Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Jeg forstår at folk venter i spenning og jeg synes akkurat det som har blitt tatt opp er vanskelig. Jeg velger å slette spekulasjonene selv om de nødvendigvis ikke er til skade for den omtalte part, dvs fotballfrue. Her sletter jeg aller mest av respekt for familien og det kommende barnet, men også i tilfelle noe skulle skje. Så fort man vet noe sikkert tenker jeg det er greit å poste rundt omstendighetene. Vi snakker tross alt om en uskyldig tredjepart. Når det gjelder barn velger jeg å være noe strengere enn jeg ellers ville vært. Jeg håper man har forståelse for dette, det er ikke mitt mål å være kjip.

Yvonne (mod)

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig skuffende at hun ikke klarte mer enn 3 km på ellipsemaskinen i går ass.. :(

''Det ble ikke mer enn 3 km''

Anonymous poster hash: 256bf...454

Er skuffet. Hun burde klart mila si!!!

Anonymous poster hash: c7f46...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel på tide å synge litt julesanger og gå rundt juletreet :tree:

:nissekonekyss:



Anonymous poster hash: 27fa6...21a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ridder LK våknet til live på twitter...

Anonymous poster hash: c4502...8cb

Klipp og lim! Jeg vil se!

Anonymous poster hash: 3982a...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo brukes pusemusetøfler og alt annet stæsj, da kan man ikke bare føde i et hattefokk!

Altså jeg unner henne en flott fødsel, og håper for guds skyld at alt går bra. Er bare litt spesielt med sånne tøfler.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som reagerte på føde/skrytebagen?

Det var noe usunt over det hele altså, som bare gav meg grøsninger langs ryggen. Lurer egentlig på hvordan det skal gå med det her barnet.

For referanse.

Lol.

Lykke til med gigapads og melkesprengte pupper i liten blondetruse og push-up BH :skratte:

Ikke veldig realtistisk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

255 bruker leser dette emnet..

Anonymous poster hash: 45909...def

Alt hva enkelte av dere sjekker! :fnise:

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

255 bruker leser dette emnet..

Anonymous poster hash: 45909...def

Da håper jeg at alle nye lesere blir klar over at det finnes sikkert et par titalls tråder om FF med flere tusen innlegg. Snilt av LK å reklamere for norges mest underholdende forum.

Anonymous poster hash: f16fc...4be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da håper jeg at alle nye lesere blir klar over at det finnes sikkert et par titalls tråder om FF med flere tusen innlegg. Snilt av LK å reklamere for norges mest underholdende forum.

Anonymous poster hash: f16fc...4be

JA! Tråder med mange avsløringer om Fotballfrue og Trasures useriøse drift! Les og lær unger (eller hvem dere er...)!

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kjipt det må være for henne og vite at det er så mange som forventer å høre om fødsel, se bilder av babyen etc. At hun må bruke tid på å style seg for å se fin ut på bilder rett etter fødselen (eller- hun ser vel naturlig velstelt ut rett etterpå).

Det som skjer med dem nå er noe de aller fleste anser som ytterst privat. Kunne ALDRI delt det med 100 000++

Anonymous poster hash: 5827c...25c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Tråder med mange avsløringer om Fotballfrue og Trasures useriøse drift! Les og lær unger (eller hvem dere er...)!

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Amen!

Disse revolusjonerende avsløringene kan finnes blant side på side med intense spekulasjoner om kroppshår, føflekker og tissevaner hos frua, ekotisk krydret med sladder om potensielle vorter, ukledelige plagg, og mulig psykopati.

Anonymous poster hash: 3982a...3c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Dere er virkelig ikke riktig bevarte. Tenk dere om to sekunder om hvordan dere holder på. Ingen lamper som blinker. Ikke noen tanker som: Hmm, drar jeg kanskje dette for langt? Er jeg "litt" besatt av en jeg ikke kjenner?

Ingen oppvekker overhodet? Dette er jo helt sykt!

Anonymous poster hash: c4b0e...dd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...