Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Lucas og Emma er moderne navn?

Anonymous poster hash: 7477a...651

Kjenner flere unger som heter det ihvertfall :) tror det er ganske poppis navn. Om jeg får en datter, så vil jeg at hun skal bli oppkalt etter min bestemor. Det er et veldig fint navn, selv om jeg tror det er et ganske vanlig navn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lucas og Emma er moderne navn?

Anonymous poster hash: 7477a...651

SSB.no

Mest populære navn for 2012:

Lukas/Lucas på førsteplass for gutter og Emma på andreplass for jenter.

Endret av Micolina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SSB.no

Mest populære navn for 2012:

Lukas/Lucas på førsteplass for gutter og Emma på andreplass for jenter.

Populære ja, men ikke moderne. Moderne betyr at noe er nytt, eller tilhører samtiden. Lucas er et bibelsk navn, og Emma har vært brukt i generasjoner.

Anonymous poster hash: 7477a...651

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnene er jo gamle selv om de har gjort et "comeback"



Anonymous poster hash: 27438...2ce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderne og in ett år, og fy-navnet det neste året. Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av å være in eller moderne......



Anonymous poster hash: 27fa6...21a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Populære ja, men ikke moderne. Moderne betyr at noe er nytt, eller tilhører samtiden. Lucas er et bibelsk navn, og Emma har vært brukt i generasjoner.

Anonymous poster hash: 7477a...651

Ja, var kanskje det jeg trodde du mente med det, men var litt kjapp der.

Altså, det jeg mente var populære navn. Jeg vil ikke at sønnen min skal gå på skole med 4 andre Lucaser i klassen, sånn med Kristoffer da jeg vokste opp eller moren min med navnene Anne og Kari.

Lucas og Emma er veldig fine navn, sikkert derfor så mange velger de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde rett om navnet da:)

Anonymous poster hash: 45909...def

Åh, ja - dere fortjener virkelig en medalje! Dere fortjener en stor medalje for at dere avslørte navnet og la det ut offentlig, når Fotballfrue ønsket å holde navnet hemmelig og ikke ville røpe det før jenta var født! Så flinke dere "Fotballfrue haters".... :glare:

Syns jenta var helt nydelig, gleder meg til å se flere bilder av henne. Og navnet Nelia er kjempe fint, et sjeldent og herlig navn. Jeg har iallefall aldri hørt det navnet før!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jaja, hver sin smak. Jeg syntes personlig navnet er veldig fint.

Jeg kommer også å finne navn i norsk historie til barna mine :)! Ikke ha sånn moderne navn som Lucas og Emma.

Eneste som kan være kjipt nå er nok at Nelia får en oppsving.

Altså eg lo fordi nokon hadde visstnok sagt det kom frå nelly.com

Eg syns namnet er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja - dere fortjener virkelig en medalje! Dere fortjener en stor medalje for at dere avslørte navnet og la det ut offentlig, når Fotballfrue ønsket å holde navnet hemmelig og ikke ville røpe det før jenta var født! Så flinke dere "Fotballfrue haters".... :glare:

Syns jenta var helt nydelig, gleder meg til å se flere bilder av henne. Og navnet Nelia er kjempe fint, et sjeldent og herlig navn. Jeg har iallefall aldri hørt det navnet før!

Jenta var nydelig, men jeg håper vi ikke får se noe mer til henne. Barn bør skånes for blogging. Jeg liker ikke navnet, syns det høres ut som en hunnkatt. På den andre siden så liker kanskje mange ikke navnet til min sønn heller. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådens har blitt ryddet for hets, avsporinger og personangrep.

Av hensyn til den nyfødte stenges denne tråden. Det er ikke lenger forsvarlig å ha denne tråden åpen slik den har eskalert i personangrep og hets. Jeg minner om at dette handler om et uskyldig lite barn, ikke et voksent menneske.

Siden jeg heller ikke har noen mulighet til å følge med denne tråden 24 timer i døgnet har vi kommet frem til at alle nyopprettede tråder som omhandler Fotballfrue vil bli stengt fortløpende. Hvor lenge dette vil vare vil vi ha en kontinuerlig evaluering på. Vi ser ingen annen utvei slik det nå har blitt.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...