Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, men når folk ikke kan få den der spesifikke kroppstypen som kjæreste, så får folk jenke seg.

Joda, men igjen - det er jo et personlig ansvar å kartlegge hvilke krav man har til partnere samt vurdere om de er realistiske samt hvilke konsekvenser det får å følge dem slavisk.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men igjen - det er jo et personlig ansvar å kartlegge hvilke krav man har til partnere samt vurdere om de er realistiske samt hvilke konsekvenser det får å følge dem slavisk.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Enig, et personlig ansvar som menn ikke tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, et personlig ansvar som menn ikke tar.

Selvfølgelig er det mange menn som tar det ansvaret - men det er jo de som gjør mest av seg man hører mest av.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mange menn som tar det ansvaret - men det er jo de som gjør mest av seg man hører mest av.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Det er det ikke en selvfølge at mange menn som gjør nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for Ab-brukeren var mann og med menns eim av berretigelse.

Ja ab brukeren var mann, uten eim av berretigelse.

Jeg gikk rett og slett bare lei av at du skulle hevde deg så forferdelig mye og gjøre så mye ut av deg, så da sa jeg det slik det faktisk er. Om jeg mener at jeg er guds gave til verden og krever at de som jeg dater er modell så er det min sak og ingen andres. Nå er det ikke slik at jeg er sånn, men om jeg var det så har du ingenting med det å gjøre.

Anonymous poster hash: 7291b...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det jeg mener er at det normale er at folk jenker seg og er realistisk på hva de kan få og ikke driver og krever kjæreste med modellkropp (for både menn og kvinner) når de ikke har noe å tilby en sådan person selv. Det snedige her er at vi kvinnene har forstått det, mens mennene fremdeles går og mener de fortjener en kjæreste med modellkropp.

Jeg er kvinne og jeg har tydeligvis ikke skjønt det. Hva er problemet? Om en mindre pen mann går å drømmer om en supermodell og det er det eneste han tar til takke med, så er bindet verste som kan skje at han forblir singel. Too bad for you, liksom. Jeg vil ha en mann som vil ha meg for den jeg er og tenner på den kroppen jeg har. Menn som sikler etter supermodeller er med andre ord ikke noe for meg, det aksepterer jeg og så går jeg videre. Jeg orker ikke bruke energi på å prøve å overbevise han om at han ikke "fortjener" noe bedre enn meg.

Jeg skjønner liksom ikke problemet her.

Det eneste jeg er enig i det mer er at man ikke skal omtale andre i negative ordlag. Er man ikke interessert så sier man bare det, man trenger ikke fortelle andre hva man syns er "feil" med de.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det ikke en selvfølge at mange menn som gjør nei.

hvorfor skulle det ikke være det? Du ser jo menn med både attraktive og mindre attraktive partnere og for en del av dem så spiller da utseende mindre rolle eller de har andre preferanser enn gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men en dame må se ut som en modell for å få sjans på en gjennomsnittsmann, så hvorfor skal mennene slippe unna.

Fordi det koster mye mindre energi for kvinner å få idellkroppen(fra deres egne utgangspunkt) enn det gjør for menn.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke tiltrekkende med en overvektig eller veldig undervektig kropp, hvorfor rive seg i håret av den grunn?



Anonymous poster hash: a3366...b11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ab brukeren var mann, uten eim av berretigelse.

Jeg gikk rett og slett bare lei av at du skulle hevde deg så forferdelig mye og gjøre så mye ut av deg, så da sa jeg det slik det faktisk er. Om jeg mener at jeg er guds gave til verden og krever at de som jeg dater er modell så er det min sak og ingen andres. Nå er det ikke slik at jeg er sånn, men om jeg var det så har du ingenting med det å gjøre.

Anonymous poster hash: 7291b...8b5

Men hva jeg gjør skal da du drite i.

Jeg er kvinne og jeg har tydeligvis ikke skjønt det. Hva er problemet? Om en mindre pen mann går å drømmer om en supermodell og det er det eneste han tar til takke med, så er bindet verste som kan skje at han forblir singel. Too bad for you, liksom. Jeg vil ha en mann som vil ha meg for den jeg er og tenner på den kroppen jeg har. Menn som sikler etter supermodeller er med andre ord ikke noe for meg, det aksepterer jeg og så går jeg videre. Jeg orker ikke bruke energi på å prøve å overbevise han om at han ikke "fortjener" noe bedre enn meg.

Jeg skjønner liksom ikke problemet her.

Det eneste jeg er enig i det mer er at man ikke skal omtale andre i negative ordlag. Er man ikke interessert så sier man bare det, man trenger ikke fortelle andre hva man syns er "feil" med de.

Vel, men med mindre du har modellkropp så får du ikke en fyr som tenner på deg for den du er. Han puler deg bare fordi han ikke får noe bedre.

hvorfor skulle det ikke være det? Du ser jo menn med både attraktive og mindre attraktive partnere og for en del av dem så spiller da utseende mindre rolle eller de har andre preferanser enn gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Å

Fordi det koster mye mindre energi for kvinner å få idellkroppen(fra deres egne utgangspunkt) enn det gjør for menn.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

Løgn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tenk deg hvor irritert sjefen din skal bli etterhvert hvis folk drev og maste om ei lønn de ikke var kvalifisert for i tide og utide?

Og for å ta den menneskelige ekvivalenten: Hvor mange pene jenter er ikke skitlei av at subpar menn mener de skal ha en sjanse på dem og krever oppmerksomhet i stedet for å gå etter noen de har en reel sjanse på??

Så ikke denne i stad. Men uansett:

Ja, sjefen din kan bli irritert og det kan få konsekvenser for jobben din etterhvert. Men igjen, det er jo bare en selv som velger å sette lista der den er og hvilke konsekvenser det får. Man må fortsatt få lov til å ha selve kravet.

Det kan hende de blir det, men det vil være en av to ting som skjer:

- Han treffer til slutt ei som har andre preferanser eller ikke bryr seg så mye om utseende

- Han blir gående singel

I begge tilfellene er jo konsekvensen først og fremst hans, så jeg ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke denne i stad. Men uansett:

Ja, sjefen din kan bli irritert og det kan få konsekvenser for jobben din etterhvert. Men igjen, det er jo bare en selv som velger å sette lista der den er og hvilke konsekvenser det får. Man må fortsatt få lov til å ha selve kravet.

Det kan hende de blir det, men det vil være en av to ting som skjer:

- Han treffer til slutt ei som har andre preferanser eller ikke bryr seg så mye om utseende

- Han blir gående singel

I begge tilfellene er jo konsekvensen først og fremst hans, så jeg ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Man skal ha lov til å være et gnagsår i ørene på sjefen sin???? Hører du hvor barnslig du selv er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo mannfolk på oslos vestkant.... Eg var ute på byn på Oslos vestkant.... Og eg såg ikkje eitt einaste Mannfolk.... Var kun pingler.....

Var nesten litt skummelt..

Reknar med eg får protester no, men skitt la gå.....

Til helvete med vestkant-menn. Usjjjjjjjj!

Anonymous poster hash: 57b08...ab5

Bare pingler! Jeg er så enig!

Anonymous poster hash: 57b08...ab5

Dere kan støtte dere til tanken at vi antakeligvis syns dere er dritstygge dere også. ;) Der dere kommer ravende inn fra bygda med skatesko og tribaltatoveringer, bred dialekt som er totalt blottet for selvkritikk, og skitt under neglene fra gårsdagens Ford-mekking. Dere ser kanskje pingler, men vi ser til gjengjeld gorillaer på det andre siden av bordet. ^^ Have a good one!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Vel, men med mindre du har modellkropp så får du ikke en fyr som tenner på deg for den du er. Han puler deg bare fordi han ikke får noe bedre.

Tro det eller ei, men ikke alle mannfolk tenner på akkurat det samme. Akkurat som kvinner ikke gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ha lov til å være et gnagsår i ørene på sjefen sin???? Hører du hvor barnslig du selv er?

Les det jeg skriver. Jeg sikter ikke til selve måten man formidler kravet sitt på, men kravet i seg selv må en da få lov til å inneha.

Om man velger å være masete så vil det bare få konsekvenser for en selv, en oppegående sjef godtar ikke det uansett.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan støtte dere til tanken at vi antakeligvis syns dere er dritstygge dere også. ;) Der dere kommer ravende inn fra bygda med skatesko og tribaltatoveringer, bred dialekt som er totalt blottet for selvkritikk, og skitt under neglene fra gårsdagens Ford-mekking. Dere ser kanskje pingler, men vi ser til gjengjeld gorillaer på det andre siden av bordet. ^^ Have a good one!

Jeg eter menn som deg til frokost.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror kanskje mange snakker forbi hverandre her pga forskjellige oppfatninger om hva som er 'gjennomsnittlig' eller normal eller 'modellkropp/modellutseende'. Jeg synes flere av disse bildene som ble lagt ut av 'undertøysmodeller' viser ganske normale (litt lubne?) kvinnekropper. Ville ikke trodd at midjen var retusjert, jeg synes den så helt normal ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er ikke enig i at former brukes som feite kvinner. Virker som det likesågodt brukes om skikkelig tynne kvinner. Det er ikke lenger greit å være normalvektig. I dag må man være undervektig med store pupper. Ja, det er jo kjempelett, bare å begrense kaloriinntaket det! Blir så irritert av dumme mannfolk som påstår det er såå mye enklere for meg. Sannheten er at menn knapt trenger løfte en finger for å se bra ut, mens vi må sulte oss, trene, operere inn, operere vekk, sminke og fylle på.

Jeg har visst en BMI på 21.6. Man skulle jo trodd det var ideelt, normalvekt, men når jeg ser meg i speilet vet jeg at jeg er blant de som dere vil si ikke har lov til å si har former - jeg er feit, må skjønne.

Anonymous poster hash: e66d4...a3c

Nja, kan vi ikke si at sannheten er at begge kjønn sliter med ting de føler de må nå opp til for å være "bra nok".

Anonymous poster hash: 2f80b...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det jeg skriver. Jeg sikter ikke til selve måten man formidler kravet sitt på, men kravet i seg selv må en da få lov til å inneha.

Om man velger å være masete så vil det bare få konsekvenser for en selv, en oppegående sjef godtar ikke det uansett.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan støtte dere til tanken at vi antakeligvis syns dere er dritstygge dere også. ;) Der dere kommer ravende inn fra bygda med skatesko og tribaltatoveringer, bred dialekt som er totalt blottet for selvkritikk, og skitt under neglene fra gårsdagens Ford-mekking. Dere ser kanskje pingler, men vi ser til gjengjeld gorillaer på det andre siden av bordet. ^^ Have a good one!

Av en eller annen grunn surrer det engelske uttrykket "money can't buy class" rundt i hodet mitt. Gudene vet hvorfor.

Endret av studerende
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...