Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Thai clinch

Hvorfor skulle ellers menn drive og kikke innom råsabloggere om det ikke var for å ha runkemateriale??? Det er til og med en mannelig debattør som fortalte oss hvilke ut av dem han og kameratene hans synes er penest. Ikke til og misforståes heller.

Etter å ha sett på forumet her hvor mye oppmerksomhet og hets det er av rosabloggere er det ganske naturlig også får menn å se hva slags bilder det er som skaper så mye hat av forumbrukere. Forøvrig kan jeg godt se på bilder av jenter uten å runke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du skjerpe deg. Det ligner ingenting å kommentere folk på den der måten. Uansett om de er pene eller ikke.

Tull og tøys, velger man å gå på caltwalken velger man å bli kommentert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt fordi det er sant, kvinner bryr seg ikke like mye om utseendet.

Kvinner bryr se ikke noe om menns utseende?? Du har vanket med meg på KG ganske lenge nu og fremdeles går du rundt og tror det? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett på forumet her hvor mye oppmerksomhet og hets det er av rosabloggere er det ganske naturlig også får menn å se hva slags bilder det er som skaper så mye hat av forumbrukere. Forøvrig kan jeg godt se på bilder av jenter uten å runke.

Bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er synd at du har hatt de her opplevelsene med folk som blander seg opp i deg og ditt liv/matplan, men som jeg har prøvd å forklare så er det ikke deg og damer som ser ut som du som får høre det på samfunnsnivå. Jeg som har 7 kg for mye (og hvertfall de som er enda tyngre), blir ikke bare kommentert kosthold/kropp, men også fra samfunnshold får vi høre hvor fæle vi er. Og det er hele tiden diskriminering på gang. Bare det at folk går ut fra at overvektige er usunn sier noe om hvor mye fordommer de møter på meso og makronivå.

Ja, og det skjønner jeg jo er trist, og jeg har selv reagert på folk som har skrevet ting om overvektige som om at alle var late mennesker som kun satt i sofaen og spiste potetgull hele dagen, men jeg tror også mennesker som er undervektige også får høre det på samfunnsnivå (altså at folk tenker man har spiseforstyrrelse bare fordi man er undervektig). Men det kan være at folk flest tenker mer at det er synd i de i forhold til overvektige der noen mennesker ikke tenker at overvektige faktisk også kan ha spiseforstyrrelser eller fysiske problemer igjen, og det er veldig leit.

Jeg tenker at folk uansett skal tenke seg om før de skriver noe om forskjellige kroppsformer, for det er selvsagt lov å ha preferanser, men man må da ikke snakke stygt om det man ikke liker så godt igjen. Og selvsagt stå for meningene sine selv og ikke si "vi menn liker" osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol hun var jo faktisk ikke noe pen, ser hun er i modellsetting, men dette må vel være en parodi på noe?

Hun er faktisk veldig flott.

Hilsen mann

Anonymous poster hash: 48766...d40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheRighteous

Selvsagt fordi det er sant, kvinner bryr seg ikke like mye om utseendet.

Spøker du? Kvinner bryr seg nok like mye om utseende jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bryr se ikke noe om menns utseende?? Du har vanket med meg på KG ganske lenge nu og fremdeles går du rundt og tror det? :fnise:

Ditt eneste kriterium er at fyren er høy, det kan man ikke gjøre noe med uansett så da kan man like gjerne drite i utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det skjønner jeg jo er trist, og jeg har selv reagert på folk som har skrevet ting om overvektige som om at alle var late mennesker som kun satt i sofaen og spiste potetgull hele dagen, men jeg tror også mennesker som er undervektige også får høre det på samfunnsnivå (altså at folk tenker man har spiseforstyrrelse bare fordi man er undervektig). Men det kan være at folk flest tenker mer at det er synd i de i forhold til overvektige der noen mennesker ikke tenker at overvektige faktisk også kan ha spiseforstyrrelser eller fysiske problemer igjen, og det er veldig leit.

Jeg tenker at folk uansett skal tenke seg om før de skriver noe om forskjellige kroppsformer, for det er selvsagt lov å ha preferanser, men man må da ikke snakke stygt om det man ikke liker så godt igjen. Og selvsagt stå for meningene sine selv og ikke si "vi menn liker" osv.

Vel, når heller ikke en rålekker dame som Kate Upton får gå i fred for kommentarer, hva skal vi da ordinære dødelige gjøre? :vetikke:

Ditt eneste kriterium er at fyren er høy, det kan man ikke gjøre noe med uansett så da kan man like gjerne drite i utseendet.

Eneste?? Du kjenner meg virkelig ikke godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er faktisk veldig flott.

Hilsen mann

Anonymous poster hash: 48766...d40

Du så rumpa og reagerte som alle oss andre, ansiktet var heller ikke noe å skyte av.

Men det minnet meg i hvert fall på at kvinner bør passe på solingen, dama så jo haugammel ut, og om hun ikke var det så viser det at man på passe på huden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel på at tynne jenter også før høre kipt ting.
Var på kveldsvakt på jobb i dag (jobber på et eldresenter). Hun jeg jobbet sammen med sto på kjøkkenet å pakket sammen middagsrester. Så sier hun plutselig:

Hun: Du vil ikke ha litt middag du da?
Jeg: Neitakk.
Hun: Ååå kom igjen. Hva er det du er så redd for? Du er jo så slank. Må legge deg på jente.
Jeg: Nei jeg spiser når jeg kommer hjem.
Hun: Jaja, hva er det du skal spise da?
Jeg: Laksefilet med poteter og kesam.
Hun: KESAM?! Det er jo så magert. Du burde heller få i deg en god og fet rømme.
Jeg: *Himler med øynene*

At det går ann. Skal jeg liksom drive å komentere vekta hennes, noe ala: Skal du virkelig spise den middagen der? Er det så lurt tror du?

:plystre:



Anonymous poster hash: 9c24c...9b6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som Summers er på en makttripp når de kan sitte og kommentere kropper til damer som Kate Upton, det får dem til å huske på de pene damerne som neglisjerte og ignorerte dem da de gikk på skolen, og de pene damerne som ikke synes de er bra nok i dag heller, for den saks skyld.

Hun modellen på bildet er altså ikke Kate Upton...

Anonymous poster hash: 6d248...4e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det da?

Det vet jeg ikke, men det er ikke Kate!

Anonymous poster hash: 6d248...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Vel, når heller ikke en rålekker dame som Kate Upton får gå i fred for kommentarer, hva skal vi da ordinære dødelige gjøre? :vetikke:

Vi får være glad for at prøverør finnes, fordi virker som om at menn til slutt kommer til å få så høye krav til kvinner at menneskeheten kommer til å dø ut, fordi det ikke finnes en eneste kvinne som fyller kravene til slutt. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så rumpa og reagerte som alle oss andre, ansiktet var heller ikke noe å skyte av.

Men det minnet meg i hvert fall på at kvinner bør passe på solingen, dama så jo haugammel ut, og om hun ikke var det så viser det at man på passe på huden.

Nå må du våkne opp og innse realitetene gutt! Du får ingen modelljenter med slike kvinnesyn som du vrenger ut av deg. Jeg skulle gjerne postet et bilde av kjerringen min men da får jeg vel en rapp på stumpen!

Hmmm. Det er sengetid for denne gubben :lur:

Anonymous poster hash: 48766...d40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Thai clinch

Et eksempel på at tynne jenter også før høre kipt ting.

Var på kveldsvakt på jobb i dag (jobber på et eldresenter). Hun jeg jobbet sammen med sto på kjøkkenet å pakket sammen middagsrester. Så sier hun plutselig:

Hun: Du vil ikke ha litt middag du da?

Jeg: Neitakk.

Hun: Ååå kom igjen. Hva er det du er så redd for? Du er jo så slank. Må legge deg på jente.

Jeg: Nei jeg spiser når jeg kommer hjem.

Hun: Jaja, hva er det du skal spise da?

Jeg: Laksefilet med poteter og kesam.

Hun: KESAM?! Det er jo så magert. Du burde heller få i deg en god og fet rømme.

Jeg: *Himler med øynene*

At det går ann. Skal jeg liksom drive å komentere vekta hennes, noe ala: Skal du virkelig spise den middagen der? Er det så lurt tror du?

:plystre:

Anonymous poster hash: 9c24c...9b6

He-he, kjenner meg igjen der. På kantina er det en tykk kvinne, altså ikke tykk som med former, men en tykk kvinne, som stort sett en gang i uka forteller meg: Skal du spise såååå lite?!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får være glad for at prøverør finnes, fordi virker som om at menn til slutt kommer til å få så høye krav til kvinner at menneskeheten kommer til å dø ut, fordi det ikke finnes en eneste kvinne som fyller kravene til slutt. :P

Du kan så si.

Nå må du våkne opp og innse realitetene gutt! Du får ingen modelljenter med slike kvinnesyn som du vrenger ut av deg. Jeg skulle gjerne postet et bilde av kjerringen min men da får jeg vel en rapp på stumpen!

Hmmm. Det er sengetid for denne gubben :lur:

Anonymous poster hash: 48766...d40

Hmmm. :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ditt eneste kriterium er at fyren er høy, det kan man ikke gjøre noe med uansett så da kan man like gjerne drite i utseendet.

Men jeg kan ikke få bredere hofter uansett, så da kan man like gjerne drite i utseendet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...