Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det må hun jo presisere.. er det viktig å si sånt, jeg mener om man trenger smertestillende eller ei, er det så viktig.

Anonymous poster hash: 0615a...9fa

Synes ikke det er så rart at hun nevner det. Det har vært et vell av folk som har spekulert negativt i fødselen: At hun kom til å ta keisersnitt fordi hun ikke ville ødelegge skjeden, at hun kom til å velte seg i epidural, at hun kom til å revne hele veien fordi hun var for sta til å høre på jordmoren - så hva er mer naturlig i å kommentere det folk har spekulert i og spurt mye om?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt - det var mine og - dine og vel?

Verdens vakreste, men kanskje ikke verdens snilleste etter 24 timer.

Anonymous poster hash: 256bf...454

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, slik mentalitet er sykelig og det er ikke det som har størst prevalens hos folk. Det finnes alltid noen råtne egg, dette er et lavpannet diskusjonsforum, ikke en seriøs debattplattform. Se f eks på VGD eller diskusjon.no, nivået er ikke akkurat høyere.

Faktum er at paret er omstridt, og derfor blir de et "offer" for diskusjon.

Når det er sagt så unner jeg dem alt av hell og lykke med baby i hus, det er en fantastisk tid som jeg unner alle å oppleve.

Anonymous poster hash: f16fc...4be

Enig i at slik mentalitet er sykelig. Trodde du mente at jeg var sykelig siden jeg påpekte det. Beklager, da misforstod jeg.

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at barnet var velskapt. Er ikke misunnelig på noen som helst måte når det gjelder andre ting, men må innrømme at det stikker bra nå for min del. Barnet veide nesten det samme som jenta mi (32+1).

Ved snakk om å sprekke osv, så er det kanskje ikke så rart når barnet er såpass lite. Men det vet jeg ikke så mye om.

Alle nyfødte babyer kan for øvrig regnes som snille i min bok.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at barnet var velskapt. Er ikke misunnelig på noen som helst måte når det gjelder andre ting, men må innrømme at det stikker bra nå for min del. Barnet veide nesten det samme som jenta mi (32+1).

Ved snakk om å sprekke osv, så er det kanskje ikke så rart når barnet er såpass lite. Men det vet jeg ikke så mye om.

I utgangspunktet er det ikke barnets vekt som alene avgjør om man sprekker. Hodeomkrets spiller størst rolle, og selvsagt om det er en styrtfødsel eller om det går roligere for seg.

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens vakreste, men kanskje ikke verdens snilleste etter 24 timer.

Anonymous poster hash: 256bf...454

Hvorfor kan ikke babyen hennes være verdens snilleste?

Og forøvrig, gratulerer til fotballfrue og mannen! Det var ei nydelig jente, og de har noen flotte år i vente :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vilma2000

Og det må hun jo presisere.. er det viktig å si sånt, jeg mener om man trenger smertestillende eller ei, er det så viktig. Kan ikke forstå annet enn at dette er et innpakket: "Som dere ser, alt ved oss er og blir perfekt og de som må ha smertestillende eller må sy, er ikke like flink som meg altså" :fnise:

Anonymous poster hash: 0615a...9fa

Så grusomt å si... Søsteren min hadde en fantastisk fødsel og hun skrev på facebook "Drømmefødsel!", skulle tatt seg ut om noen hadde kommentert det samme som du gjør nå...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig baby ❤️

Selvfølgelig har hun ikke sydd og selvfølgelig får vi se bilde av en 6-pack veldig snart. Det er jo en superkvinne ingen bør sammenligne seg med. Ønsker henne ikke noe vondt, men håper andre gravide som leser bloggen ikke sammenligner seg med henne. Her blir det babymat fra bunn, masse trening, et strøkene hus og mye flotte klær på baby og mor.

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig baby ❤️

Selvfølgelig har hun ikke sydd og selvfølgelig får vi se bilde av en 6-pack veldig snart. Det er jo en superkvinne ingen bør sammenligne seg med. Ønsker henne ikke noe vondt, men håper andre gravide som leser bloggen ikke sammenligner seg med henne. Her blir det babymat fra bunn, masse trening, et strøkene hus og mye flotte klær på baby og mor.

Og så da? Det er faktisk ganske mange som klarer å komme i form etter svangerskap, har ryddige hus og lager mat fra bunn. Man trenger faktisk ikke være superkvinne for å få til det.

Anonymous poster hash: 59ea0...f35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig baby ❤️

Selvfølgelig har hun ikke sydd og selvfølgelig får vi se bilde av en 6-pack veldig snart. Det er jo en superkvinne ingen bør sammenligne seg med. Ønsker henne ikke noe vondt, men håper andre gravide som leser bloggen ikke sammenligner seg med henne. Her blir det babymat fra bunn, masse trening, et strøkene hus og mye flotte klær på baby og mor.

Intet galt i det vet du. Jeg tror de som er gravide har mer enn nok med seg selv og den voksende magen, uten at de bryr seg om kroppen til FF...

Anonymous poster hash: e0259...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er et ganske hardt press på kvinner uten tvil. Nybakte mammaer er veldig sårbare og ønsker selvfølgelig å gjøre det beste for barnet sitt. Det er ikke for noe at helsepersonell råder til å sove når barnet sover og la husarbeidet stå.

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det må hun jo presisere.. er det viktig å si sånt, jeg mener om man trenger smertestillende eller ei, er det så viktig. Kan ikke forstå annet enn at dette er et innpakket: "Som dere ser, alt ved oss er og blir perfekt og de som må ha smertestillende eller må sy, er ikke like flink som meg altså" :fnise:

Anonymous poster hash: 0615a...9fa

Herregud! Hvor langt klarer du å synke? Denne var direkte stygg.

Så du sier at alle som ikke trenger bedøvelse eller å syes, lyger? Jeg hadde det på samme måte. Slapp heldigvis smertestillende og sying. Jeg tror faktisk ikke du leser det du skriver. Caroline har vært heldig og det må hun få lov til å være uten at du skal gjøre narr av henne.

Anonymous poster hash: e0259...092

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville også skrytt om jeg klarte en fødsel uten smertestillende. Her trykket jeg lystgassen så langt inn i hodet at man skulle tro den ville komme ut på andre siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også skrytt om jeg klarte en fødsel uten smertestillende. Her trykket jeg lystgassen så langt inn i hodet at man skulle tro den ville komme ut på andre siden :fnise:

Min falt fra hverandre, du kan tro jeg fikk panikk ;)

Synes det er flott å føde uten smertestillende.

Anonymous poster hash: cf358...ee4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har vært så glad på en person jeg ikke kjenner sine vegne!



Anonymous poster hash: 0fe1e...de7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina

Jeg ville også skrytt om jeg klarte en fødsel uten smertestillende. Her trykket jeg lystgassen så langt inn i hodet at man skulle tro den ville komme ut på andre siden :fnise:

Ha ha ha, jeg også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snakk om navnet her, men avslørte ikke frua dette selv på bloggen for flere måneder siden?

Forøvrig er Nelia en kortform av Kornelia, det navnet finnes også i min familie.

Endret av Antoinette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...