Siam Skrevet 24. september 2004 Forfatter #503 Skrevet 24. september 2004 Der kom tanta!!! Så da er vi gang med pp4. Dag 1.
shy Skrevet 24. september 2004 #504 Skrevet 24. september 2004 :veldigsur: Det var kiipt :veldigsur: Men... det betyr: MASSE MERE KOS MED MANNEN!!! og det er jo en fin ting!! Det er bare ikke vår tur helt ennå Siam.... men vi lar oss ikke knekke av den grunn!!! Ha en suuuper helg!! shy
Siam Skrevet 24. september 2004 Forfatter #505 Skrevet 24. september 2004 :veldigsur: Det var kiipt :veldigsur: Men... det betyr: MASSE MERE KOS MED MANNEN!!! og det er jo en fin ting!! Det er bare ikke vår tur helt ennå Siam.... men vi lar oss ikke knekke av den grunn!!! Ha en suuuper helg!! shy Nei, vi kan ikke la oss knekke, shy! Men jeg begynner å bli utålmodig... :-? Det hadde passet bra nå, på en måte... Kjører på, og satser på to rosa streker på testen neste måned... Så blir det fest med god samvittighet i kveld i alle fall
April Skrevet 24. september 2004 #506 Skrevet 24. september 2004 Neeeeeeei, den skulle jo ikke komme!!! Da håper jeg virkelig det klaffer neste måned!! Føler at jeg har sneket veldig i køen, ville jo at du skulle slå følge med meg snarest mulig :-? Du får i allefall kose deg på fest med god samvittighet! Ha en fin helg, vennen!
Siam Skrevet 24. september 2004 Forfatter #507 Skrevet 24. september 2004 Nei og nei! Ha for all del ikke dårlig samvittighet, Juni! Jeg unner deg virkelig graviditeten din. Ikke tenkt på det i alle fall! Nå er jeg bare hjemmom en tur etter å ha vært og fikset neglene (parkeringen i Ibsen-huset gikk strålende... ), skal bare hive i meg en restemiddag (tunfiskgryte med pasta og pesto... ), skifte og ordne meg litt før jeg tar banen ned til byen for å møte en venninne og dra på fest Det blir nok så fint så! En fin fredagskveld ønskes dere alle!
Soul Skrevet 25. september 2004 #508 Skrevet 25. september 2004 Håper du hadde det artig på fest! :-) Og ikke er altfor sliten i dag. Ønsker deg en fortreffelig lørdag! Klem fra Soul
Veronal Skrevet 25. september 2004 #509 Skrevet 25. september 2004 Håper det var en bra fest i går og at du får en fortsatt kjekk helg!
Siam Skrevet 26. september 2004 Forfatter #510 Skrevet 26. september 2004 Festen var bra, jeg var vel i seng i halv fire-tiden. Morsomt å se masse gamle kjente. De fleste var akkurat som før, både på godt og vondt. I går dro vi til pappa for å kløyve ved. Vi fikk gjort ferdig et helt tilhengerlass, så vi skal nok ha nok ved i vinter! Morsomt å ha ordnet det selv, veldig praktisk at det er gratis. Fikk mer og mer vondt i hodet utover kvelden i går, og tilslutt ble jeg kvalm. Så jeg lå for det meste på sofaen fra klokka 5 og til middag, vi fikk en kjempegod fiskesuppe. Jeg fikk ikke i meg noe hvitvin, og det er ikke likt meg... Etter middag måtte jeg legge meg på sofaen igjen og jeg slumret der helt til jeg gikk og la meg i 12-tiden. Sov hele natta som en stein. I dag er jeg øm i hodet etter i går, men heldigvis mye bedre. Vi kjørte innom Plantasjen for å se om de hadde putekasse, men det hadde de ikke. Handlet litt så vi får laget vafler til i kveld. Så dro vi hjem og klippet gresset. Det blir vel siste gangen i år det... Vi hadde kjempegod kylling til middag i dag, og nå er vi ferdig med alt vi gidder å gjøre i dag. Så resten av kvelden blir det vaffelspising og film! Er forresten på dag 3....
shy Skrevet 27. september 2004 #511 Skrevet 27. september 2004 Hei, og god mandag Siam!! Høres ut som du har hatt en fin helg... nå er du på dag 3, og du skal se neste periode går like fort som alle de andre.. det er i allefall min opplevelse. Det er nesten litt deilig med de dagene fra tanta har kommet til neste EL, for da VET man med sikkerhet at man ikke gjør noe galt i å drikke litt vin, eller spise rå fisk osv.... kan likssom senke skuldrene litt.... Jeg håper du får en fin mandag, og at tanta snart stikker, så du kan begynne å tenke på EL testing! Det var faktisk utrolig morsomt å for en gangs skyld ta en test som var positiv!!! Det er jo første gangen....!! Og det er også deilig å få bekreftet at ting er som det skal! Ha en fin dag! shy
Siam Skrevet 27. september 2004 Forfatter #512 Skrevet 27. september 2004 Yepp, el testene blir tatt i bruk denne måneden. Men som jeg skrev i dagboka di, kan jeg like gjerne vente minst en uke før jeg tester. Syklusene mine har vært på 30, 32 og 31 dager. Så da kan jeg vente til i alle fall dag 15-16. Tanta begynner å avta allerede nå, så jeg regner med at hun er borte (for alltid...?) om et par dager. I dag skal vi ha et vennepar med barn til middag, gleder meg til å se dem, det er så lenge siden sist. Har ikke sett datteren siden før jul, tror jeg!
Soul Skrevet 27. september 2004 #513 Skrevet 27. september 2004 Hei Siam! Er bare inne for å ønske deg en fin uke! Kos dere med besøk og middag i kveld! :-) Bra du føler deg bedre i dag!
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #514 Skrevet 27. september 2004 Ville også bare innom for å ønske deg en flott uke!!! Vi satser på at tanta reiser sin vei for godt nå...iallefall for nesten et år!!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #515 Skrevet 27. september 2004 Hei, har du fått solgt leiligheten? Vi fikk solgt vår i dag - for 160.000 over takst! Kjempefornøyde :-) Håper du får en finfin mandagskveld! Klem fra Pepita
Siam Skrevet 27. september 2004 Forfatter #516 Skrevet 27. september 2004 Takk for hilsen Soul og Madden! Gratulerer med salget, Pepita! Vi har ikke fått så mye respons enda, den er nok ganske dyr. Men vi har ikke dårlig tid, heldigvis. Det blir nok en visningsrunde til helgen også. I dag hadde vi besøk av MS, T og Z. Det var kjempekoselig, det er altfor sjelden vi sees. Z var blitt så stor. Og så søt, a gitt! Ble litt babysyk. Mannen lagde en kjempegod middag, kyllingfileer fylt med champignon, spinat, ost, bacon og kantareller! Vi fulgte dem til banen og nå er det litt avlapping før vi legger oss snart.
Soul Skrevet 28. september 2004 #517 Skrevet 28. september 2004 God morgen Siam! Ville bare ønske deg en kjempefin dag!
Siam Skrevet 28. september 2004 Forfatter #518 Skrevet 28. september 2004 God morgen, Soul :klem2: (og alle andre selvsagt!) Det ser ut til å bli en fin dag i dag, strålende sol og greier! I dag skal vi få hjem all veden vi ordnet i helgen og stable den fint inne i boden i carporten. Vi gleder oss til det blir kaldere så vi kan fyre litt. Så litt prøvesnakk: Jeg er nå på dag 5, og tanta driver og svinner hen. Jeg har store forhåpninger til denne perioden (også), og tror at det kommer til å gå bra denne gangen. Siste halvdel av forrige periode fikk jeg plutselig masse kviser, og det tror jeg er fordi hormonene mine er i gang på egenhånd. Så nå skjer det nok noe! Skal bruke eggløsningstestene denne måneden, så da får vi fastslått om jeg har eggløsning eller ikke.
shy Skrevet 28. september 2004 #519 Skrevet 28. september 2004 Hei Siam!! God morgen. Det blir spennende med EL testene denne mnd... det var faktisk utrolig deilig å se en positiv test..(for en gangs skyld), så det er å anbefale... da VET man jo at det er rett periode å , og det er veldig inspirerende og kos!! Fint å se at du òg har store forhåpninger til denne perioden, det har nemlig jeg og!! Til nå har det likssom vært litt "prøv og feil" metoden, men nå VET vi jo at vi i allefall har truffet EL.... Så får vi se!! Det blir spennende med leiligheten... dere får HELT SIKKERT solgt!! Hvordan går det med kjøringen om dagen? Alt ok? Ha en fin dag siam-vennen shy
Siam Skrevet 29. september 2004 Forfatter #520 Skrevet 29. september 2004 Hei og hopp! Shy: det er bra du tror jeg får solgt leiligheten, det tror jo vi også, men det tar tydeligvis litt lenger tid enn vi trodde. Kjøringen går bra, holder på og se meg rundt etter bil nå. Men det blir ikke noe bilkjøp før vi har fått solgt leiligheten. Ikke vet jeg hva slags bil jeg vil ha heller. Får vel dra og prøvekjøre noen. Dag 6, pp4. Mensen er vel snart over. Blødde ingenting i går kveld og i natt. I dag skal jeg på spinning rett etter jobb. Gruer meg litt for jeg er så tett i nesa og stiv i nakken. Kroppen min går jo snart i oppløsning! Nei, får komme meg på trening, det er jo bare en spin1 time. Det blir nok bra å komme i gang. Jeg skal til hudpleier i kveld etter treninga. Det blir sikkert bra, gruer meg til all klemmingen. Det gjør ganske vondt. Men kanskje jeg kan få en forklaring på hvorfor jeg plutselig fikk å mange kviser. Nå er de nesten borte, og det virker ikke som om det er noen flere på vei. Men skikkelig irriterende var det. I morgen skal jeg dra på en yoga-time. Jeg tror jeg trenger litt "indre" trening også, så hvis jeg får til en yogatime en gang i uken så hadde det vært fint. Men det må bli i tillegg til annen trening. Må ha minst en spinning og en styrketime i uka. Forrige uke var jeg så forkjøla, denne uka rekker jeg kun en spinningtime og yoga. Og til helgen skal vi på fjellet! Det gleder jeg meg til, det. Vi skal på hytta sammen med svigers og mamma og Ø. Det skal bli deilig, gleder meg til å gå på fjellet, lese bok og drikke rødvin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå