Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe. :fnise: Jeg er enig i mye av det du skriver her. :fnise:

En trend i tiden. Og med tanke på at det er ikke dyrt å utstyre en stue i dag fra verken Bohus eller Skeidar, du "slipper" å renne rundt på Fretex for å få i alt unntatt seng som jeg gjorde da jeg flyttet hjem til Norge i år 2000, så blir det sånn hvit, hvit, hvit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår virkelig ikke hva som er så fascinerende med henne at det opprettes ørten tråder om henne. Hun er jo en helt vanlig person? Javel, så har hun kanskje noen utsagn som folk tolker provoserende, men herregud, skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i henne.. Hun er jo en helt normal person! Synes jeg ihvertfall. Kunne ikke brydd meg mindre om hva hun gjør/sier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

En trend i tiden. Og med tanke på at det er ikke dyrt å utstyre en stue i dag fra verken Bohus eller Skeidar, du "slipper" å renne rundt på Fretex for å få i alt unntatt seng som jeg gjorde da jeg flyttet hjem til Norge i år 2000, så blir det sånn hvit, hvit, hvit...

Om det er dyrt eller ei med ting fra Bohus er ganske så relativt. Finnes jo en mellomting mellom Bohus/Skeidar og Fretex da (IKEA).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Forstår virkelig ikke hva som er så fascinerende med henne at det opprettes ørten tråder om henne. Hun er jo en helt vanlig person? Javel, så har hun kanskje noen utsagn som folk tolker provoserende, men herregud, skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i henne.. Hun er jo en helt normal person! Synes jeg ihvertfall. Kunne ikke brydd meg mindre om hva hun gjør/sier..

Da er det bare å la være å skrive noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å la være å skrive noe om det.

Fortell hva som er så fascinerende ved henne at du absolutt er NØDT til å skrive ørten innlegg om en du ikke kjenner?

Det virker jo som at folk er sykt opphengte i henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har hun jo ikke....

Noen ganger lurer jeg på om fotballfrue har kjøpt trafikk til bloggen, for hennes liv er meg helt uinteressant. Den eneste grunnen til at jeg engasjerer meg er de utallige bruddene på lovene.

Seriøst. Mannen er uinteressant, interiøret, huset, skoene, klærne, maten, tilogmed området de bor er helt u i n t e r r e s s a n t. Det eneste som deles på bloggen er ting du som leser kan kjøpe. Som når du åpner et ukeblad eller et magasin fullt i reklame.

Hun er ung, har liten livserfaring, og holdninger som for meg ikke utgjør et forbilde eller noe som helst å være sjalu på. Tvertimot er jeg enige med enkelte som savner den mer spontane Caroline fra den tidligere bloggen. Nå er alt som blir presentert på fotballfruebloggen fikset på i alle veier.

Et interessant liv? Over hode ikke, heller et helt ordinært ett.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Kunne ikke vært mer enig. FF gjør jo ting for å kunne ha noe å skrive om. Virker så tomt og kjedelig i lengden. Er så og si aldri på noen morsomme eventer, og reiser kun for reklamen og pengenes skyld. Nei, kjenner jeg er veldig med på å støtte noen andre bloggere, og la sunnere og besre forbilder komme til topps på blogglista. Håper vi kan ha nok påvirkning til det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Fortell hva som er så fascinerende ved henne at du absolutt er NØDT til å skrive ørten innlegg om en du ikke kjenner?

Det virker jo som at folk er sykt opphengte i henne.

Jeg tror ikke jeg er blant dem som skriver mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF er jo perfekt, med det perfekte liv, med sin perfekte graviditet og fotballhunk og perfekte klær.

Enig :)

Anonymous poster hash: 239b2...5e7

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hva som er så fascinerende ved henne at du absolutt er NØDT til å skrive ørten innlegg om en du ikke kjenner?

Det virker jo som at folk er sykt opphengte i henne.

Vel, hun er den eneste kvinnen i verden som kan gå gravid, f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg lurer på er hvorfor man leser en blogg og en tråd som handler om en blogger som man ikke finner interessant? Da må vel bloggeren være interessant likevel da? Ellers hadde man ikke verken lest bloggen eller lest og kommentert i denne tråden?Eller?



Anonymous poster hash: b0ad7...b64
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg lurer på er hvorfor man leser en blogg og en tråd som handler om en blogger som man ikke finner interessant? Da må vel bloggeren være interessant likevel da? Ellers hadde man ikke verken lest bloggen eller lest og kommentert i denne tråden?Eller?

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Jeg har forklart hvorfor jeg følger med. Det finner du tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forklart hvorfor jeg følger med. Det finner du tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Det var du som skreiv at du følger med på bloggen pga lovbruddene? Vel, med mindre du er politi eller har tenkt å anmelde det; hvorfor bryr du deg? Og det finnes ganske mange mer seriøse lovbrudd du kan leke politi med før du går på FF for å si det sånn. Kanskje du kan begynne å stå i Oslo om kveldene og følge med på at folk ikke dealer narkotika og at folk ikke blir voldtatt f.eks? Når man først skal leke politi mener jeg.

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du som skreiv at du følger med på bloggen pga lovbruddene? Vel, med mindre du er politi eller har tenkt å anmelde det; hvorfor bryr du deg? Og det finnes ganske mange mer seriøse lovbrudd du kan leke politi med før du går på FF for å si det sånn. Kanskje du kan begynne å stå i Oslo om kveldene og følge med på at folk ikke dealer narkotika og at folk ikke blir voldtatt f.eks? Når man først skal leke politi mener jeg.

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Det har vel hun også allerede forklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vel hun også allerede forklart.

Ikke så vidt jeg ser uten om det at hun mener at FF ikke er interessant.

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så vidt jeg ser uten om det at hun mener at FF ikke er interessant.

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Å så du ser ikke det da, nei. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så du ser ikke det da, nei. ;)

Nei, og det var jo det jeg lurte på. Hvorfor lese og diskutere en blogg man ikke er interessert i?

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det var jo det jeg lurte på. Hvorfor lese og diskutere en blogg man ikke er interessert i?

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Her er svaret du trenger:

Nei, men jeg gjør andre rundt meg bevisst på det. Folk som skryter av fotballfrue og tror at hun ikke gjør noe galt. Da forteller jeg hvilke lover hun bryter og hvordan hun oppfører seg. Det er hva jeg kan gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...