Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mager og tynn er jo ikke det samme :klo:

Ja, problemet er at folk hetser kropper som ikke er lik den kroppen en har selv. Og det gjelder både for tynne jenter og overvektige jenter. Og om du ser i denne tråden så havner jeg og skreppamedleppa i samme båt som TS fordi vi heller ikke blir i følge noen menn her inne sett på som attraktive.

Så jeg sier igjen at det jeg vil frem til er at menn er like forskjellige som oss kvinner. Noen kvinner liker menn med sixpack, mens jeg helst vil ha en fyr uten sixpack. Noen liker blonde, andre liker mørkhårede osv osv. Og derfor er det nok ikke umulig for noen av oss og finne noen som liker oss.

Og som jeg har prøvd å forklare i innlegg etter innlegg, det her handler om at tynne mennesker jevnt over blir bedre behandlet enn overvektige. Så selv om at det er noen menn der ute som tilfeldigvis ikke tenner på dere, så blir dere av samfunnet behandlet bedre enn folk som har ti kg+ for mye. Og det her vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thai clinch

Hvorfor driver voksne menn med samboere og hele pakken og leser råsablogger, lurer jeg på..

Vel, etter den hetsen, og ikke minst den oppmerksomheten det gis her på kvinneguiden. Må jeg innrømme at jeg har blitt mer nysgjerrig på fenomenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, etter den hetsen, og ikke minst den oppmerksomheten det gis her på kvinneguiden. Må jeg innrømme at jeg har blitt mer nysgjerrig på fenomenet.

Ja, ja, da har du lesestoff foran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thai clinch

Du finner noe tips om sminking og hvordan du skal kle deg.

Jeg holder meg til bildene. Må opprettholde mitt patriarkalske makthegemoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til bildene. Må opprettholde mitt patriarkalske makthegemoni.

Ja, sitt der og runk til jenter som er gamle nok til å være dattera di, du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Og som jeg har prøvd å forklare i innlegg etter innlegg, det her handler om at tynne mennesker jevnt over blir bedre behandlet enn overvektige. Så selv om at det er noen menn der ute som tilfeldigvis ikke tenner på dere, så blir dere av samfunnet behandlet bedre enn folk som har ti kg+ for mye. Og det her vet du.

Må bare begynne med å beklage for de teite skrivefeilene mine og at jeg har skrevet noe ganske annet enn det jeg mente å skrive (men det er vel greit nok) men jeg er litt neddopa for øyeblikket sånn at hjernen ikke henger helt med.

Jeg har aldri selv vært overvektig, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det føles og hvordan folk ser på deg osv, men jeg tror nok at kommentarer om kropp sårer like mye for tynne jenter som for overvektige jenter. Så jeg nekter selvsagt ikke på at overvektige jenter opplever mye stygt (det har jeg aldri sagt heller) men jeg (og flere andre tynne jenter) har fått høre en del vi også skal jeg fortelle deg.

Og jeg leste linken din, og jeg har også blitt nedkjefta av folk jeg nesten ikke kjenner fordi jeg har spist en skolebolle f.eks, og en jeg kjenner driver hele tiden og kjefter på meg fordi jeg har spist noen biter sjokolade, og for ikke å snakke om min mor som kjefter på meg fordi jeg spiser grønnsaker (hun har fått for seg at det er derfor jeg sliter med magen) så jeg vet hvordan det føles at folk kommenterer hva man spiser i alle fall, og det er ikke noe hyggelig i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Ja, sitt der og runk til jenter som er gamle nok til å være dattera di, du.

Det gikk du over streken. Du har blitt rapportet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare begynne med å beklage for de teite skrivefeilene mine og at jeg har skrevet noe ganske annet enn det jeg mente å skrive (men det er vel greit nok) men jeg er litt neddopa for øyeblikket sånn at hjernen ikke henger helt med.

Jeg har aldri selv vært overvektig, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det føles og hvordan folk ser på deg osv, men jeg tror nok at kommentarer om kropp sårer like mye for tynne jenter som for overvektige jenter. Så jeg nekter selvsagt ikke på at overvektige jenter opplever mye stygt (det har jeg aldri sagt heller) men jeg (og flere andre tynne jenter) har fått høre en del vi også skal jeg fortelle deg.

Og jeg leste linken din, og jeg har også blitt nedkjefta av folk jeg nesten ikke kjenner fordi jeg har spist en skolebolle f.eks, og en jeg kjenner driver hele tiden og kjefter på meg fordi jeg har spist noen biter sjokolade, og for ikke å snakke om min mor som kjefter på meg fordi jeg spiser grønnsaker (hun har fått for seg at det er derfor jeg sliter med magen) så jeg vet hvordan det føles at folk kommenterer hva man spiser i alle fall, og det er ikke noe hyggelig i det hele tatt.

Det er synd at du har hatt de her opplevelsene med folk som blander seg opp i deg og ditt liv/matplan, men som jeg har prøvd å forklare så er det ikke deg og damer som ser ut som du som får høre det på samfunnsnivå. Jeg som har 7 kg for mye (og hvertfall de som er enda tyngre), blir ikke bare kommentert kosthold/kropp, men også fra samfunnshold får vi høre hvor fæle vi er. Og det er hele tiden diskriminering på gang. Bare det at folk går ut fra at overvektige er usunn sier noe om hvor mye fordommer de møter på meso og makronivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe du strammer inn språkbruken din på forumet da.

Hvorfor skulle ellers menn drive og kikke innom råsabloggere om det ikke var for å ha runkemateriale??? Det er til og med en mannelig debattør som fortalte oss hvilke ut av dem han og kameratene hans synes er penest. Ikke til og misforståes heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lol hun var jo faktisk ikke noe pen, ser hun er i modellsetting, men dette må vel være en parodi på noe?

Kan du skjerpe deg. Det ligner ingenting å kommentere folk på den der måten. Uansett om de er pene eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol hun var jo faktisk ikke noe pen, ser hun er i modellsetting, men dette må vel være en parodi på noe?

Er nok ikke noe parodi det der nei. Husker den saken. Folk ble sjokkert da de så rumpa hennes, den var jo så fæl.

Anonymous poster hash: 6d248...4e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke noe parodi det der nei. Husker den saken. Folk ble sjokkert da de så rumpa hennes, den var jo så fæl.

Anonymous poster hash: 6d248...4e7

Kate Upton og hun har hatt Vogue cover og er en nydelig dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...