Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ironien i dette blir for meg det som står nederst i bloggen;

Nettopp. Det må være lov å skrike opp litt når et firma som selv påberoper seg dette, ikke følger sine egne retningslinjer og norsk lov.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noen eksempler på hvilke bilder hun skal ha stjålet?

Alle bildene i disse innleggene.

Innlegg med ulovlige bilder: gravidebilder, , girls night in, ostwald helgason, inspirasjon for detaljer osv

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si, hun sier mye bedre ut nå enn hun gjorde tidligere.

Vet det er mange som kritiserer henne å kun ta bilder med hode i vinkel, men faktisk, så ser hun mye bedre ut da enn når bilde blir tatt rett på ansiktet. Sånn er det med meg selv og sikkert de fleste mennesker. Selvfølgelig legger jeg kun ut fine bilder av meg selv på sosiale medier (hvem har vel ikke untagga seg selv i stygge bilder på fb).

En som la ut link til bilde med hode rett. Hun ser jo mye bedre ut her.

Jeg syntes det er kjempe bra at hun og mannen er flinkere til å ta bilder og poseringer. Se bare på bilde fra 2010.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vurderer lovbrudd på samme måte som rettssystemet i Norge. At det er mye mer seriøst med voldtekt og narkotika, og politiet prioriterer også dette og tar dette mer seriøst enn FF. Så jeg sier igjen at om man skal leke politi, så kan man heller gjøre ting man faktisk kan gjøre noe med. Natteravn er en flott ting der du faktisk kan gjøre noe. Jeg ser ikke hva som er preventivt med det heller. Det er ikke et alvorlig lovbrudd frua driver med, og det er derfor politiet driter i det. Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Jo, det er et lovbrudd, men mye mindre alvorlig enn de fleste andre lovbrudd. Finnes vel nesten ikke et lovbrudd som er mindre alvorlig enn at en blogger tar et bilde fra pinterest eller noe sånt. Så hvorfor ta alvorlig på noe som ikke er alvorlig? Og om dette betyr veldig mye for deg og noe du vil sette mer fokus på så er interesseorganisasjoner en veldig god ide! Jeg kan tenke meg at det er lettere å få innflytelse den veien i stedet for her på KG. Vi vil aldri noen gang få nok politi i Norge til å se gjennom bloggene til folk. Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Men om det er så utrolig alvorlig for fotografen, så hadde vel FF vært anmeldt for lengst? For man kan faktisk veldig enkelt finne ut hvilke sider bildet man har tatt er publisert på. Om dette er veldig viktig for deg, så anbefaler jeg deg at du melder deg inn i en interesseorganisasjon eller skriver leserinnlegg til avisa. Jeg tror nemlig at du der vil ha mer påvirkningskraft enn det du har ved å skrive det du gjør nå. :) Jeg har selv vært politisk aktiv i flere år, så jeg har allerede påvirket veldig mye. Du bør teste det ut. Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Hei. Vet dere hva et sivilt søksmål er? Foreslår at dere slår opp det før dere driter dere mer ut med snakk om politi som skal gjennomgå blogger osv. Der er flaut å lese innleggene deres.

Anonymous poster hash: bcd8b...13b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si, hun sier mye bedre ut nå enn hun gjorde tidligere.

Vet det er mange som kritiserer henne å kun ta bilder med hode i vinkel, men faktisk, så ser hun mye bedre ut da enn når bilde blir tatt rett på ansiktet. Sånn er det med meg selv og sikkert de fleste mennesker. Selvfølgelig legger jeg kun ut fine bilder av meg selv på sosiale medier (hvem har vel ikke untagga seg selv i stygge bilder på fb).

En som la ut link til bilde med hode rett. Hun ser jo mye bedre ut her.

Jeg syntes det er kjempe bra at hun og mannen er flinkere til å ta bilder og poseringer. Se bare på bilde fra 2010.

På det bildet med hodet rett, så ser det ut som hun har glemt å redigere halve ansiktet.. :klo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det bildet med hodet rett, så ser det ut som hun har glemt å redigere halve ansiktet.. :klo:

Er vel fotografen som har vært vel ivrig med retusjeringen..

Anonymous poster hash: c7e27...4c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si, hun sier mye bedre ut nå enn hun gjorde tidligere.

Vet det er mange som kritiserer henne å kun ta bilder med hode i vinkel, men faktisk, så ser hun mye bedre ut da enn når bilde blir tatt rett på ansiktet. Sånn er det med meg selv og sikkert de fleste mennesker. Selvfølgelig legger jeg kun ut fine bilder av meg selv på sosiale medier (hvem har vel ikke untagga seg selv i stygge bilder på fb).

En som la ut link til bilde med hode rett. Hun ser jo mye bedre ut her.

Jeg syntes det er kjempe bra at hun og mannen er flinkere til å ta bilder og poseringer. Se bare på bilde fra 2010.

Helt uenig. Jeg syns hun ser mye bedre ut på bildet der hun ser rett fram enn det forpimte headerbildet hennes. Tror heller ikke bildet fra 2010 har noe med poseringer å gjøre. Hun har bare blitt eldre, og ser bedre ut enn hun gjorde der.
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg lurer på er hvorfor man leser en blogg og en tråd som handler om en blogger som man ikke finner interessant? Da må vel bloggeren være interessant likevel da? Ellers hadde man ikke verken lest bloggen eller lest og kommentert i denne tråden?Eller?

Anonymous poster hash: b0ad7...b64

Mange synes fenomenet er interessant selv om bloggen i seg selv er dørgende kjedelig.

Anonymous poster hash: 06188...8bb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig. Jeg syns hun ser mye bedre ut på bildet der hun ser rett fram enn det forpimte headerbildet hennes. Tror heller ikke bildet fra 2010 har noe med poseringer å gjøre. Hun har bare blitt eldre, og ser bedre ut enn hun gjorde der.

Enig! Det headerbildet ser bare ikke bra ut. Bildet av ansiktet rett forfra ser mye bedre ut :)

Bildet fra 2010 er også tatt av høyre side av ansiktet hennes. Som kjent tar hun selv kun bilder fra andre side, så kanskje det er slik hun ser ut når bildene er tatt fra den siden av ansiktet.. :)

Anonymous poster hash: 06188...8bb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye finere og mer naturlig på bildet fra 2010! Nå er hun så polert og stram at det er ubehagelig å se på. Hadde vært så deilig om hun bare kunne slappe av litt!



Anonymous poster hash: d602a...098
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om det blir føding til helgen. Hun har vel stålkontroll på datoen og klokkeslettet. Ingenting skal ut av skjema der, da FRIKER hun seriøst ut. Hyyyyyyyyyl.



Anonymous poster hash: c7f46...7c0
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si, hun sier mye bedre ut nå enn hun gjorde tidligere.

Vet det er mange som kritiserer henne å kun ta bilder med hode i vinkel, men faktisk, så ser hun mye bedre ut da enn når bilde blir tatt rett på ansiktet. Sånn er det med meg selv og sikkert de fleste mennesker. Selvfølgelig legger jeg kun ut fine bilder av meg selv på sosiale medier (hvem har vel ikke untagga seg selv i stygge bilder på fb).

En som la ut link til bilde med hode rett. Hun ser jo mye bedre ut her.

Jeg syntes det er kjempe bra at hun og mannen er flinkere til å ta bilder og poseringer. Se bare på bilde fra 2010.

Virker som om jeg er den eneste her inne som faktisk synes hun ser bedre ut på bilder rett forfra, bilder som andre har tatt osv, i motsetning til de oppstylete, redigerte og "falske" bildene hun som oftest legger ut. På de synes jeg ikke hun er noe spesielt fin, men når hun er litt mer naturlig synes jeg hun er myyye penere!

Anonymous poster hash: 09858...8ce

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig skuffende at hun ikke klarte mer enn 3 km på ellipsemaskinen i går ass..:(

''Det ble ikke mer enn 3 km''



Anonymous poster hash: 256bf...454
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk HVIS det blir en gutt, til tross for all zoominga!



Anonymous poster hash: b2c11...f25
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk HVIS det blir en gutt, til tross for all zoominga!

Anonymous poster hash: b2c11...f25

Da blir det nok stor stas det også.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som om jeg er den eneste her inne som faktisk synes hun ser bedre ut på bilder rett forfra, bilder som andre har tatt osv, i motsetning til de oppstylete, redigerte og "falske" bildene hun som oftest legger ut. På de synes jeg ikke hun er noe spesielt fin, men når hun er litt mer naturlig synes jeg hun er myyye penere!

Anonymous poster hash: 09858...8ce

Du er ikke den eneste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at folk blir helt krakilske og lever på at hun har "outet" noen en tid tilbake, de samme menneskene sitter å avslører et navn som skulle bli holdt hemmelig. The irony... Ikke bare avslørt, men aktivt gått inn på Google og søkt etter Fotballfrue pluss nettsiden hun bestillte vimpelen fra. Da bør man kanskje stoppe opp 2 sekunder og tenke på hva man driver med, og om bloggen er så sunn for vedkommende.



Anonymous poster hash: c4b0e...dd4
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at folk blir helt krakilske og lever på at hun har "outet" noen en tid tilbake, de samme menneskene sitter å avslører et navn som skulle bli holdt hemmelig. The irony... Ikke bare avslørt, men aktivt gått inn på Google og søkt etter Fotballfrue pluss nettsiden hun bestillte vimpelen fra. Da bør man kanskje stoppe opp 2 sekunder og tenke på hva man driver med, og om bloggen er så sunn for vedkommende.

Anonymous poster hash: c4b0e...dd4

Det er jo etsy selgeren som har "outet" navnet. Eller strengt tatt Caroline da hun burde tenkt at selgeren la ut navnet på spesialbestilling (slik som de alltid gjør) for at det skal være enkelt for den som bestiller å betale for sin bestilling. Jeg er enig at det er litt spesielt å google, men mener å huske at det var noen som var interessert i å finne ut hvor hun hadde bestilt det fra? Om det er sant eller ikke er heller egentlig ikke relevant. Det ligger jo tross alt åpent på nett, og er derfor ikke hemmelig. Om man har noe man vil skjule så får man bruke et annet brukernavn når man bestiller ting, hun må nesten bare anta at folk googler henne når hun er såpass kjent.

Å sammenligne outingen FF gjorde og "outingen" av navnet føler jeg ikke kan sammenlignes.

Anonymous poster hash: df6f7...8b4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at lesertallene til FF vil gå ned med det første. 😜 dette er spennende! jeg kan ikke se at de har slettet noen kommentarer på insta, hvorfor skulle de ha gjort det? Blir jo uansett spekulert over alt nå😁

Anonymous poster hash: 5827c...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...