Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg riktignok ikke ut som han på bilde ditt, men er ganske sikker på at jeg bruker mer tid på trening og rett kosthold enn det en jente trenger for å oppnå mine krav.

Å få den kroppen du linka til koster utrolig mye tid og energi, og man skulle ikke trenge å se sånn ut for å ha sjans på en slank jente

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

Vel, men en dame må se ut som en modell for å få sjans på en gjennomsnittsmann, så hvorfor skal mennene slippe unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Det jeg mener er at menn kan ikke komme og kreve de lekreste av damer og samtidig disse gjennomsnitsdamer hvis de selv ikke holder mål.

Ta poenget.

Det er da ingen som kan kreve noe som helst. Man kan ønske og ha preferanser, men ikke kreve. Man går da inn i forhold frivillig, gjør man ikke?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at menn kan ikke komme og kreve de lekreste av damer og samtidig disse gjennomsnitsdamer hvis de selv ikke holder mål.

Ta poenget.

Man kan komme og kreve akkurat hva f man vil, det har ikke du noe med. Om man får det eller ikke er en annen sak.

Anonymous poster hash: 7291b...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen som kan kreve noe som helst. Man kan ønske og ha preferanser, men ikke kreve. Man går da inn i forhold frivillig, gjør man ikke?

Man kan komme og kreve akkurat hva f man vil, det har ikke du noe med. Om man får det eller ikke er en annen sak.

Anonymous poster hash: 7291b...8b5

Dere motsier hverandre. Antar Ab-brukeren er en mann siden han mener man kan kreve hva f man vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at menn kan ikke komme og kreve de lekreste av damer og samtidig disse gjennomsnitsdamer hvis de selv ikke holder mål.

Ta poenget.

Jeg syntes folk skal få lov til å kreve hva de vil og så får motparten heller vurdere det. Det bør jo ikke være forbudt å ha "dumme" krav eller krav som egentlig ikke er formålstjenlige i lengden.

Når det gjelder dissing så skal man ikke disse noen som helst for hvordan de ser ut, men det betyr likevel ikke at man ikke skal kunne få tenne på det man ønsker, det er da fullt mulig å følge sine preferanser uten at man rakker ned på det som faller utenfor.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Dere motsier hverandre. Antar Ab-brukeren er en mann siden han mener man kan kreve hva f man vil.

Men poenget vårt er egentlig det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes folk skal få lov til å kreve hva de vil og så får motparten heller vurdere det. Det bør jo ikke være forbudt å ha "dumme" krav eller krav som egentlig ikke er formålstjenlige i lengden.

Når det gjelder dissing så skal man ikke disse noen som helst for hvordan de ser ut, men det betyr likevel ikke at man ikke skal kunne få tenne på det man ønsker, det er da fullt mulig å følge sine preferanser uten at man rakker ned på det som faller utenfor.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Men da har du ingenting imot at jeg disser korte menn og forteller dem nøyaktig hvorfor jeg ikke tenner på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere motsier hverandre. Antar Ab-brukeren er en mann siden han mener man kan kreve hva f man vil.

Poenget er jo at man må få kunne kreve hva man ønsker i livet. Om det er realistisk, oppnåelig eller i det hele tatt et fornuftig valg for den det gjelder er noe annet.

Du må jo f. eks få lov til å kreve 600.000 for en jobb som vanligvis betaler 300.000. Det er urealistisk og relativt garantert at du ikke får det, men selve kravet må du jo få lov til å inneha - uansett hvor far off det skulle være.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har du ingenting imot at jeg disser korte menn og forteller dem nøyaktig hvorfor jeg ikke tenner på dem?

Jeg ville hatt noe i mot at du disser dem og forteller dem det i betydning av nedrakking. Man behøver jo ikke å disse de som ikke oppfyller egne preferanser.

Selve preferansen i seg selv, høye menn, skal du få lov til å ha. Det er jo bare du som kan vurdere om det er en formålstjenlig preferanse for deg.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er heller ikke jeg som skriver tråder på kg om den her fyren som ikke tenner meg. Dog har vi flere tråder fra gjennomsnittsmenn som ikke synes gjennomsnitsdamer er gode nok. Hva er ditt råd til de her mennene som ikke er gode nok selv for de her kvinnene de begjærer?

Gjennomsnittsmenn med krav om kvinner over gjennomsnittsutseende regner jeg med vil ha problemer med å finne seg ei de kan slå seg til ro med, så fremt det er ønskelig da. Min oppfatning er at disse er for overfladiske og antageligvis også for barnslige til å kunne forstå hva som virkelig er medmenneskelige verdier her i livet. Har derfor ingen råd, da jeg ikke er på samme nivå!

Anonymous poster hash: f40f0...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker nesten som at du Gjest mener at en 'normal' kvinne er en overvektig kvinne, og at menn som ikke ser ut som Jared ikke (bør?) ha sjangs på noen andre typer kvinner.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at man må få kunne kreve hva man ønsker i livet. Om det er realistisk, oppnåelig eller i det hele tatt et fornuftig valg for den det gjelder er noe annet.

Du må jo f. eks få lov til å kreve 600.000 for en jobb som vanligvis betaler 300.000. Det er urealistisk og relativt garantert at du ikke får det, men selve kravet må du jo få lov til å inneha - uansett hvor far off det skulle være.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Vel, tenk deg hvor irritert sjefen din skal bli etterhvert hvis folk drev og maste om ei lønn de ikke var kvalifisert for i tide og utide?

Og for å ta den menneskelige ekvivalenten: Hvor mange pene jenter er ikke skitlei av at subpar menn mener de skal ha en sjanse på dem og krever oppmerksomhet i stedet for å gå etter noen de har en reel sjanse på??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville hatt noe i mot at du disser dem og forteller dem det i betydning av nedrakking. Man behøver jo ikke å disse de som ikke oppfyller egne preferanser.

Selve preferansen i seg selv, høye menn, skal du få lov til å ha. Det er jo bare du som kan vurdere om det er en formålstjenlig preferanse for deg.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Men det er jo helt greit for deg at kvinnekroppen disses og nedrakkes i f.eks den her tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo helt greit for deg at kvinnekroppen disses og nedrakkes i f.eks den her tråd.

Jeg har da ikke skrevet at det er greit, men jeg syntes det er ok å ha preferanse for en spesifikk kroppstype.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker nesten som at du Gjest mener at en 'normal' kvinne er en overvektig kvinne, og at menn som ikke ser ut som Jared ikke (bør?) ha sjangs på noen andre typer kvinner.

Det jeg mener er at det normale er at folk jenker seg og er realistisk på hva de kan få og ikke driver og krever kjæreste med modellkropp (for både menn og kvinner) når de ikke har noe å tilby en sådan person selv. Det snedige her er at vi kvinnene har forstått det, mens mennene fremdeles går og mener de fortjener en kjæreste med modellkropp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har da ikke skrevet at det er greit, men jeg syntes det er ok å ha preferanse for en spesifikk kroppstype.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Vel, men når folk ikke kan få den der spesifikke kroppstypen som kjæreste, så får folk jenke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er ikke enig i at former brukes som feite kvinner. Virker som det likesågodt brukes om skikkelig tynne kvinner. Det er ikke lenger greit å være normalvektig. I dag må man være undervektig med store pupper. Ja, det er jo kjempelett, bare å begrense kaloriinntaket det! Blir så irritert av dumme mannfolk som påstår det er såå mye enklere for meg. Sannheten er at menn knapt trenger løfte en finger for å se bra ut, mens vi må sulte oss, trene, operere inn, operere vekk, sminke og fylle på.

Jeg har visst en BMI på 21.6. Man skulle jo trodd det var ideelt, normalvekt, men når jeg ser meg i speilet vet jeg at jeg er blant de som dere vil si ikke har lov til å si har former - jeg er feit, må skjønne.



Anonymous poster hash: e66d4...a3c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på kopirett. Det er ikke tillatt å laste opp bilder som vedlegg med mindre man eier bildene selv. Dere kan gjerne legge dem inn som link.

ninuska_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er ikke enig i at former brukes som feite kvinner. Virker som det likesågodt brukes om skikkelig tynne kvinner. Det er ikke lenger greit å være normalvektig. I dag må man være undervektig med store pupper. Ja, det er jo kjempelett, bare å begrense kaloriinntaket det! Blir så irritert av dumme mannfolk som påstår det er såå mye enklere for meg. Sannheten er at menn knapt trenger løfte en finger for å se bra ut, mens vi må sulte oss, trene, operere inn, operere vekk, sminke og fylle på.

Jeg har visst en BMI på 21.6. Man skulle jo trodd det var ideelt, normalvekt, men når jeg ser meg i speilet vet jeg at jeg er blant de som dere vil si ikke har lov til å si har former - jeg er feit, må skjønne.

Anonymous poster hash: e66d4...a3c

Godt innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...