Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem føler seg vel og attraktiv ved siden av en modell? Og hvem hadde hatt troen på at denne modellen hadde tatt til takke med en ganske så normal person i lengden?

Ikke jeg vaffal..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett flere kjekke brukere i bildetrådene. :jepp:

Anonymous poster hash: ecfda...79f

Er det sant? Jeg har ikke sett en enste kjekk mann i bildetråden. Men han som ser dette innlegget virker til å være kjempe kjekk;)

Anonymous poster hash: 57b08...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Er det noe poeng i å prøve å overtale mannfolk til å tenne på noe de i utgangspunktet ikke liker? Noen liker de tynne, noen liker de tjukke og mange bryr seg ikke i det hele tatt.

Hvis man har noen kilo ekstra på kroppen så får man prøve å finne noen som liker det. Det er jo nok av tynne jenter til de som liker det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Og hvorfor skylder ikke kvinne menn å prøve å se ut som en modell da? ;)

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Tror det er flere kvinner som er opptatt av egen helse og gjør noe for den, enn menn.

Jeg sa jo akkurat at enten har du genene med deg eller ikke. For de fleste er ikke smal midje og store pupper en mulighet.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

Vel, men da er det jo intet å gjøre med og menn må slutte å klage på at kvinnene ikke er gode nok. Særlig når de selv ikke kan se ut som Jared.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe poeng i å prøve å overtale mannfolk til å tenne på noe de i utgangspunktet ikke liker? Noen liker de tynne, noen liker de tjukke og mange bryr seg ikke i det hele tatt.

Hvis man har noen kilo ekstra på kroppen så får man prøve å finne noen som liker det. Det er jo nok av tynne jenter til de som liker det.

Er det noe poeng i at gjennomsnitsmenn skal få kjæreste som er modell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe poeng i at gjennomsnitsmenn skal få kjæreste som er modell?

Hvorfor bryr man seg om det da? De får bare bli evig single da om de ikke finner ei passende.

Anonymous poster hash: 00f4d...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://ilarge.listal.com/image/1475627/936full-jared-padalecki.jpg

Hvorfor ser ikke flere menn ut som Jared.

Fordi det (heldigvis) bare er et lite fåtall av oss som liker å ikle oss linser med annen farge enn vår opprinnelige, samt at de fleste av oss heller ikke har tid til å tilbringe 4 timer på helsestudio hver dag!

Du, med dine meninger om menns holdninger til kvinner burde faktisk ha forstått det ;)

Anonymous poster hash: f40f0...8d7

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr man seg om det da? De får bare bli evig single da om de ikke finner ei passende.

Anonymous poster hash: 00f4d...044

Siden når er en modell passende for gjennomsnittsmannen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er flere kvinner som er opptatt av egen helse og gjør noe for den, enn menn.

Det er mulig, jeg har ikke lest statistikk på hvilke aldersgrupper og kjønn som trener mest i det siste. Uansett så får jo hver og en heller gå i seg selv, for min egen del spiller det ingen rolle at "mange" ikke trener en del. Jeg gjør det og det hjelper meg i hverdagen. Og jeg foretrekker kvinner som hvertfall trener litt og som er interessert i å holde seg i form. Med eller uten modellutseende.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det (heldigvis) bare er et lite fåtall av oss som liker å ikle oss linser med annen farge enn vår opprinnelige, samt at de fleste av oss heller ikke har tid til å tilbringe 4 timer på helsestudio hver dag!

Du, med dine meninger om menns holdninger til kvinner burde faktisk ha forstått det ;)

Anonymous poster hash: f40f0...8d7

Men det er heller ikke jeg som skriver tråder på kg om den her fyren som ikke tenner meg. Dog har vi flere tråder fra gjennomsnittsmenn som ikke synes gjennomsnitsdamer er gode nok. Hva er ditt råd til de her mennene som ikke er gode nok selv for de her kvinnene de begjærer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, jeg har ikke lest statistikk på hvilke aldersgrupper og kjønn som trener mest i det siste. Uansett så får jo hver og en heller gå i seg selv, for min egen del spiller det ingen rolle at "mange" ikke trener en del. Jeg gjør det og det hjelper meg i hverdagen. Og jeg foretrekker kvinner som hvertfall trener litt og som er interessert i å holde seg i form. Med eller uten modellutseende.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Men hva du liker er ikke interessant med mindre du ser ut som Jared P. Fatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva du liker er ikke interessant med mindre du ser ut som Jared P. Fatt det.

Hehe, du bestemmer nok fint lite hva jeg skal ha av preferanser. At du mener menn ikke kan ha preferanser blir bare for dumt.

Jeg foretrekker kvinner som er noenlunde opptatt av å holde seg i form på lik linje med meg selv, så da får resten gjøre som de vil for øvrig.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Siden når er en modell passende for gjennomsnittsmannen?

Hvis en modell vil bli sammen med en gjennomsnittlig mann, har det noe å si? Kan man ikke være sammen med den man vil, selv om man kanskje ikke "matcher" utseendemessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke vanskelig for kvinner å få en ideell kropp, enten har du genene med deg eller så har du ikke.

Alt dere trenger er å ikke spise unødvendig mye.. Kanskje trene rompa 2 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

Hmm.. da synes jeg du skal forklare meg hvordan jeg skal få bredere hofter og smalere midje, da dette er i følge noen menn her inne drømmekroppen :)

Svaret er at det ikke er mulig, fordi det er sånn jeg er. Og heldigvis så finnes det mange menn som synes min kropp er drømmekroppen, så derfor synes jeg at man skal passe seg litt før man forteller alle hva alle menn synes, fordi menn liker forskjellige kvinner.

Anonymous poster hash: 4e95d...8ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du bestemmer nok fint lite hva jeg skal ha av preferanser. At du mener menn ikke kan ha preferanser blir bare for dumt.

Jeg foretrekker kvinner som er noenlunde opptatt av å holde seg i form på lik linje med meg selv, så da får resten gjøre som de vil for øvrig.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Det jeg mener er at menn kan ikke komme og kreve de lekreste av damer og samtidig disse gjennomsnitsdamer hvis de selv ikke holder mål.

Hvis en modell vil bli sammen med en gjennomsnittlig mann, har det noe å si? Kan man ikke være sammen med den man vil, selv om man kanskje ikke "matcher" utseendemessig?

Ta poenget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det (heldigvis) bare er et lite fåtall av oss som liker å ikle oss linser med annen farge enn vår opprinnelige, samt at de fleste av oss heller ikke har tid til å tilbringe 4 timer på helsestudio hver dag! Du, med dine meninger om menns holdninger til kvinner burde faktisk ha forstått det ;)Anonymous poster hash: f40f0...8d7

4 timer hver dag? Mannen er jo tynn som ei flis. Det der er lett oppnåelig med 3-5 timers fornuftig trening i uka, og et noenlunde fornuftig kosthold. Eneste problemet jeg kan se for "mannen i gata" er at han er 2 meter høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er heller ikke jeg som skriver tråder på kg om den her fyren som ikke tenner meg. Dog har vi flere tråder fra gjennomsnittsmenn som ikke synes gjennomsnitsdamer er gode nok. Hva er ditt råd til de her mennene som ikke er gode nok selv for de her kvinnene de begjærer?

Nå ser jeg riktignok ikke ut som han på bilde ditt, men er ganske sikker på at jeg bruker mer tid på trening og rett kosthold enn det en jente trenger for å oppnå mine krav.

Å få den kroppen du linka til koster utrolig mye tid og energi, og man skulle ikke trenge å se sånn ut for å ha sjans på en slank jente

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en modell vil bli sammen med en gjennomsnittlig mann, har det noe å si? Kan man ikke være sammen med den man vil, selv om man kanskje ikke "matcher" utseendemessig?

Nettopp. Det finnes mange, deriblant "Gjest" som opererer med "ligaer" for attraktivitet og man må på ingen måte finnne på å gå utenfor disse på noen som helst måte...

Jeg ser ikke problemet med at man går utenfor, det er da et fritt land i forhold til hvem man ønsker å prøve seg på og opp til den man sjekker opp å godta deg eller ikke.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...