Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Den varte i 7 timer og jeg klarte meg uten smertestillende og uten sting."

Hvem hadde forventet noe annet?

Anonymous poster hash: b2c11...f25

Babyen er også verdens snilleste selvfølgelig <3

Anonymous poster hash: 256bf...454

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til Caroline og LK! :blomst: Nydelig baby!

Og jeg kan ikke annet enn å kose meg litt med tanken på at det var en fin fødsel, at hun var tøff og ikke trengte smertestillende. Litt fordi det var så mange som tydeligvis ikke unnet henne det, og ville "gosse seg over" om det ble hardt. Så mange onde mennesker her inne!

Jeg har stor tro på at de begge to fikser dette fint, også alt som kommer i kjølvannet av en baby. Ikke alle går inn i en babyboble full av gulp, bæsj og tiltaksløshet. Go Caroline!



Anonymous poster hash: 59ea0...f35
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Caroline og LK! :blomst: Nydelig baby!

Og jeg kan ikke annet enn å kose meg litt med tanken på at det var en fin fødsel, at hun var tøff og ikke trengte smertestillende. Litt fordi det var så mange som tydeligvis ikke unnet henne det, og ville "gosse seg over" om det ble hardt. Så mange onde mennesker her inne!

Jeg har stor tro på at de begge to fikser dette fint, også alt som kommer i kjølvannet av en baby. Ikke alle går inn i en babyboble full av gulp, bæsj og tiltaksløshet. Go Caroline!

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

Enig. Kan tenke meg at "too posh to push" og "hun kommer garantert til å revne hele veien" sitter og ergrer seg herfra til månen i dag :)

For øvrig var det en veldig koselig nyhet, hyggelig å høre at fødselen gikk så fint og at de er så lykkelige :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan ikke annet enn å kose meg litt med tanken på at det var en fin fødsel, at hun var tøff og ikke trengte smertestillende. Litt fordi det var så mange som tydeligvis ikke unnet henne det, og ville "gosse seg over" om det ble hardt. Så mange onde mennesker her inne!

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

Skjønner du hva du egentlig sier her?

En fødsel er en knallhard affære enten den varer i 30 timer eller 8. Caroline er topptrent og har slitt i timesvis for å komme i den formen hun er, det har overhodet ikke kommet gratis.

Den mentaliteten du skisserer er så banal at du knapt vil finne den andre steder enn på ungdomsskolen eller hos voksne kvinner med seriøse adferdsproblemer. Det å være kritisk til ekteparet Eriksen og det de står for er noe ganske annet enn å "ønske andre mennesker vondt". Det sistnevnte er faktisk sykelig.

Anonymous poster hash: f16fc...4be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet ble Nelia, akkurat det vi har sagt hele tiden :danse:



Anonymous poster hash: 16831...944
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den første tiden på sykehuset er nok idyllisk. Men så skal man hjem... Men husk dette: hun kommer aldri til å skrive om det hvis hun skulle slite med ammingen, at ungen ikke vil sove mm. Det kan godt være hun måtte sys nedentil men det ville hun aldri skrevet om, heller ikke om smertestillende. Forvent heller ikke bilder av et rotete skittent hus eller hauger av klesvask. Anonymous poster hash: 08773...830

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer et "etter-bilde" av magen:)



Anonymous poster hash: b2c11...f25
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du hva du egentlig sier her?

En fødsel er en knallhard affære enten den varer i 30 timer eller 8. Caroline er topptrent og har slitt i timesvis for å komme i den formen hun er, det har overhodet ikke kommet gratis.

Den mentaliteten du skisserer er så banal at du knapt vil finne den andre steder enn på ungdomsskolen eller hos voksne kvinner med seriøse adferdsproblemer. Det å være kritisk til ekteparet Eriksen og det de står for er noe ganske annet enn å "ønske andre mennesker vondt". Det sistnevnte er faktisk sykelig.

Anonymous poster hash: f16fc...4be

Jeg har definitivt hatt inntrykk av at det er mange som har ønsket ekteparet vondt her inne, med de uttalelsene jeg har sett i det siste. Det må selvsagt ikke blandes med de som er kritiske til det C/LK driver med.

Såklart er en fødsel hard! Jeg skriver da ikke at fødsler ikke er harde.

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være hun måtte sys nedentil men det ville hun aldri skrevet om, heller ikke om smertestillende.

Anonymous poster hash: 08773...830

Å ikke nevne det er én sak, men tror du hun ville tatt sjansen på å faktisk lyve om det? Da er vel sjansen stor for at en utro tjener ved Skien sykehus ville ha lekket sannheten etter hvert, vel?

Endret av Bloggleseren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den første tiden på sykehuset er nok idyllisk. Men så skal man hjem...

Men husk dette: hun kommer aldri til å skrive om det hvis hun skulle slite med ammingen, at ungen ikke vil sove mm.

Det kan godt være hun måtte sys nedentil men det ville hun aldri skrevet om, heller ikke om smertestillende. Forvent heller ikke bilder av et rotete skittent hus eller hauger av klesvask.

Anonymous poster hash: 08773...830

Hva er poenget med dette?

"Jaja, vi hører hva du sier, men vi tror liksom ikke på deg." :klo:

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Ja den første tiden på sykehuset er nok idyllisk. Men så skal man hjem...

Men husk dette: hun kommer aldri til å skrive om det hvis hun skulle slite med ammingen, at ungen ikke vil sove mm.

Det kan godt være hun måtte sys nedentil men det ville hun aldri skrevet om, heller ikke om smertestillende. Forvent heller ikke bilder av et rotete skittent hus eller hauger av klesvask.

Anonymous poster hash: 08773...830

Må man ha rotete, skittent hus med hauger av klesvask fordi om man får baby?

Jeg har født flere barn, men vi har alltid holdt huset i orden.

Har aldri opplevd å komme til skitne kaos-hus på barselvisitt hos familie og venner heller ..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være kritisk til ekteparet Eriksen og det de står for er noe ganske annet enn å "ønske andre mennesker vondt".

Anonymous poster hash: f16fc...4be

Og i denne tråden finner man begge sorter. Alle som kritiserer FF er ikke like. Akkurat som alle de som forsvarer FF heller ikke har samme motivasjon eller oppfører seg likt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den første tiden på sykehuset er nok idyllisk. Men så skal man hjem...

Men husk dette: hun kommer aldri til å skrive om det hvis hun skulle slite med ammingen, at ungen ikke vil sove mm.

Det kan godt være hun måtte sys nedentil men det ville hun aldri skrevet om, heller ikke om smertestillende. Forvent heller ikke bilder av et rotete skittent hus eller hauger av klesvask.

Anonymous poster hash: 08773...830

Er det mulig å være så forbanna negativ?

Hva hun velger å skrive er vel opp til henne, men tviler på at hun lyver om at hun ikke måtte sy!! Hun har jo vært åpen om at det kanskje skulle skje, så jeg skjønner ikke hvor du har det fra?

Når hun driver en rosablogg så er det jo klart at hun vil at alt skal se "perfekt" ut på bloggen, det er derfor mange leser den - sånn at de kan drømme seg vekk fra hverdagen! Slutt å vær så negativ mot andre mennesker, det er en grusom personlig egenskap! Hva med å heller ønske de all lykke til, og glede deg over dette vakre vesenet på deres vegne, er det så vanskelig?

Anonymous poster hash: 95056...b2e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt hatt inntrykk av at det er mange som har ønsket ekteparet vondt her inne, med de uttalelsene jeg har sett i det siste. Det må selvsagt ikke blandes med de som er kritiske til det C/LK driver med.

Såklart er en fødsel hard! Jeg skriver da ikke at fødsler ikke er harde.

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

Som sagt, slik mentalitet er sykelig og det er ikke det som har størst prevalens hos folk. Det finnes alltid noen råtne egg, dette er et lavpannet diskusjonsforum, ikke en seriøs debattplattform. Se f eks på VGD eller diskusjon.no, nivået er ikke akkurat høyere.

Faktum er at paret er omstridt, og derfor blir de et "offer" for diskusjon.

Når det er sagt så unner jeg dem alt av hell og lykke med baby i hus, det er en fantastisk tid som jeg unner alle å oppleve.

Anonymous poster hash: f16fc...4be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den varte i 7 timer og jeg klarte meg uten smertestillende og uten sting."

Hvem hadde forventet noe annet?

Anonymous poster hash: b2c11...f25

Og det må hun jo presisere.. er det viktig å si sånt, jeg mener om man trenger smertestillende eller ei, er det så viktig. Kan ikke forstå annet enn at dette er et innpakket: "Som dere ser, alt ved oss er og blir perfekt og de som må ha smertestillende eller må sy, er ikke like flink som meg altså" :fnise:

Anonymous poster hash: 0615a...9fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bustyvel

Søt baby, som er belt normal i størrelsen :) (ifht hva jeg var når jeg ble født, er jo detta reine sumobryteren, fnis), så at hun har vært tynn gjennom svangerskapet har tydeligvis ikke slått negativt ut på størrelse ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler vel om å opprettholde imaget hun har skapt (dette med rot og klesvask). Tror heller ikke sponsorene blir lenge hvis hun forfaller og ikke er tilbake i toppform om kanskje tre-fire uker.



Anonymous poster hash: 08773...830
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...