Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morro å lese at ikke alle skjønner hva former er. Å ha former betyr jo ikke å være stor eller kraftig (kommer jo an på øyet som ser da)

Men i mine øyner er det å ha former å ha "kvinneformen", timeglassform for eksempel. altså litt breie hofter og pupper. Jeg er høy og slank OG har former, i den grad at jeg har monsterhofter og pupper, men har helt vanlig flat mage. men vi definerer vel ordet "former" forskjellig.

Hvis man har litt for mye ekstra på kroppen kan man heller si at man er litt chubby. Men noen liker tynne, noen helt normale, noen store, sånn er det jo bare, og sånn kommer det alltid til å være.

Anonymous poster hash: 7d4fb...7c3

Enig. Dette er former:

http://xaxor.com/wp-content/uploads/2012/12/candice-swanepoel-sexy-VS-bikini-pics-part8-5.jpg

Anonymous poster hash: 4340a...850

Endret av ninuska_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det der er en jente med fem kilo for lite på kroppen.

Og dette kan du bare bestemme?

Anonymous poster hash: 4340a...850

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette kan du bare bestemme?

Anonymous poster hash: 4340a...850

Lik som du bare kan bestemme at det der er en kvinne med former? Damen såg bra ut, hun, men former hadde hun ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik som du bare kan bestemme at det der er en kvinne med former? Damen såg bra ut, hun, men former hadde hun ikke.

Mulig jeg er svaksynt, men mener bestemt at jeg ser både hofter og pupper.

Anonymous poster hash: 4340a...850

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er svaksynt, men mener bestemt at jeg ser både hofter og pupper.

Anonymous poster hash: 4340a...850

Candice er en pen dame, men mye former har hun ikke, ræva er intet å snakke om, litt midje ja, men det der er push up BH. ellers er bildet tungt photoshoppet.

Endret av Gjest
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Enig. Dette er former:

Anonymous poster hash: 4340a...850

Jeg har veldig lik kropp selv, men lavere, og jeg har aldri fått høre at jeg er spesielt formfull. Heller at jeg er tynn og har for lite former. Så ja, tror ikke det der er en formfull jente! Hvis ikke så fikk jeg plutselig et ganske nytt syn på kroppen min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Med former tenker jeg noe ala timeglassfasong, altså noe alt fra slanke til tjukke damer kan ha. Begrepet sier derfor ingenting om damas vekt/størrelse.

Jeg sier at jeg selv har former... Har små pupper, men jeg har jo ganske brede hofter og rumpe/lår selv om jeg er slank. Akkurat som venninna mi som er overvektig også har former. Synes altså det er et dårlig begrep for å beskrive en dames størrelse - det er vel ikke det som er meningen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med former tenker jeg noe ala timeglassfasong, altså noe alt fra slanke til tjukke damer kan ha. Begrepet sier derfor ingenting om damas vekt/størrelse.

Jeg sier at jeg selv har former... Har små pupper, men jeg har jo ganske brede hofter og rumpe/lår selv om jeg er slank. Akkurat som venninna mi som er overvektig også har former. Synes altså det er et dårlig begrep for å beskrive en dames størrelse - det er vel ikke det som er meningen med det?

Stemmer det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Selv jeg kunne retusjert bedre enn det der. Sjekk rett over trusa på høyre side :P

Haha, stamp-tool :laugh:

Anonymous poster hash: f6b6d...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette med ordet "former" og "curves" virker som alltid skaper forvirring mellom kjønnene. Jeg som mann snakker aldri om en mage som en form. Dette synet ser ikke kvinner ut til å dele. Best å kalle en spade for en spade og heller si "noen kilo ekstra" enn "former" det vil ikke gi noen forvirring.

Dette er definisjonen på ei formfull dame i mine øyne som mann, store bryster, smal midje med skikkelig runde hofter og rumpe.

http://i.imgur.com/z8tjllR.jpg



Anonymous poster hash: 843d3...7ee

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...