Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SweetSunshine

Herregud så kjipt det må være for henne og vite at det er så mange som forventer å høre om fødsel, se bilder av babyen etc. At hun må bruke tid på å style seg for å se fin ut på bilder rett etter fødselen (eller- hun ser vel naturlig velstelt ut rett etterpå).

Det som skjer med dem nå er noe de aller fleste anser som ytterst privat. Kunne ALDRI delt det med 100 000++Anonymous poster hash: 5827c...25c

Tja, det er jo hun selv som skaper forventningene, så hun bør vel ikke ha noe problem med akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SweetSunshine

Ingen lamper som blinker. Ikke noen tanker som: Hmm, drar jeg kanskje dette for langt? Er jeg "litt" besatt av en jeg ikke kjenner?

Ingen oppvekker overhodet? Dette er jo helt sykt! Anonymous poster hash: c4b0e...dd4

Hvorfor følger du med i tråden selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det en av dagene etter fødselen vil komme et "offisielt" nusselig bilde av mor, barn og far. Minst. Noe ala de kongelige.

Men ellers håper jeg at hun tar seg tid til bare seg selv, barnet og mannen. Og at mannen gjør det samme.

KG-verden overlever i noen uker uten Fotballfruebloggen.



Anonymous poster hash: 27fa6...21a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Dere er virkelig ikke riktig bevarte. Tenk dere om to sekunder om hvordan dere holder på. Ingen lamper som blinker. Ikke noen tanker som: Hmm, drar jeg kanskje dette for langt? Er jeg "litt" besatt av en jeg ikke kjenner?

Ingen oppvekker overhodet? Dette er jo helt sykt!

Anonymous poster hash: c4b0e...dd4

Hvorfor er det sykt? FF har delt mer eller mindre alt med leserne sine om svangerskapet:

besøk hos jordmor

at svangerskapet har gått på skinner (for det har det jo)

tanker, gleder og bekymringer

innkjøp av babyting

sponsede ting

bagen sin

hun har hatt ukentlige nedtellingsstrofer for leserne

postet ting på facebook og instagram

etc etc..

Hun har bedt om oppmerksomhet hele veien

Selvfølgelig blir jo vi som har fulgt henne hele veien spente på fødselen og veien videre.

Besatt? Nei. Vi er hennes unike lesere, som det så fint heter i bloggverdenen

Anonymous poster hash: 5827c...25c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett hjemreisebildet fra sykehuset av nybakt mamma Blondinbella? Jeg vedder alt jeg eier og har + mamma og pappa på at et sånt bilde vil ALDRI ALDRI ALDRI bli lagt ut på fotballfrue.no i alle fall :P

Anonymous poster hash: 37c96...918

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett hjemreisebildet fra sykehuset av nybakt mamma Blondinbella? Jeg vedder alt jeg eier og har + mamma og pappa på at et sånt bilde vil ALDRI ALDRI ALDRI bli lagt ut på fotballfrue.no i alle fall :P

Anonymous poster hash: 37c96...918

Har du link?

Anonymous poster hash: bff42...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett hjemreisebildet fra sykehuset av nybakt mamma Blondinbella? Jeg vedder alt jeg eier og har + mamma og pappa på at et sånt bilde vil ALDRI ALDRI ALDRI bli lagt ut på fotballfrue.no i alle fall :P

Anonymous poster hash: 37c96...918

Der hun går med trillevogna? Var jo et fint bilde det!

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hun går med trillevogna? Var jo et fint bilde det! Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Nei, ikke det..

Anonymous poster hash: 45909...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Dere er virkelig ikke riktig bevarte. Tenk dere om to sekunder om hvordan dere holder på. Ingen lamper som blinker. Ikke noen tanker som: Hmm, drar jeg kanskje dette for langt? Er jeg "litt" besatt av en jeg ikke kjenner?

Ingen oppvekker overhodet? Dette er jo helt sykt!

Anonymous poster hash: c4b0e...dd4

Helt enig. Men får bare unnskylde dem, har da ikke så mye som fungerer inni de små hjernene sine når dem må holde på sånn. Sikkert fulle av sjalusi og hat disse damene, kanskje er de arbeidsledige, ensomme osv. Ingen normale mennesker oppfører seg sånn, hverken på nett eller irl.

Anonymous poster hash: 24bc8...453

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk hun er i permisjon, kan ikke skrive hvert minutt da.



Anonymous poster hash: c7f46...7c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skriver her fordi vi er feite, bitre kjerringer med mindreverdighetskomplekser som vi grunnet vår miserable livssituasjon ikke har råd til å bearbeide med terapi, og derfor må døyve med nedrakking av uskyldige, søte piker som vi brutalt river i stykker og spyr vår verbale diare på.

Sånn, nå vet dere det. Kan dere masekopper nå vennligst gå tilbake til de verdige, innholdsrike livene deres og la oss nyte disse glimtene av bittersøt fryd i fred?

Anonymous poster hash: 3982a...3c8

Hva om datteren din hadde forsvart nettmobbing på samme måte? Nei mamma, jeg er en bitter kvisete tenåring, uten rom mellom lårene og går ikke i terapi for det derfor må jeg rakke ned på den pene jenta i bloggen?

Det du skriver her er at du fraskriver deg etthvert ansvar for din og dine meddebatanters egen adferd (voksent ja) fordi dere "er bare sånn". Og det at du får 15 støttespillere på dette er direkte skremmende.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@nilstore: @lkeriksen23 @MarteheheMen hvorfor følger du med på kvinneguiden, Lasse? ;) av juridiske årsaker ;)

Anonymous poster hash: 52108...1ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting å gjøre med interiørteft å gjøre. Bryllupsbilde på veggen er en harry ting som henger igjen fra 1980tallet.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

What? OM jeg noen gang gifter meg, så skal det øyeblikket opp på veggen... Wow...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...