Gå til innhold

Fotballfrue, Treasures - skråblikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å holde meg unna KG i hele dag, til tross for rykter og deretter bekreftelser om baby :fnise: og jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle komme med noen spekulasjoner rundt baby ihvertfall!

En stor bukett med blomster og mange gratulasjoner overrekkes til barn, mor og far. Babyen lignet på pappa, og jeg tror kanskje jenta vil minne fotballfrua veldig om sin egen mormor. Var ikke hun liten og spinkel? Så babyen har sikkert arvet gener derfra. (Kan neppe kalles spekulasjon?)

Og jeg syns det er flott at fødselen gikk så bra at fotballfrua slapp det hun kanskje har fryktet. Og dere, må dere skrive om å revne :sjokk: hele tiden? (grøss!)



Anonymous poster hash: 27fa6...21a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og hets.

Vær så snill: vis litt empati og forståelse. Det å kritisere og hetse et lite spedbarn er overhodet ikke greit. Ja, jeg velger å være streng i denne tråden, igjen handler dette om hensyn til en uskyldig tredjepart. Jeg kommer til å moderere vekk all negativ kritikk rettet mot barnet, barn skal få slippe å lese dette om seg selv om 10-15-20 år. Selv om terskelen for kritikk og diskusjon er høyere på skråblikk betyr ikke det at man kan skrive hva som helst.

Så igjen: jeg ber dere vennligst vise hensyn.

Yvonne (mod)

:blomst::blomst::blomst::blomst:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare innom via facebook, så er ikke på bloggen hennes mer. Hun bombaderes av butikker, kjeder og allskens reklame nå alt fra ulltøy, bæresjal, skilt til vogn osv. Djieses, gi dem fred da. De ER ikke et superkjent par. Kunne trodd de var de kongelige.



Anonymous poster hash: c7f46...7c0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællandussan for et vakkert lite lykketroll! Synes det FF skrev på bloggen om forelskelse var så fint. Skjønner godt at de er stolte! Jeg er også glad på hennes vegne at fødselen gikk så bra, men jeg hadde ikke trodd noe annet heller :fnise: Dama er full av guts og vilje! Håper de klarer å nyte tiden framover, og legge sug etter annonser, penger, blogg, kommentarfeltet og klikk på hylla.

Jeg synes navnet var ganske stilig. Hadde trodd de ville valgt noe som er mer brukt. Hvordan kan de ha kommet på det navnet? Aldri lest eller hørt om det før:P MEN, jeg tipper det vil få en relativt stor oppsving i årene framover :laugh:

Anonymous poster hash: 5827c...25c

Kan være en avart av Cornelia. Fint navn er det hvertfall

Anonymous poster hash: e0259...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man frivillig setter seg i denne posisjonen er for meg helt uforståelig.. Hva er naturlig med å ville dele alt som er så privat? Dette er jo bare småtteri sammenlignet med hva som vil komme av diskusjoner.

Jenta er utrolig lik sin far i allefall; øyne, hår og muligens nese har hun iallefall fra han.



Anonymous poster hash: f16fc...4be
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare innom via facebook, så er ikke på bloggen hennes mer. Hun bombaderes av butikker, kjeder og allskens reklame nå alt fra ulltøy, bæresjal, skilt til vogn osv. Djieses, gi dem fred da. De ER ikke et superkjent par. Kunne trodd de var de kongelige.

Anonymous poster hash: c7f46...7c0

Det er fordi at alle de firmaene tror at de kan selge mer..... Slike firma er så lett å gjennomskue!

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på 4 ukers bloggpause nå. Får vi se hva hun synes er mest viktig.



Anonymous poster hash: c7f46...7c0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMEN!

Kommer ikke over det nusselige lykketrollet :rodmer: Jeg er så spent på hvordan bloggen blir framover! Håper på en måte vi får se litt flere bilder, men skjønner godt om de ikke gjør det. Tror dere det blir en veldig typisk mammablogg med mye babysnakk, eller at den vil fortsette å være som før?

Den blir som den har vært det siste halve året. Fullt av babysnakk og utstyrsguider for småttiser. Synes selv det er kjipt å lese. Har barn selv og vil helst lese om noe annet på den lille fritiden som er bare min, mens barna mine sover for kvelden....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes dere om navnet til den skjønne? Nelia. Personlig syntes jeg dette var veldig søtt og spesielt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig liten bebbis!

Har ikke vært på KG i hele dag pga eksamen. Da jeg leste igjennom nå ble jeg så glad for at det var så lite hets. Men så så jeg ryddemeldingen til Yvonne. Er helt sjokkert over at noen kan hetse et lite barn. Et helt nyfødt lite barn som ikke har gjort noe vondt eller feil overhodet. Uansett, måtte bare få sagt det. Bra Yvonne er streng når det kommer til moderering av ting rettet mot Nelia. Noen folk altså...

Ble litt overrasket at de valgte å dele bilde, men glad de gjorde det. Hun var nydelig :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper FF lar være å dele bilder etc. av babyen etter å ha lest hva folk får seg til å skrive her inne blir jeg helt satt ut. FF er en sak, men ungen hennes bør ikke dømmes på bakgrunn av morens valg.

Så søt baby, og det er faktisk fullt mulig å se på fødselen som enkel uten å overdrive. Men selvfølgelig, her er alt FF skriver som er positivt løgn i deres øyne.



Anonymous poster hash: 6afed...e10
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper FF lar være å dele bilder etc. av babyen etter å ha lest hva folk får seg til å skrive her inne blir jeg helt satt ut. FF er en sak, men ungen hennes bør ikke dømmes på bakgrunn av morens valg.

Så søt baby, og det er faktisk fullt mulig å se på fødselen som enkel uten å overdrive. Men selvfølgelig, her er alt FF skriver som er positivt løgn i deres øyne.

Anonymous poster hash: 6afed...e10

Jeg tviler på at fotballfrue ikke kommer til å legge ut bilder av babyen, hun skriver jo i siste innlegg at hun skal dele fødselshistorien, noe som overrasker meg litt da hun skrev tidligere at hun ikke trodde hun ville dele dette. Men, dersom tallene har føket oppover på grunn av graviditet og fødsel så er det vel ikke rart om hun velger å dele sin historie for å opprettholde besøkstallene.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at hun har født nå! Kjempesøt baby. :lillesky:

Tror de kommer til å gjøre det bra med barnet, og selv om folk har enkelte ting de kritiserer FF for, noen aspekter mer legitime enn andre, så tviler jeg på at barnet vil få det dårlig av den grunn - folk må begynne å se ting litt i perspektiv. Ukene fremover blir sikkert herlige for dem, så jeg håper at de bare stenger ute mye av greiene folk sier om FF, for de har så mye viktigere ting å bry seg om enn å se elendigheten enkelte mennesker har å by dem på. Jeg er en av dem som misliker en del aspekter ved den bloggen, men at hun hadde en fin fødsel er utelukkende gode nyheter - jeg ønsker dem og barnet alt godt! :blomst: Bloggens kontroversielle aspekter har ikke noe med barnet slik det er nå å gjøre, så denne diskusjonen håper jeg LK klarer å legge vekk - virkelig. Man kan jo bli paranoid av mindre, så all ære til mennesker som takler denne oppmerksomheten. Satser på at de holder seg for gode til å drive med personhets tilbake slik det har vært elementer av tidligere, for det virker som om de har lært av kritikken fra sist jeg var innom FF-trådene. :danse:

Haha, blir litt flau over at jeg bryr meg om når andre, ukjente, får barn. Men på den andre siden så har vi jo vært en del av så mye gjennom bloggen. Bryllup, ferier.. ja, ganske mye. Kan sammenlignes med en fjern venn du har kontakt med på facebook; Du bryr deg jo om når, hvor, hvordan det går dersom den personen skulle ha barn?

Er sikker på at dersom en anonym person stod frem i VG og sa at hun skulle ha barn den og den dagen, så ville mange brydd seg om hvordan det går?

Tror det er litt som i forumet her ellers; man ønsker gjerne å få en oppdatering/avslutning selv om det er fremmede mennesker som har presentert en situasjon for deg.

Ja, greit å holde seg oppdatert på hvilke lovbrudd de har begått. :fnise:



Anonymous poster hash: a128d...fc9

:icon_lol:

Jeg har definitivt hatt inntrykk av at det er mange som har ønsket ekteparet vondt her inne, med de uttalelsene jeg har sett i det siste. Det må selvsagt ikke blandes med de som er kritiske til det C/LK driver med.

Såklart er en fødsel hard! Jeg skriver da ikke at fødsler ikke er harde.



Anonymous poster hash: 59ea0...f35

Jeg er helt enig med deg, og synes innlegget du svarte på var overanalyserende som lite annet.

Å ikke nevne det er én sak, men tror du hun ville tatt sjansen på å faktisk lyve om det? Da er vel sjansen stor for at en utro tjener ved Skien sykehus ville ha lekket sannheten etter hvert, vel?

Teit ting å liksom måtte lyve om, så det tror jeg ikke at hun ville gjort. Tror ikke det med "avsløringer" er den største bekymringen, for øvrig - mye er det ikke verdt for folk (håper jeg).

Synes ikke det er så rart at hun nevner det. Det har vært et vell av folk som har spekulert negativt i fødselen: At hun kom til å ta keisersnitt fordi hun ikke ville ødelegge skjeden, at hun kom til å velte seg i epidural, at hun kom til å revne hele veien fordi hun var for sta til å høre på jordmoren - så hva er mer naturlig i å kommentere det folk har spekulert i og spurt mye om?

Fint innlegg, for jeg tenkte litt som personen du svarte, og dette hjalp meg med å få et bedre bilde på det... Når man tenker på hvor mye folk mener og sier om FF som går over i direkte personhets, så gir det i grunn mening at hun avklarer at hun heldigvis fikk det som hun håpte på. Dette dreper også potensielle rykter om at hun har brukt epidural, sydd etc. - med mindre folk virkelig setter seg og tviler på om det hun sier er sant. Hvis man ser bort fra de som alltid kritiserer og stiller tvil, som dette med å si at det er løgn, så gjorde hun egentlig en grei ting for å hindre at det blir spekulasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw, jeg ble glad når jeg så at Nelia hadde masse, mørkt hår på hodet! De fleste babyer er jo nesten skallede, eller med bare litt lyst dun. Jeg hadde en skikkelig kullsort trollmanke :fnise: Gøy å se at det er flere ravnunger!



Anonymous poster hash: 3982a...3c8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at fotballfrue ikke kommer til å legge ut bilder av babyen, hun skriver jo i siste innlegg at hun skal dele fødselshistorien, noe som overrasker meg litt da hun skrev tidligere at hun ikke trodde hun ville dele dette. Men, dersom tallene har føket oppover på grunn av graviditet og fødsel så er det vel ikke rart om hun velger å dele sin historie for å opprettholde besøkstallene.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Hun skrev vel at hun skulle se an hvor mye de ønsket å dele, og utelukket vel ingenting. At hun har lyst å dele dette som er så stort for seg ser jeg ingen problemer i. Hvorfor må dere dra inn penger og klikk hver gang hun gjør noe?

Jeg er enig i at det er litt påfallende at hun annonserer for mange og ulike produkter, og at alle er favoritter, men det trenger ikke å være en baktanke ved absolutt alt av den grunn. Jeg har vært en av de ivrigste kritikerne i langt tidligere tråder, men det siste året synes jeg det har tatt av her inne. Det er ikke saklig når hver eneste ting hun gjør eller ikke gjør blir diskutert opp og ned i mente. Hvis hun ikke hadde delt fødselshistorien hadde vel onde tunger ment at det var fordi hun ikke ville skrive om noe som var negativt.

Jeez.

Anonymous poster hash: 6afed...e10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aw, jeg ble glad når jeg så at Nelia hadde masse, mørkt hår på hodet! De fleste babyer er jo nesten skallede, eller med bare litt lyst dun. Jeg hadde en skikkelig kullsort trollmanke :fnise: Gøy å se at det er flere ravnunger! Anonymous poster hash: 3982a...3c8

Det er jo mange av dem!! Har sett veldig mange. :)

Kjempesøtt.

Anonymous poster hash: cf358...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev vel at hun skulle se an hvor mye de ønsket å dele, og utelukket vel ingenting. At hun har lyst å dele dette som er så stort for seg ser jeg ingen problemer i. Hvorfor må dere dra inn penger og klikk hver gang hun gjør noe?

Jeg er enig i at det er litt påfallende at hun annonserer for mange og ulike produkter, og at alle er favoritter, men det trenger ikke å være en baktanke ved absolutt alt av den grunn. Jeg har vært en av de ivrigste kritikerne i langt tidligere tråder, men det siste året synes jeg det har tatt av her inne. Det er ikke saklig når hver eneste ting hun gjør eller ikke gjør blir diskutert opp og ned i mente. Hvis hun ikke hadde delt fødselshistorien hadde vel onde tunger ment at det var fordi hun ikke ville skrive om noe som var negativt.

Jeez.

Anonymous poster hash: 6afed...e10

Den eneste grunnen til at hun har bloggen er jo penger..... Alle firma ønsker å tjene penger, det er grunnen til at det er et firma.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange av dem!! Har sett veldig mange. :)

Kjempesøtt.

Anonymous poster hash: cf358...ee4

Synes de fleste bare har litt pjuskehår, jeg. Men jeg hadde skikkelig mye, da, ordentlig Ronja Røverdatter :fnise: Og jaa, det er så tøft! Håper min får masse, mørkt hår.

Anonymous poster hash: 3982a...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at hun har bloggen er jo penger..... Alle firma ønsker å tjene penger, det er grunnen til at det er et firma.

Anonymous poster hash: 27fa6...21a

Jeg tror faktisk at når det er snakk om et barn så kommer hensynet til det barnet før penger, og at eventuelle grunner til at FF velger å skrive om fødselen ikke er på bakgrunn av flere klikk og mer inntjening, men fordi hun ønsker å dele dette, og fordi hun føler seg sikker på at det ikke vil medføre negative konsekvenser for datteren.

Anonymous poster hash: 6afed...e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...