Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tro det eller ei, men ikke alle mannfolk tenner på akkurat det samme. Akkurat som kvinner ikke gjør det.

Vel, vi har fått svar fra menn om hva idealkroppen er og hva de tenner på og det er mye godt samme svaret fra dem alle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som slår meg er at gjennomsnittsmannen virkelig mener han har krav på lekre kvinner, det har de ikke . De må gøre som oss gjennomsnittskvinner bare slappe av og ikke la bitterheten styre seg.

For du virker jo ikke bitter i det hele tatt :ironi:

Du trenger å få litt frisk luft tror jeg, men husk munnkurv!

Anonymous poster hash: 4340a...850

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Vel, vi har fått svar fra menn om hva idealkroppen er og hva de tenner på og det er mye godt samme svaret fra dem alle.

Det er jo bare veldig søtt at du tror at flertallet av mannfolk er representert i denne tråden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har fått svar fra menn om hva idealkroppen er og hva de tenner på og det er mye godt samme svaret fra dem alle.

Naturligvis vil det være mange som har preferanser for en "perfekt" kvinne akkurat som mange kvinner har det for en "perfekt" mann. Men det betyr ikke at alle har det.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har fått svar fra menn om hva idealkroppen er og hva de tenner på og det er mye godt samme svaret fra dem alle.

Mener du at menn burde lyve om hva de tenner på?

Anonymous poster hash: 4340a...850

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan støtte dere til tanken at vi antakeligvis syns dere er dritstygge dere også. ;) Der dere kommer ravende inn fra bygda med skatesko og tribaltatoveringer, bred dialekt som er totalt blottet for selvkritikk, og skitt under neglene fra gårsdagens Ford-mekking. Dere ser kanskje pingler, men vi ser til gjengjeld gorillaer på det andre siden av bordet. ^^ Have a good one!

Jeg er kjolekledt bydame og har ennå mine tanker om valpene med sleik. :)

Anonymous poster hash: 00f4d...044

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For du virker jo ikke bitter i det hele tatt :ironi:

Du trenger å få litt frisk luft tror jeg, men husk munnkurv!

Anonymous poster hash: 4340a...850

Hersketeknikk.

Jo

Anonymous poster hash: d820e...d1e

De kan regne med å miste jobben sin og få sitt professjonelle rykte ødelagt. Hvis de vil det, så bare gå å gjøre det.

Det er jo bare veldig søtt at du tror at flertallet av mannfolk er representert i denne tråden :)

Det er jo bare veldig søtt at du prøver deg på en hersketeknikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at menn burde lyve om hva de tenner på?

Anonymous poster hash: 4340a...850

Mener du kvinner bør sulte seg til døde for at menn skal ha noe å tenne på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har fått svar fra menn om hva idealkroppen er og hva de tenner på og det er mye godt samme svaret fra dem alle.

Jepp, de fleste menn og de fleste kvinner er enige om en eller annen form for idealutseende. Å irritere seg over dette er som å irritere seg over tyngdekraften, man kan ikke forandre det uansett. Da er det to løsninger man kan gå for:

1. Forandre seg selv

2. Fylle livet sitt med den typen mennesker som aksepterer og liker en uavhengig av kroppsfasong.

Jeg vet hvilken løsning jeg ville gått for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eter menn som deg til frokost.

Det morsomme med deg "Gjest", er at du ikke har peiling på hva du snakker om. ;) Du kjenner meg ikke, men tillegger meg (og alle andre for den saks skyld) en rekke forutintatte kvaliteter. Du plumper ut i salaten gang på gang. Jeg er nok mer i retningen av den nøtten du aldri hadde klart å knekke. Mest av alt er det trist at du tar så grundig feil, så mange og gjentatte ganger. Rett og slett fordi du ikke vet.

Dessuten har du en hang til å krangle. Og da snakker vi ikke diskutere på bakgrunn av argumenter, nei, for du har en unik evne til å aldri komme med egne løsninger. Du kritiser bare vilt andres løsninger. Du er det man kaller en destruktiv debattant.

Good day to you madam. Håper det gir deg litt innsikt ;)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn.

Hvis du ikke klarer å innse en så åpenlys påstand blir du umulig å diskutere med.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de fleste menn og de fleste kvinner er enige om en eller annen form for idealutseende. Å irritere seg over dette er som å irritere seg over tyngdekraften, man kan ikke forandre det uansett. Da er det to løsninger man kan gå for:

1. Forandre seg selv

2. Fylle livet sitt med den typen mennesker som aksepterer og liker en uavhengig av kroppsfasong.

Jeg vet hvilken løsning jeg ville gått for :)

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke klarer å innse en så åpenlys påstand blir du umulig å diskutere med.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

Fortell oss nu hvordan alle vi kvinner skal trene å ete for at vi alle skal få den her perfekte kroppsfasongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du kvinner bør sulte seg til døde for at menn skal ha noe å tenne på?

:)

De fleste damer har litt å gå på før de dør av sult.

Anonymous poster hash: 4340a...850

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du kvinner bør sulte seg til døde for at menn skal ha noe å tenne på?

Man trenger ikke å sulte seg for å få en normalvektig kropp. Trim 2-3 ganger i uka og sunn mat (fisk, kylling, grønnsaker osv.)

Du overdriver veldig.

Anonymous poster hash: a3366...b11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell oss nu hvordan alle vi kvinner skal trene å ete for at vi alle skal få den her perfekte kroppsfasongen.

Det første man må gjøre er å lette på ræva og komme seg vekk fra kvinneguiden av og til :)

Anonymous poster hash: 4340a...850

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å sulte seg for å få en normalvektig kropp. Trim 2-3 ganger i uka og sunn mat (fisk, kylling, grønnsaker osv.)

Du overdriver veldig.

Anonymous poster hash: a3366...b11

Det var ikke jeg som kom med påstander at det var enkelt for alle kvinner å få den perfekte kroppen heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første man må gjøre er å lette på ræva og komme seg vekk fra kvinneguiden av og til :)

Anonymous poster hash: 4340a...850

Gjør det, du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...