Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, men veldig fine ting. Ikke alle som har mulighet til å få så flott hus og ha det så fint hos seg, Jeg har det ikke så fint her, men en gang blir det nok like koselig :)

Hun har ett godt øye for interiør og hvordan gjøre det fint hos seg

Jeg er sikker på at du har det enda koseligere. :klem:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke fatte og begripe hva som engasjerer folk så enormt med denne fotballfrua..... :klo:

Blir nesten litt sykt når folk blir så opphengt i å diskutere en person man ikke kjenner engang.



Anonymous poster hash: 24bc8...453
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men veldig fine ting. Ikke alle som har mulighet til å få så flott hus og ha det så fint hos seg, Jeg har det ikke så fint her, men en gang blir det nok like koselig :)

Hun har ett godt øye for interiør og hvordan gjøre det fint hos seg

Nei, fotballfrue er ikke den som har noe interiørteft. Stilen er typisk slik som avbildet i huskataloger. Upersonlig.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite paradoks mellom FF-verden og den andre med tanke på de siste dagers diskusjoner på SoMe.

Når Kari Nordmann kjøper merkeklær, så er det ikke måte på hvor dårlig forbilde og holdninger de har.

Når FF kjøper merkeklær, så er Kari Nordmann bare misunnelig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite paradoks mellom FF-verden og den andre med tanke på de siste dagers diskusjoner på SoMe.

Når Kari Nordmann kjøper merkeklær, så er det ikke måte på hvor dårlig forbilde og holdninger de har.

Når FF kjøper merkeklær, så er Kari Nordmann bare misunnelig.

Hva er SoMe? Og ellers enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Nei, fotballfrue er ikke den som har noe interiørteft. Stilen er typisk slik som avbildet i huskataloger. Upersonlig.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Hun har jo bryllupsbilde oppe på en vegg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo bryllupsbilde oppe på en vegg?!

Du er en "enabler" som ungene kaller det. Jeg må snart innom den her bloggen for å sjekke stua hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du har det enda koseligere. :klem:

Hehe takk, du skulle sett hvordan det ser ut her. Og ikke minst de grufulle gardinene, men siden vi leier så gidder vi ikke skifte gardiner og kjøpe nye som gjerne ikke passer til vinduene vi gjerne en dag eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk, du skulle sett hvordan det ser ut her. Og ikke minst de grufulle gardinene, men siden vi leier så gidder vi ikke skifte gardiner og kjøpe nye som gjerne ikke passer til vinduene vi gjerne en dag eier :)

Kosen kommer med menneskene som bor der, ikke tingene.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo bryllupsbilde oppe på en vegg?!

Det har ingenting å gjøre med interiørteft å gjøre. Bryllupsbilde på veggen er en harry ting som henger igjen fra 1980tallet.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ingenting å gjøre med interiørteft å gjøre. Bryllupsbilde på veggen er en harry ting som henger igjen fra 1980tallet.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Nei pinadø, hun må få henge opp bilder fra sin store dag hvis hun vil det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det har ingenting å gjøre med interiørteft å gjøre. Bryllupsbilde på veggen er en harry ting som henger igjen fra 1980tallet.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Nei. Men det viser at det er litt mer personlig enn det brukeren jeg svarte mente. Hun mente jo det var upersonlig.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei pinadø, hun må få henge opp bilder fra sin store dag hvis hun vil det.

Selvfølgelig, bare ikke påstå at hun har interiørteft i samme slengen.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HVA??? Har hun virkelig hengt bryllupsbildet på VEGGEN? Hun der er ikke vel bevart altså :sarkasme:



Anonymous poster hash: 24bc8...453
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men det viser at det er litt mer personlig enn det brukeren jeg svarte mente. Hun mente jo det var upersonlig.

"Problemet" er jo at alt er nytt og kombinert med det hvite scandinavian modern interiøret så blir det en litt vel kald effekt, men de yngre kvinnene elsker det her, så da må de jo få ha det sånn. Det er ikke slik som i stuene til folk i 35år+ alderen hvor det mye godt er hummer og kanari fordi man ikke kvitter seg av med ting man er glade i, selv når man tilfører noe nytt/erstatter ting, når man pusser opp. Stua mi er total kræsj f.eks, en interiørarkitekt med sans for scandinavian modern hadde dånt her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, bare ikke påstå at hun har interiørteft i samme slengen.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Har jeg ikke gjort heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

"Problemet" er jo at alt er nytt og kombinert med det hvite scandinavian modern interiøret så blir det en litt vel kald effekt, men de yngre kvinnene elsker det her, så da må de jo få ha det sånn. Det er ikke slik som i stuene til folk i 35år+ alderen hvor det mye godt er hummer og kanari fordi man ikke kvitter seg av med ting man er glade i, selv når man tilfører noe nytt/erstatter ting, når man pusser opp. Stua mi er total kræsj f.eks, en interiørarkitekt med sans for scandinavian modern hadde dånt her inne.

Hehe. :fnise: Jeg er enig i mye av det du skriver her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...