Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er selv veldig skeptisk til måten fotballfrue og LK driver bloggen, og er ikke fast leser. Men gud å glad jeg er på deres vegne idag! Nelia var rett og slett nydelig, og ja - hun har en helt normal fødselsvekt. Caroline er jo ikke stor selv, så da kan man vel ikke forvente en stor baby heller. Håper de tar seg god tid sammen med Nelia nå å klarer å la være å fokusere for mye på bloggen, den første tiden flyr avsted alt for fort.. :) Hvem vet, kanskje Caroline lærer å slappe mer av nå? Håper dessuten hun ikke blir å fokusere på magen etter fødsel på bloggen, det kan nok skape urealistiske forventninger for andre gravide.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye snakk om navn her, men avslørte ikke frua dette selv på bloggen for flere måneder siden? Det er no ikke noen nyhet?

Det er aldri å anbefale å avsløre et barns navn før det er født. Når barnet er født og man sier at det heter "y" så er det ikke så lett for andre å protestere på det som om man sier det før fødselen.

Anonymous poster hash: ea671...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at de delte bilde av den skjønne babyen. Sånn som folk skriver her inne, hadde jeg nesten ikke turt det selv. Håper de har en flott tid fremover. Tenk så bra den babyen kommer til å ha det! Et vakkert hjem, herlige "storebrødre" (hund), mor og far med god inntekt, og alt hun kan drømme om av klær og leker!

Folk er forskjellige. Noen er tynne, noen er feite. Noen har en lett fødsel, andre har en tung en. Sånn er det bare.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk nylig tvillinger og der var minstemann 47 cm og 2730 en helt fin vekt og lengde. Det er da virkelig ingenting å pirke på!

Synes det forøvrig ikke er klær, hus eller leker som avgjør om en baby kommer til å ha det fint som nevnt over her. Tviler ikke på at den lille nydelige uskyldige jenta deres kommer til å bli overøst med kjærlighet.

Hilsen en som stor sett ikke er veldig fan av det denne bloggen representerer...

Anonymous poster hash: c51ab...4a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helt oppriktige mening om Fotballfrue nå er at denne babyen bør få henne til å endre fokus. Det siste halvannet året har det vært treningsinnlegg, antrekksbilder som er kliss like, noe mat og noe interiør men mye mye likt,

Som mor må hun skifte fokus og det tror jeg kan bli positivt og gjøre bloggen mer fristende og lese igjen. Tviler ikke på hennes evner som en god mor selv om jeg ikke er enig med henne i at barna skal gå på LCHF.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville også skrytt om jeg klarte en fødsel uten smertestillende. Her trykket jeg lystgassen så langt inn i hodet at man skulle tro den ville komme ut på andre siden :fnise:

Og? Frua har jo selv sagt at hun ikke ser på lystgass som smertestillende, og at det er epidural hun mener når hun sier at hun ønsket å føde smertefritt.

Anonymous poster hash: b2c11...f25

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og? Frua har jo selv sagt at hun ikke ser på lystgass som smertestillende, og at det er epidural hun mener når hun sier at hun ønsket å føde smertefritt.

Anonymous poster hash: b2c11...f25

Redigert: Og? Frua har jo selv sagt at hun ikke ser på lystgass som smertestillende, og at det er epidural hun mener når hun sier at hun ønsket å føde uten smertelindring

Anonymous poster hash: b2c11...f25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællandussan for et vakkert lite lykketroll! Synes det FF skrev på bloggen om forelskelse var så fint. Skjønner godt at de er stolte! Jeg er også glad på hennes vegne at fødselen gikk så bra, men jeg hadde ikke trodd noe annet heller :fnise: Dama er full av guts og vilje! Håper de klarer å nyte tiden framover, og legge sug etter annonser, penger, blogg, kommentarfeltet og klikk på hylla.

Jeg synes navnet var ganske stilig. Hadde trodd de ville valgt noe som er mer brukt. Hvordan kan de ha kommet på det navnet? Aldri lest eller hørt om det før:P MEN, jeg tipper det vil få en relativt stor oppsving i årene framover :laugh:



Anonymous poster hash: 5827c...25c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke at LK og C fulgte med på trådene om dem her inne... men LK har jo sagt det selv nå.

2v8mtxx.jpg

For å være helt ærlig, om det hadde vært meg hadde jeg ikke fulgt med på trådene. Lest om flere bloggere som ikke engang leser kommentarene på innleggene deres, fordi det er så mye hets.

Må si, jeg syntes LK og Caroline er flinke som tilsynelatende ikke bryr seg om all hetsen, med tanke på at de følger disse trådene. Men sånn er det å være kjent.

Skjermdump av hvorfor de leser trådene:

taojzt.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg trodde ikke at LK og C fulgte med på trådene om dem her inne... men LK har jo sagt det selv nå.

2v8mtxx.jpg

For å være helt ærlig, om det hadde vært meg hadde jeg ikke fulgt med på trådene. Lest om flere bloggere som ikke engang leser kommentarene på innleggene deres, fordi det er så mye hets.

Må si, jeg syntes LK og Caroline er flinke som tilsynelatende ikke bryr seg om all hetsen, med tanke på at de følger disse trådene. Men sånn er det å være kjent.

Skjermdump av hvorfor de leser trådene:

taojzt.jpg

Om du ser " " tegnet, så ser du at LK kun skreiv "OMG" Det andre var hun jenta som skrev.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper modene sletter tråden igjen. Vær litt forbanna lykkelig på andres vegne!

Gratulerer Caroline og LK !! :)



Anonymous poster hash: bb76e...3a7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper modene sletter tråden igjen. Vær litt forbanna lykkelig på andres vegne!

Gratulerer Caroline og LK !! :)

Anonymous poster hash: bb76e...3a7

de aller, aller aller fleste her er jo glade på deres vegne :) ignorer resten, så får ikke de hovedfokuset.

Anonymous poster hash: 5827c...25c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg på FFs vegne! Men nydelig bebis :)

Anonymous poster hash: 9701b...c6e

Innlegget er ryddet for hets.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hulderjenta

Jeg er selv kritisk til mye av det sirkus Eriksen foretar seg, men herlighet, dette e da bare gledelig! Håper de storkoser seg i dagene som kommer. Nydelig jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv kritisk til mye av det sirkus Eriksen foretar seg, men herlighet, dette e da bare gledelig! Håper de storkoser seg i dagene som kommer. Nydelig jente!

Helt enig!! Jeg er veldig skeptisk til virksomheten rundt bloggen.

Men ikke til de som foreldre. Ønsker alle tre alt godt :) Vakker baby

Anonymous poster hash: 5827c...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og hets.

Vær så snill: vis litt empati og forståelse. Det å kritisere og hetse et lite spedbarn er overhodet ikke greit. Ja, jeg velger å være streng i denne tråden, igjen handler dette om hensyn til en uskyldig tredjepart. Jeg kommer til å moderere vekk all negativ kritikk rettet mot barnet, barn skal få slippe å lese dette om seg selv om 10-15-20 år. Selv om terskelen for kritikk og diskusjon er høyere på skråblikk betyr ikke det at man kan skrive hva som helst.

Så igjen: jeg ber dere vennligst vise hensyn.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og hets.

Vær så snill: vis litt empati og forståelse. Det å kritisere og hetse et lite spedbarn er overhodet ikke greit. Ja, jeg velger å være streng i denne tråden, igjen handler dette om hensyn til en uskyldig tredjepart. Jeg kommer til å moderere vekk all negativ kritikk rettet mot barnet, barn skal få slippe å lese dette om seg selv om 10-15-20 år. Selv om terskelen for kritikk og diskusjon er høyere på skråblikk betyr ikke det at man kan skrive hva som helst.

Så igjen: jeg ber dere vennligst vise hensyn.

Yvonne (mod)

AMEN!

Kommer ikke over det nusselige lykketrollet :rodmer: Jeg er så spent på hvordan bloggen blir framover! Håper på en måte vi får se litt flere bilder, men skjønner godt om de ikke gjør det. Tror dere det blir en veldig typisk mammablogg med mye babysnakk, eller at den vil fortsette å være som før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...