal de være faste)

Men det er ikke til å stykke under en stol at en smal midje m/ brede hofter og fyldige bryster er et tegn på fertilitet og høyt østrogennivå... De som bestrider dette må nesten føle seg truffet tror jeg :)

Anonymous poster hash: 1eb23...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit. Jeg syns ikke det på noen måter er destruktivt å være sunn. Feite kropper med et lass fett er rett og slett jævla usunt. Det kan være direkte helseskadelig.

La oss nå for all del gjøre befolkningen i stand til å leve sunne liv, fremfor å stikke hodet i sanden slik de feite idag gjør. Fedme er et kjempeproblem, og jeg tror vi løser problemet med å informere befolkningen slik at de selv besitter nok informasjon til å trene og spise riktig. Da kan man forhindre at folk sulter seg ihjel eller får anoreksia / bulemi, eller spiser seg ihjel. Litt kroppspress syns jeg vi kan fint leve med.

Da vil jeg kaste bort tiden fordi du har ikke kommet med noen argumenter overhodet, bare personangrep og skryt om dere på vestkanten.

Jeg var såpass grei at jeg nå la ved en av mine tidligere argumenter du har droppet å svare på. Du skal få sjansen igjen. Her er en oversiktlig liste for deg slik at det blir lett å se om du har dekket alt:

1. Et visst kroppspress i samfunnet er greit fordi: 1) Det ikke er destruktivt å være sunn, og 2) et lass med fett er helseskadelig

2. Gjøre befolkningen istand til å leve sunne liv fordi: 1) Stikke hodet i sanden ikke løser problemet, og 2) slik at befolkningen kan ta riktige skritt dersom de besitter rett informasjon.

3. Dette kan redusere sjansen for at individer ender opp med anoreksia eller bulemi, eller det omvendte; overspising og fedmedøden, fordi: 1) det gir befolkningen et verktøy i kampen. Ergo er et visst kroppspress konstruktivt.

Kjære "Gjest": Er du enig eller uenig i disse påstandene? For å bevise for oss alle og for meg at du er istand til å være en konstruktiv meddebattant må du denne gangen svare for alle påstandene, og til slutt komme med en egen utledning bestående av 100% egne argumenter. Du kan selvsagt drite i hele prosessen og kalle meg en vits, men da har du så inderlig tapt ansikt. Jeg vil for all fremtid da referere til din manglende vilje til å imøtekomme et argument. This is your chance. Take it. ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du mener du vil ha er altså en victoria secret modell som ikke lar spist salatblader i 3 mnd?

Fat fetisj??? Så om jeg veier 70 kg må han altså være fat-fetisj for å tenne på meg?? Hva er det for noe bullshit??

Og på den andre siden, jeg synes heller ikke menn som ikke akkurat er veltrente selv og har kg både her og der, og ølmage, har noe de skulle ha sagt! Klart de kan tenne på det, men å da forvente at alle damer superfit det gjør de??

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Menn tenner på forskjellige ting, de er ikke akkurat klonet og identiske

Jeg har funnet meg en mann som mener den litt undervektige kroppen min er tipp topp og som synes jeg er turn on. Jeg som den personen jeg er, jeg som er langt tynnere enn hun modellen du sikter til og som spiser helt normale mengder med mat :) (så om du er bekymret for at tynne normale kvinner bare spiser salatblader så kan du slippe den bekymringen nå, sikkert på samme måte som at folk med en BMI på 25-26 ikke bare spiser macèn mat)

Han liker den personen jeg er, kroppen min, smilet mitt, puppene mine, den lille rumpen min og ikke minst og den jeg er som person.

Det er vel like mye bull at noen må ha en fett fetisj for å tenne på deg som at det er at jeg får høre at jeg ikke har former, at mannen min er homo, At jeg har en preburtal guttekropp at jeg er mindre kvinnelig, at jeg bare spiser salatblader osv synes du ikke?

Men jeg gir da egentlig blanke faen i det, er det frekke kommentarer ja så vist, (og de aller aller fleste slike kommentarer kommer fra kvinner, tragisk nok) men når jeg vet at de ikke er sant så er det ikke noe å stresse for å gi meg selv høyt blodtrykk.

Jeg er som jeg er (takk gud og lov) og selv om ikke hele jordens mannlige befolkning elsker og dyrker kroppen min og legger ned rød løper hvor hen jeg går så er det da mannfolk som tenner på meg.

Holder ikke det for deg og ts, eller er det slik at du ønsker at absolutt alle menn skal elske kroppen din?

Uansett hvordan du ser ut så er du ikke god nok for alle. Ikke alle menn tenner på min kropp og ikke alle på din kropp, men jeg ser virkelig ikke poenget med å gå bananas av den grunn.

Vi har preferanser, gjest har sine og du har dine, mannen som aviste deg har sine, og slik er det jo bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er sunn og frisk så er det sikkert ingen kvinner som bryr seg så hardt om kroppen din.

Tja det er nok en sannhet med ekstrem store modifikasjoner du. Og jeg trodde nå faktisk du av alle gjest, du som har vært på dette forumet her inne så lenge hadde fått med deg det.

Om du ikke har lest og sett kommentarer av typen "ekte kvinner har former", "såå glad for at jeg slipper å tenke på at mannen min er pedofil fordi han er sammen med meg" så kan du ikke ha vært med i mange kroppstråder her inne.

Anoreksi er jo ikke lengre en sykdom men en hersketeknikk brukt på tynne kvinner. Tror både de i øvre og de i nedre BMI skala får like mye pes for hvordan de ser ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenner på forskjellige ting, de er ikke akkurat klonet og identiske

Jeg har funnet meg en mann som mener den litt undervektige kroppen min er tipp topp og som synes jeg er turn on. Jeg som den personen jeg er, jeg som er langt tynnere enn hun modellen du sikter til og som spiser helt normale mengder med mat :) (så om du er bekymret for at tynne normale kvinner bare spiser salatblader så kan du slippe den bekymringen nå, sikkert på samme måte som at folk med en BMI på 25-26 ikke bare spiser macèn mat)

Han liker den personen jeg er, kroppen min, smilet mitt, puppene mine, den lille rumpen min og ikke minst og den jeg er som person.

Det er vel like mye bull at noen må ha en fett fetisj for å tenne på deg som at det er at jeg får høre at jeg ikke har former, at mannen min er homo, At jeg har en preburtal guttekropp at jeg er mindre kvinnelig, at jeg bare spiser salatblader osv synes du ikke?

Men jeg gir da egentlig blanke faen i det, er det frekke kommentarer ja så vist, (og de aller aller fleste slike kommentarer kommer fra kvinner, tragisk nok) men når jeg vet at de ikke er sant så er det ikke noe å stresse for å gi meg selv høyt blodtrykk.

Jeg er som jeg er (takk gud og lov) og selv om ikke hele jordens mannlige befolkning elsker og dyrker kroppen min og legger ned rød løper hvor hen jeg går så er det da mannfolk som tenner på meg.

Holder ikke det for deg og ts, eller er det slik at du ønsker at absolutt alle menn skal elske kroppen din?

Uansett hvordan du ser ut så er du ikke god nok for alle. Ikke alle menn tenner på min kropp og ikke alle på din kropp, men jeg ser virkelig ikke poenget med å gå bananas av den grunn.

Vi har preferanser, gjest har sine og du har dine, mannen som aviste deg har sine, og slik er det jo bare.

En studie sier at folk som har god råd liker mindre pupper, mens folk med dårlig råd liker større. Fordi store pupper signaliserer reserver og dermed mer ressurser og overskudd. :)

Så kanskje typen din har god råd? :D LOL

http://www.psychologytoday.com/blog/head-games/201305/what-is-it-about-men-and-breast-size

Og det står videre: In keeping with the researchers' expectations, men who wished to remain child-free preferred smaller breasts.

Anonymous poster hash: 1eb23...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle bare prøve å være sin beste versjon av seg selv isteden for å sammenligne seg med bilder? Ikke sitt på ræva i sofaen og spis sjokolade og sutre hvertfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En studie sier at folk som har god råd liker mindre pupper, mens folk med dårlig råd liker større. Fordi store pupper signaliserer reserver og dermed mer ressurser og overskudd. :)

Så kanskje typen din har god råd? :D LOL

http://www.psychologytoday.com/blog/head-games/201305/what-is-it-about-men-and-breast-size

Og det står videre: In keeping with the researchers' expectations, men who wished to remain child-free preferred smaller breasts.

Anonymous poster hash: 1eb23...597

Tja altså jeg tror man kan finne studier som sier det meste i disse dager, er det noe de ikke har studert på? Noe de ikke har forsket på? Å drikke melk gir kreft, menn som liker petite og nette kropper er rik og.... Nei altså jeg vet ikke, jeg tror helt ærlig at jeg virkelig ikke bryr meg så mye heller.

Jeg tenker nok at ofte er det enkleste det beste :) Han liker meg fordi han liker meg, han synes kroppen min er digg fordi han synes den er digg, det holder egentlig for meg. Og det synes virkelig bør holde for ts også, noen liker ikke kroppen hennes fordi de ikke har den preferansen, mens andre synes den er digg fordi de liker en slik kropp.

Du er en person, som mener noe om andres kropp, tenker flott for deg, men mannen min foretrekker en annen type kropp en deg. Han tenner ikke på enorme hofter og Dolly Parton kropper. Han synes petite kropper er mer turn on enn Dolly Parton og Jennifer Lopez rumper og midje. Sorry mac men smaken er som baken.

Og for å være helt ærlig med deg så tror ikke jeg pengene hans er med på å bestemme det, det blir litt kremt, æmm lol ja.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke mene at den øverste kvinnen ser ut som om hun bare spiser salatblad?? :klo:

Jo, de som ser slik ut lever ofte på salatblader og litt attåt.

Anonymous poster hash: ece39...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så og si ingen menn som liker former over veltrente slanke kvinner. Kun dem som enten har en fat-fetish eller som må ta til takke med den typen kvinner fordi de egentlig ikke har noe valg.

Anonymous poster hash: 26623...432

Sant, så sant.

Jennifer Lopez er ei dame med former (brede hofter, stor rumpe), men hun er ikke slapp i fisken. Mange kvinner misforstår og tror at overvekt og fedme er det samme som former. Det er det ikke!

Anonymous poster hash: 5bcfe...0ca

Anonymous poster hash: 5bcfe...0ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har ikke sagt 100% alle menn. Jeg har sa de FLESTE menn. Det er sikkert menn som ikke liker bryster i det heletatt også. Jeg kjenner selv flere som liker små / middels (men da skal de være faste)

Men det er ikke til å stykke under en stol at en smal midje m/ brede hofter og fyldige bryster er et tegn på fertilitet og høyt østrogennivå... De som bestrider dette må nesten føle seg truffet tror jeg :)

Anonymous poster hash: 1eb23...597

Og man kan ha minst like høyt østrogennivå om man er liten sånn som det jeg er også :)

Jeg føler meg ikke truffet i det hele tatt, men det blir bare litt for teit av folk å skrive hva menn liker og ikke liker med mindre man faktisk har spurt alle menn på denne jord.

Så for all del så kan du få lov til å like formfulle kvinner, men sannheten er at du er et individ og har egne preferanser på samme måte som alle andre menn. Det er ingen som er helt lik deg og ingen som liker akkurat det samme som deg. Så bare snakk for deg selv og ikke skriv hva menn liker og ikke liker, for jeg kan skrive under på at det du skriver er bullshit :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Tja altså jeg tror man kan finne studier som sier det meste i disse dager, er det noe de ikke har studert på? Noe de ikke har forsket på? Å drikke melk gir kreft, menn som liker petite og nette kropper er rik og.... Nei altså jeg vet ikke, jeg tror helt ærlig at jeg virkelig ikke bryr meg så mye heller.

Jeg tenker nok at ofte er det enkleste det beste :) Han liker meg fordi han liker meg, han synes kroppen min er digg fordi han synes den er digg, det holder egentlig for meg. Og det synes virkelig bør holde for ts også, noen liker ikke kroppen hennes fordi de ikke har den preferansen, mens andre synes den er digg fordi de liker en slik kropp.

Helt sant!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tror "former" er sprettrumpe og silikonpupper, ihvertfall de som ikke beveger seg bort fra datamskinen ofte nok :fnise:



Anonymous poster hash: 4f543...053
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tror "former" er sprettrumpe og silikonpupper, ihvertfall de som ikke beveger seg bort fra datamskinen ofte nok :fnise:

Anonymous poster hash: 4f543...053

Så morsom du er :)

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1=1

Det er en kvinne til alle menn, og andre veien rundt. Drømmedama/mannen er en totalpakke hvis du velger det, eller kan du velge å være kroniskt på jakt etter gresset som er grønere på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...