Siam Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #601 Skrevet 25. oktober 2004 Det aller beste er jo at vi slapper av og ikke bekymrer oss og tenker på prøvingen hele tiden, men det er lettere sagt enn gjort. Men jeg har egentlig ikke hatt så høye forhåpninger de andre gangene, men denne gangen hadde jeg det. Og så gikk det rett i vasken, gitt! Håper det går bedre snart. I mellomtiden, er det ikke noe annet å gjøre enn å kose seg så mye som mulig. I dag skal vi holde på litt i leiligheten min, det skal være overtakelse der 1. november, så vi får bare henge i. Vi tok to billass i går, og vi får forhåpentligvis gjort litt der i dag også.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #602 Skrevet 25. oktober 2004 Sender mange gode vibber til deg Siam om at det snart klaffer for dere
Gjest Sukkerert Skrevet 25. oktober 2004 #603 Skrevet 25. oktober 2004 Heia :D Ha en trivelig dag. Kjekt å lese i dagboken din.
shy Skrevet 26. oktober 2004 #604 Skrevet 26. oktober 2004 Hei Siam, en gooooood dag til deg og!! til deg fra meg!! Kos shy
Siam Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #605 Skrevet 26. oktober 2004 Takk for gode vibber, Limbo. Hyggelig at du stakk innom, ferskennam! Og sist, men ikke minst: GOD DAG TIL DEG OGSÅ, SHY! Tanta er nesten borte nå, heldigvis. Det var ikke lange besøket. Men det gjør ingenting. Dag 5 i dag, har nesten ikke tenkt noe på prøving i det siste, men det er ikke helt "sesong" heller... Regner med å svi av noen el-tester denne gangen også, men det er ikke noe vits å begynne før neste uke. Håper det går bedre denne gangen, det hadde vært hyggelig med et augustbarn... Men, men det går som det går... I dag dro mannen fra meg igjen. Han skal være borte helt til torsdag, det blir jo litt kjedelig. I dag skal jeg til legen og sjekke opp allergien min, håper vi finner ut hva jeg er allergisk mot så jeg kan prøve å unngå det. Også blir det vel litt trening i dag, og kanskje kino med en venninne. Har vel egentlig nok å styre med, så dagene frem til han kommer hjem går vel fort.
Siam Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #606 Skrevet 26. oktober 2004 Nå har jeg kommet hjem fra trening, har ryddet litt og skravlet med pappa i telefonen. Så da er det vel greit at jeg sitter litt på KG, tenker jeg!
shy Skrevet 26. oktober 2004 #607 Skrevet 26. oktober 2004 Hei hei Siam.. jeg er her jeg og!! god kveld! shy
Gjest Madden Skrevet 27. oktober 2004 #608 Skrevet 27. oktober 2004 det er alltid greit med litt KG-tid Siam!!! Sender over en kjempestor fordi du er så søt! Ble helt rørt av hilenen i dagboka mi..du er jammen god du!! Håper virkelig på klaff for dere også nå..det er velfortjent!!!
shy Skrevet 28. oktober 2004 #609 Skrevet 28. oktober 2004 Hei Siam! Mange: til deg!!! Fint at dagene går fort.... nå er det vel strakt tid for dere, er det ikke? Ha en fin fin torsdag! shy
Siam Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #610 Skrevet 28. oktober 2004 Takk for det, Madden! Ja, shy. Dagene går kjempefort. Begynner å nærme oss el, men det er vel ikke før neste uke. Har nesten ikke tenkt på det, og det er jo deilig, men det er jo ikke nå jeg pleier å være mest opphengt heller, da. Nei, jeg har bestemt meg for at dette kan ta tid og at jeg bare skal slappe av og kose meg mens vi enda er barnefrie og bare har oss selv å tenke på! ( hvis jeg får det til, da... )
Siam Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #611 Skrevet 28. oktober 2004 I dag har jeg og en venninne vært i scrappe-butikken og kjøpt inn masse papir. Så nå er jeg klar for å sette meg ned og komme ordentlig i gang. Synes ikke jeg finner så mange passende bilder. Men jeg er vel kanskje litt for kresen? Vi skal ta en kveld neste uke hvor jeg håper vi får gjort litt. Mannen har kommet hjem, og det er jeg glad for. Det blir litt ensomt her alene. Selv om jeg nesten ikke har vært hjemme... Men det er litt trist å legge seg i tom seng. I går var jeg hos en venninne og så Cold Mountain. Jeg likte filmen kjempegodt, den var faktisk bedre enn boka (så vidt jeg kan huske, det begynnner å bli noen år siden jeg leste den.) I morgen er det fredag! Og vi skal tømme leiligheten min som vi har solgt og vaske den ned før overtakelse på mandag. Vi håper vi blir ferdige på fredag så får vi resten av helgen fri. Men det er vel kanskje å overvurdere våre evner. Men det skal uansett bli fint med helg.
Soul Skrevet 29. oktober 2004 #612 Skrevet 29. oktober 2004 Hei Siam! Håper det står bra til! Skjønner godt det er litt trist med tom seng, det syns jeg også når mannen er borte. Men, da blir det jo sikkert veldig inspirerende å se ham igjen! Har vært så lite her inne i det siste jeg da, internett har ramlet ned et par dager også flytter vi jo og greier. Deilig å kunne surfe igjen. Er nok litt avhengig. :oops: Ønsker deg en super helg Siam! :dagensrose:
Holly Hobbie Skrevet 29. oktober 2004 #613 Skrevet 29. oktober 2004 En stund siden jeg har vaert innom - har hatt en travel uke - og vips er det jo fredag igjen! :o Takk for oppmuntringen ang. jobben - tror det skal gaa bra aa ha litt fri, jeg! 8) Jeg skal nok passe paa aa dra til biblioteket i ny og ne for aa holde meg oppdatert, saa du blir ikke helt kvitt meg! Kos deg i helgen!
shy Skrevet 29. oktober 2004 #614 Skrevet 29. oktober 2004 GOOOOD HELG!!!! Får håpe dere blir ferdige i dag med leiligheten, slik at dere kan kose dere resten av helgen!!! fredags kos shy
Siam Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter #616 Skrevet 30. oktober 2004 Takk for besøk Soul, Popelka, shy og Juni04! Dere er noen søtinger, alle sammen! Vi ble ferdig med flyttingen i går, heldigvis. Stakkars mannen var helt utslitt etter all bæringen. Heldigvis fikk vi en kamerat til å hjelpe oss, så de tok alt bæringen, mens jeg tok all vaskingen. Vi var ferdige etter ca 4 timer! Synes vi var flinke, jeg. Og så håper jeg at vaskingen min blir godkjent av de nye eierene. Men det regner jeg med. Vasket ikke vegger og tak, da. Det skulle vel ikke være nødvendig. Siden vi har hatt fri i dag, har vi tuslet rundt i byen i dag. Etter en roooolig start, men god frokost og tusling i joggebukse. Fikk bestilt større kopier av et brudebilde som blir julegave til mange i familien i år. Så da er jeg i gang med julegavene. Deillig å være ferdig med 10 stk allerede! Og så har vi vært på café med noen venner og spist lunch. Noen av dem kommer på besøk til oss i kveld. Da skal vi drikke masse rødvin og enten spille kunnskapsspill eller hvis vi får lurt dem litt senere spille Sing Star!! Vi har handlet inn masse godteri, så hvis det ikke kommer så mange halloween-unger blir det mye på oss... God lørdag!!
Veronal Skrevet 31. oktober 2004 #617 Skrevet 31. oktober 2004 Håper dere ikke er helt utslitte etter alt arbeidet i går! Fortsatt god søndag!
Siam Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #618 Skrevet 31. oktober 2004 Vi er ganske slitne nå, Veronal, men det har ingenting med gårsdagen å gjøre. Men det er fordi vi har vært ute og gått en laaaang tur i marka. Det skulle egentlig bare bli en liten rusletur til nærmeste serveringssted for å gå av oss rødvinen fra i går, men det endte opp i en 3 timers lang tur først på vanlig skogsvei og så ganske bratt klatring på glatte stier etterpå. Vi rakk akkurat hjem før det ble stupmørkt. Men det var veldig deilig. Spesielt nå. Det er fint å sitte å slappe av. I går hadde vi besøk av noen venner. Vi spilte brettspill, drakk rødvin og avsluttet med et par runder SingStar. Vi hadde det kjempemorsomt, og vi fikk ikke lagt oss før i halv fem tiden. Det har vært en kjempedeilig helg!
Cielo Skrevet 31. oktober 2004 #619 Skrevet 31. oktober 2004 Det hørtes ut som en deilig tur! Bra du har hatt en fin helg, ønsker deg en like fin uke! Cielo.
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2004 #620 Skrevet 31. oktober 2004 Perfekt helg i mine øyne!! Høres fagert ut spør du meg! Håper du får en topp uke Siam!! Stoor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå