Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Kom meg heldigvis på trening etter jobben, det er bare å hoppe i det. Og det var skikkelig deilig bare jeg kom i gang selv om jeg begynte å bli rimelig trøtt rundt klokka fire. Men nå er jeg fast bestemt på å være flink og snill mot kroppen min. Så da blir det trening og sunn mat fremover.

Også skal jeg komme meg i seng snart så jeg får tatt igjen noe av den manglende søvnen....

:sove:

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og god morgen!!!

I dag blir det jobb, middag og kjøring i sentrum. For på onsdag er det oppkjøring.... :o Gruer meg... Har ikke kjørt noen ting siden før jeg dro til Canada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN SIAM!!!

Du er tidlig oppe du og ja!?!

Så spennende med oppkjøring... det skal vel bli deilig med lappen!?!

Ellers håper jeg dere står på, og utnytter EL til det fulleste!!!

Ha en fin fin dag!!

shy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tji-hi! Ja her utnyttes el på det groveste, faktisk! :ler:

Vi koser oss om dagen, litt ferie hjelper på innsatsen.

Føler meg helt nyforelska igjen. Og det er jo alltid hyggelig.

Livet er bra om dagen, får nye utfordringer på jobben fremover. Så alt går min vei, ser det ut til. Kan ikke annet enn å være glad da! :P:P

Så nå mangler vi bare en liten familieforøkelse for at lykken skal være komplett. Men den tiden kommer nok. :P:P:P:P

Er forøvrig på dag 17, 13 dager til IKM (hvis syklusen har tenkt å være like lang denne gangen).

EL bør enten ha vært her eller begynne å nærme seg med stormskritt! Kjenner ingenting.

Lurer på om jeg skal prøve el-tester neste syklus hvis det ikke klaffer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Da gleder jeg meg til november!

Masse kule sanger, jo.

I kveld har jeg vært ute og kjørt i sentrum. Skrekk og gru, jeg føler meg ikke helt trygg enda. Er redd for at det ikke kommer til å gå så bra på oppkjøringen på onsdag. :-?

Blir lett litt stresset når det skjer masse ting rundt meg, og det gjør det jo gjerne nede i byen.

Vi skal kjøre mer i morgen kveld, og litt mer på lørdag og kanskje søndag.

På mandag skal jeg ha kjøretime, så da får kjørelæreren avgjøre om jeg er klar for oppkjøring.

Det blir spennende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos tannlegen. Og jeg hadde ingen hull! Ikke tannstein en gang! *stolt*

Dag 18, 12 dager til IKM.

Har ingen symptomer på noen ting som helst.

Har jeg eggløsning?

Det blir nok temping eller el-tester på meg neste md så finner jeg ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Siam! :vinke:

Kjøring i Oslo er nesten alltid stressende tror jeg, selv for oss som har lappen. I hvert fall i rushtida! Så det går nok fin-fint på onsdag. Jeg skal krysse fingrene for deg! :tommelsmil:

Så bra at du ikke hadde noen hull! Minner meg på at det absolutt er på tide med en sjekk hos tannlegen, både for meg og soulmannen. Det er bare så skrekkelig dyrt. :-? (Spes. hvis man har hull da).

Ha en kjempefin dag og en god helg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Jeg tørr ikke kjøre i Oslo, selvom jeg har lappen jeg! Så jeg synes du er kjempe flink og jeg håper virkelig lappen er i boks neste uke :-) Det går nok bra!

Tilbudet om mine EL tester gjelder fortsatt, så du kan bare ta de! Men jeg regner med at du ikke trenger de neste måned :wink:

Ønsker deg en kjempe fin helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst om bykjøring Soul og Juni!

Håper sensoren er enig, da... :-?

Hvis tanta kommer denne gangen, kjøper jeg gjerne testene dine, Juni! Håper ikke de er vanskelige/mye styr å bruke dem...

Kanskje lurt å bruke dem i kombinasjon med temping?

God helg til dere også, søtinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trofaste Siam.. og takk for hyggelig helge-hilsen i dagboka mi!!!

Det blir veldig spennende på onsdag.. jeg skal også krysse det jeg har for deg... Det går sikkert kjempebra!!!

Jeg har heller absolutt ingen symptomer hverken på det ene eller andre... alt er som det pleier... 7 dager til IKM...

Jeg har også funnet ut at EL test er tingen fra neste mnd av... jeg aner jo ikke om jeg har EL... følger bare den kalkulatoren på www.babyverden.no hvor jeg legger inn første dag av forrige mens.. også ant. syklus dager, og får en indikasjon på når det mest sannsynlig er EL... kan jo hende jeg ikke har EL da i det hele tatt... huff, jeg hadde håpet på lite styr rundt dette, men det ser ut som vi må "bite i det" og bruke noen hjelpemiddler allikevel.... vi får støtte hverandre, og oppmuntre når det trengs!!!

Du får i allefall ha en suuper helg.. kjøre masse, og ikke grue deg til onsdag!!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, shy!

Det er alltid like hyggelig når du stikker innom her, og det er alltid like hyggelig hos deg!

Yes, vi får holde sammen, siden vi ligger helt likt an i løypa (selv om du leder med noen dager på IKM)

Takk for fin link! Hvorfor har jeg ikke funnet den siden før? Fin var den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.. ja, var ikke linken fin? Når du legger inn dataene dine der.. hvordan stemmer det med det du selv har regnet på da? Er det sånn ca. det samme?

Ja, jeg ligger litt forran deg.. men synes nesten det er utrolig at jeg har så "kort" syklus... men det har faktisk vært 27 dager begge de pp jeg har sjekket. (Den første husker jeg ikke, for da var jeg ikke noe opphengt i det...) så det er ganske utrolig etter å ha gått på pillen i 9 år!!

Vel.. litt avsporing muligens... er så klar for helg.. ikke keen på å være her på jobb lenger, så da må jeg stikke innom KG og lese litt for å få tiden til å gå litt fortere...

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger inn dataene dine der.. hvordan stemmer det med det du selv har regnet på da? Er det sånn ca. det samme?

Ja, det stemmer sånn nogenlunde med deg jeg har tenkt meg, ja. Men jeg legger inn litt "slack" i begge ender slik at vi kjører annen hver dag i ca 1 1/2 uke.

Denne perioden har det ikke vært noe problem, er så glade i hverandre om dagen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne perioden har det ikke vært noe problem' date=' er så glade i hverandre om dagen! :P[/quote']

Så koselig Siam... vi har det sånn hjemme vi og!! Er herlig.. skal gjøre mitt beste for å ha det sånn lenge... (vi giftet oss samtidig omtrent også vi Siam.. så vi er vel på nøyaktig samme sted i livet!!! :wink: ) Det er en deilig tid....

:klem: til deg!

shy :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Oioioi, ikke lenge til oppkjøring nå. Det er litt pes å kjøre i Oslo, men jeg synes det går greit. For meg var det mest uvant å planlegge turen med tanke på hvilke gater som er enveiskjørt etc. Var så vant til å sykle overalt, og da hoppet jeg bare opp på fortauet hvis det var enveiskjørt. Alt blir mer komplisert med bil.

Men jeg har blitt en racer til å lukeparkere, etter halvannet år med bil på Grünerløkka! :Hehe:

Jeg er sikker på at det går brillefint. Og lykke til med prøvingen videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse alle fingrene mine for deg på oppkjøringa!! Det går fint vet du!! iallefall for deg!! (ikke for meg med alle fingrene krysset..vanskelig å få gjort noe da!!)

tok å sjekket ut den linken til shy jeg også..og da fant jeg ut at jeg må jo hoppe til sengs fortere enn svint!!! :ler:

Håper du får en flott uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Pepita og Madden, jeg begynner å bli litt stresset for oppkjøring nå. Fikk ikke kjørt noe i helgen. Lørdag holdt jeg og en venninne på og style leiligheten min som vi skal selge.

Den har vært utleid en stund, men siden leieboeren har flyttet nå tenkte vi at det var greit å selge den nå, så kan vi heller finne en 3-roms som er lettere å leie ut.

Min er ganske dyr for å være en 2-roms. Men veldig fin da... :wink:

I dag kommer fotografen for å ta bilder til internettannonsen og prospektet, så det er viktig at det ser bra ut. Vi har forsøkt å få det til å se så koselig og innbydende ut som mulig.

Morsom jobb egentlig. Vi latet som om vi var homsepatruljen. :ler: Litt rart å kjøpe frukt kun etter farge og form som passet i leiligheten...

På kvelden hadde vi "gourmet-klubb"-møte. Det var guttenes tur til å lage middag til jentene. Og vi fikk kylling til forrett, hummer til hovedrett (nam!!) og sjokolade-mousse med bær til dessert.

Det ble tømt x-antall flasker vin også.

Klokka to tenke vi at rekkehus-feltet skulle få fred for natta og dro til byen. Rakk og ta et par drinker før vi dro på nachtspiel til klokka 6!

Lenge siden jeg har vært oppe så lenge...

Sov til klokka halv fire på søndag. Litt redusert i formen.

Dro til leiligheten og ordnet det siste.

Resten av søndag ble brukt til kebabspising og filmtitting.

Så "Lost in translation" på DVD og Memento på tv.

En bra dag....

I dag skal jeg som sagt inn til leiligheten og møte fotografen og så må jeg prøve å finne noen som kan øvelseskjøre med meg. Mannen er borte frem til torsdag.

Og torsdag drar jeg til Wales. Så jeg ser han ikke på en hel uke! :grine:

Også må jeg aller helst få trent litt i dag også, men det blir det kanske vanskelig å få tid til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt prøver-notater:

Dag 21 og den mest intense prøvingen er over (heldigvis siden vi ikke får sett hverandre på en uke), 9 dager til IKM.

På lørdag syntes jeg at jeg kjente stikninger, og lurer på om det kanskje kan ha vært el?

I så fall traff vi ganske greit...

Så nå er det bare den kjedelige ventingen igjen. :-x

Heldigvis er det ganske mye som skjer fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...