Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes de fleste bare har litt pjuskehår, jeg. Men jeg hadde skikkelig mye, da, ordentlig Ronja Røverdatter :fnise: Og jaa, det er så tøft! Håper min får masse, mørkt hår. Anonymous poster hash: 3982a...3c8

Hehe. Jeg hadde pjuskehår, min baby og, men jeg synes alle babyer er søte uansett hvilket hår de har :) har nok mine preferanser da, men de gidder jeg ikke å preike om :)

Jg kjente en baby (som nå er 17 år) som hadde kullsvart, masse hår da hun var nyfødt. Fikk etterhvert blonde hår faktisk. Rart det med hår :P

Anonymous poster hash: cf358...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes Nelia så ut som alle andre babyer:

Veldig veldig liten og ganske så søt.

Hyggelig for dem, håper hun tar seg noen dagers pause fra bloggen så den lille familien kan puste litt og ta det med ro. Tror frua trenger det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på 4 ukers bloggpause nå. Får vi se hva hun synes er mest viktig.

Anonymous poster hash: c7f46...7c0

For en tåpelig ting å si. Om hun så kommer med et blogginnlegg i morgen tidlig så er jeg sikker på at babyen hennes fortsatt er det viktigste for henne i hele verden.

Anonymous poster hash: c02ad...7c1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Nelia er kjempesøt, men min baby er fremdeles den vakreste og mest fantastiske av alle. Ingen over, ingen ved siden. ;) (Og det tipper jeg FF mener om N også.)



Anonymous poster hash: d602a...098
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hvorfor skal hennes baby være så mye finere enn andres?? Gud så teit å skrive.

Snakker meg å forgude et annet menneske så høyt. Hopper fruen, så hopper dere og.



Anonymous poster hash: c7f46...7c0
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk at når det er snakk om et barn så kommer hensynet til det barnet før penger, og at eventuelle grunner til at FF velger å skrive om fødselen ikke er på bakgrunn av flere klikk og mer inntjening, men fordi hun ønsker å dele dette, og fordi hun føler seg sikker på at det ikke vil medføre negative konsekvenser for datteren.

Anonymous poster hash: 6afed...e10

Ja, det håper jeg jo også. At hensynet til babyen veier så sterkt at hun klarer å si nei til fristende tilbud.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelia er et fint navn, pent med noe sjeldent som også høres klassisk ut. Søt kid, med mors (begynnende) supermanke :fnise:

Håper hun ikke tenker på blogg og instagram i ukesvis fremover, hun fortjener en pause, hun har vært kjempeflink til å oppdatere bloggen gjennom svangerskap og permisjon.

Hvis du endrer rammene for tråden, kaller den "vi som vil ønske fotballfrue lykke til, med pene ord og ros" f.eks, så kanskje vi slipper dritten. Kan tenke meg det er slitsomt å nå også skulle bli dømt for sine moderlige egenskaper, imens hun nok er usikker på sine egne evner (slik man gjerne er som førstegangsforelder).



Anonymous poster hash: e00fd...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ikke fan av navnet, men så er det ikke meg det skal være personlig for heller. Veldig søt jente da, foreldrene er nok overveldet:)

Anonymous poster hash: d52eb...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg ikke nyfødte babyer er spesielt pene å se på, men det lille nurket til FF må jeg med hånden på hjertet si er nydelig :hjerte: Håper virkelig dem får fred til å nyte denne herlige tiden med babyen sin. Så bra at alt gikk bra med både mor og barn :)



Anonymous poster hash: 24bc8...453
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så for meg en blond liten mini-FF jeg, men helt svart hår? Dere som vet litt mer om bebiser enn meg her, kan det falle av og bli blondt senere?

Anonymous poster hash: 37c96...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så for meg en blond liten mini-FF jeg, men helt svart hår? Dere som vet litt mer om bebiser enn meg her, kan det falle av og bli blondt senere?

Anonymous poster hash: 37c96...918

Jada. Min hadde helt sort hår. Blondere enn blondest nå. Veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så for meg en blond liten mini-FF jeg, men helt svart hår? Dere som vet litt mer om bebiser enn meg her, kan det falle av og bli blondt senere?

Anonymous poster hash: 37c96...918

Ja, det kan falle av innen en-to måneds tid og bli erstattet med blonde lokker :)

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan falle av innen en-to måneds tid og bli erstattet med blonde lokker :)

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Men hvorfor er det slik? *googler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det slik? *googler*

Godt spørsmål, jeg googlet også men fant ingenting egentlig på norsk. Jeg tror kanskje det er fordi babyen kvitter seg med hormonell påvirkning fra moren? Det var noe om hormonell påvirkning i denne engelske artikkelen

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så for meg en blond liten mini-FF jeg, men helt svart hår? Dere som vet litt mer om bebiser enn meg her, kan det falle av og bli blondt senere?

Anonymous poster hash: 37c96...918

Det er forsåvidt ikke så rart med tanke på at Caroline egentlig ikke er blond, men brunette :) På en annen side tror jeg de fleste nyfødte som har hår har mørkt hår? Eller er det bare noe jeg innbiller meg kanskje.. :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt ikke så rart med tanke på at Caroline egentlig ikke er blond, men brunette :) På en annen side tror jeg de fleste nyfødte som har hår har mørkt hår? Eller er det bare noe jeg innbiller meg kanskje.. :klo:

På barnebilder er hun blond jo...

Anonymous poster hash: 37c96...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På barnebilder er hun blond jo...

Anonymous poster hash: 37c96...918

Kanskje fotballfrue hadde mørkt hår som baby? Og så ble hun blond, før håret ble gradvis mørkere. Akkurat det samme som skjer med alle oss andre.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte man å kommentere utseendet til NYFØDTE? :hakeslepp: Syns det er litt kvalmt, jeg. Holder det ikke at voksne sammenligner seg selv med andre, skal man prakke denne utseendefokuseringen på barn også?

http://www.side2.no/livsstil/article3631632.ece

Barn skal roses for andre kvaliteter enn hvordan de ser ut. Jeg sier ikke at man ikke skal kalle en nyfødt/et barn for søt eller hva det måtte være, men det kan bli for mye av det gode. Det å begynne å si at en nyfødt er finere enn en annen sier jo litt om hvor mye utseende betyr for folk, hvem sammenligner babyer på denne måten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...