Siam Skrevet 30. september 2004 Forfatter #521 Skrevet 30. september 2004 Dag 7. Tanta er helt borte nå. Det ble ikke noe trening på meg i går, var altfor forkjøla. Det er nok en fin blanding av forkjølelse og allergi. Sluttet med allergisprayen fordi jeg ikke syntes den virket så veldig bra, men det er i alle fall mye værre uten! Det blir nok ikke noe yoga i dag heller, det er ikke noe vits når jeg ikke får puste. Vi skal heller ut å prøvekjøre noen biler, tenker jeg. Gleder meg til helgen.
shy Skrevet 30. september 2004 #522 Skrevet 30. september 2004 Hei Siam.. ikke nok med at vi er prøvere på samme stadie, men vi er syke samtidig også... Tvillingsjeler? Vel, du får ha en fin bil-handle-tur!! Nå er det ikke så altfor lenge til du skal begynne med EL testene.... det blir spennende! Har du kjent EL tidligere tror du? Sånn at du får en indikasjon på når de er? Vel.. ha en fin fin torsdag i allefall, og takk for trøste hilsen i dagboken min! shy
Siam Skrevet 30. september 2004 Forfatter #523 Skrevet 30. september 2004 Ja, det er nesten litt skummelt noen ganger, shy!! Regner med å begynne med el-testene fom onsdag. Det blir spennende å se når de slår ut. Jeg syntes jeg merket noe rundt eggløsningstider forrige syklus, men om det var el eller ikke, det vet jeg jo ikke sikkert. Var en tur innom en bilforhandler som hadde en interessant bil, en BMW 2002 modell med absolutt alt av utstyr for 250.000,- Men de hadde selvfølgelig tatt høstferie!! :-x Hele butikken virket litt luguber også. Regner med å dra innom noen større forhandlere i dag. Har lyst til å teste Mazda 6.
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #524 Skrevet 30. september 2004 Hei Siam.. ikke nok med at vi er prøvere på samme stadie' date=' men vi er syke samtidig også... Tvillingsjeler? [/quote'] Kanskje dere egentlig er samme person? Spøk til side: Håper dere får solgt leiligheten! Og så spennende med ny bil, da...
Siam Skrevet 30. september 2004 Forfatter #525 Skrevet 30. september 2004 Hi hi, Pepita. Kanskje vi er én person? Det har vært visning igjen i dag, og det blir visning i helgen også. Håper det blir resultater av det. Fikk prøvekjørt to biler i dag. En Mazda 6 stasjonsvogn som jeg likte veldig godt, det var mye plass og mange rom og legge fra seg ting i. Men så kjørte jeg en Saab 9.3... Den var kjempemorsom å kjøre. Den var en del mindre, men selgeren var sikker på at det var plass til barnevogn bak. (Håper vi får bruk for det, da...) Men den var jo litt dyrere da... 270.000,- Planen var jo å ikke gå så mye over 200.000... Vi må uansett vente til vi har solgt leiligheten, men det er gøy å kikke litt. I dag har jeg kjørt masse! Begynner å få litt mer dreisen på det nå, men jeg slapper ikke helt av enda. I morgen blir det langkjøring på meg! Drar rett etter jobben til fjellet.
Soul Skrevet 30. september 2004 #526 Skrevet 30. september 2004 Hei og god kveld Siam! :blomst_opp: Har sneket meg til en pause i oppgaveskrivinga...måtte innom KG og sjekke litt. :oops: Håper du er bedre av forkjølelsen! (Å bli syk er vel ikke særlig effektivt for prøvinga.. ). Det hjelper sikkert å kose seg på fjellet i helga da. Så heldig du er som skal kjøpe bil, håper du får et bra kjøp! Søstern min og mannen har en Saab 9.3 som der er kjempefornøyde med (og de får plass til barnevogn og to barn i den). Også ser den passelig tøff ut syns jeg. Men, en stasjonsvogn er vel i grunn litt større ja. God kjøre tur i morgen Siam, håper du får en deilig og avslappende helg! Natta!
Siam Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #527 Skrevet 1. oktober 2004 Fredag!!!! Jippiiiiiii! Gleder meg til å dra på hytta, og sove lenge, og gå tur, og lese bok, og spise god mat, og være sammen med mamma'n min og mannen og resten av familien! Og gleder meg til å kjøre langtur. Har fått helt dilla på å kjøre bil... Er mye bedre av forkjølelsen også... Det tegner til å bli en bra helg.
shy Skrevet 1. oktober 2004 #528 Skrevet 1. oktober 2004 Hei Siam!!! Jeg tror jeg slår meg på den: ENDELIG FREDAG... JIPPI!!! Tusen takk for godt pledd og kakkao tips i går.. jeg fulgte det til punkt og prikke! Høres ut som Saab er noe for deg ja....! De holder seg i verdi, og er god kvalitet... deilig med egen bil da!!! Jeg håper du får en suuper helg på fjellet, det ligger an til det ser det ut som, og så gleder jeg meg til å "se" deg igjen på mandag!!! kos shy
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #529 Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2:
sirka Skrevet 1. oktober 2004 #530 Skrevet 1. oktober 2004 Lenge siden jeg har vært innom dagboka di, Siam.. :oops: En liten tur innom nå for å ønske deg en fin helg.
Siam Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #531 Skrevet 3. oktober 2004 Aaaaaaaaaaahhhh! Det har vært en deilig helg! Synd det var litt dårlig vær, men vi fikk i alle fall gått en fin tur i går. Fordelen med dårlig vær er jo at vi kan sitte inne og kose oss med god samvittighet. Det er så morsomt å se at mine foreldre og svigersene går så godt sammen. Veldig hyggelig av svigersene å be dem med på hyttetur, og koselig for oss å være med også. Nei, nå går jeg og legger meg og leser litt på senga...
April Skrevet 4. oktober 2004 #532 Skrevet 4. oktober 2004 Hei vennen! Høres ut som en fin helg! Jeg var jo ikke langt unna deg, dumt jeg ikke visste det før-vi kunne jo ha treffes! Så gøy at bilkjøringen går bra!! Det var godt å høre! Blir spennende å se hvordan det går med salg av leiligheten, håper dere får massse for den! Krysser alt jeg har for at det går bra i denne perioden Klem
shy Skrevet 4. oktober 2004 #533 Skrevet 4. oktober 2004 Hei Siam! God mandag! Hvor er du i dag da? Høres ut som du har hatt en deeeeeilig helg. Det er så flott med svigerforeldre og foreldre som koser seg sammen, det gjør vår også... og det er utrolig deilig!!! Denne uken er det vel på tide med litt EL testing? Det blir spennende!!! Ha en fin dag! shy
Siam Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #534 Skrevet 4. oktober 2004 Takk for besøk Juni og shy! Jeg har vært opptatt på messe i hele dag. Og det kommer jeg til å være i hele morgen og onsdag. Og lørdag og søndag! :-? Phu! Det blir vel kanskje en el-test i morgen tidlig? Og så en på torsdag når jeg er hjemme? Jeg får vel kanskje ta dem med meg også... Men blir testresultatet påvirket av alkohol? For det blir vel litt rødvin til maten... Og litt til.
shy Skrevet 6. oktober 2004 #537 Skrevet 6. oktober 2004 Hei Siamvennen! (må passe på at du ikke havner på side 2 vettu ) Hvordan var messen? Er du sliten? Sånnt er alltid så slitsomt!! Hvordan gikk det med EL testen din? Er du i gang? Jeg vet ikke om den blir påvirket av alkohol... kan hende det står noe om det på pakken. Det jeg vet er i allefall at du kan ta den når som helst på dagen, for jeg tok min (positive) på ettermiddagen, og det var ingen tvil om resultatet!! Vel.. gleder meg til du er "på plass" igjen... savner deg når du er borte!! Hvordan gikk det med leiligheten forresten? Er den solgt? god onsdagsklem fra shy
Siam Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #538 Skrevet 7. oktober 2004 Så hyggelig at du savner meg, shy! :klem2: Messen er over nå, men det starter igjen på lørdag, så det blir en slitsom helg. Det blir lange dager, men det er morsomt også! I går var det skikkelig fest, og jeg har akkurat kommet på jobb. Greit å kunne sove ut litt. Leiligheten ble solgt på mandag. Fikk 1.7 for den, og jeg bør vel være fornøyd med det. Greit å bli kvitt den også. Tok en el-test i går, men den var negativ. Glemte å ta en i dag, men kan jo ta den senere på dagen. Nei, har litt å ta igjen på jobben, men er nok tilbake i kveld!
Siam Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #539 Skrevet 7. oktober 2004 Tok en el-test i dag før middag og den var positiv! Så da vet vi hva vi har å gjøre i alle fall! Som shy har sagt, er det morsom å få en positiv test for en gangs skyld, selv om det ikke er den testen som gjelder mest. Tanta mi har fått tykktarmkreft. Tenker masse på henne, håper virkelig at det går bra. Hun må fjerne tarmen og vil få utlagt tarm etter operasjonen. Hun skal opereres til mandag og får vite hvor mye det har spredd seg i morgen. Det har heldigvis ikke spredd seg til noen andre organer. Og moren til kjæresten til lillesøsteren min fikk plutselig hjerneslag og hun ligger i koma nå. Hun kommer mest sannsynlig til å dø ganske snart. Fyttirakkern så mye dritt som plutselig skjedde. Og det værste er at alt skjedde på samme dag. Det ble ganske mye for mamma, stakkars. Jeg blir helt matt selv også. Nå er jeg hjemme alene og slapper av mens det er mannen for en gangs skyld er på trening. Jeg er ganske sliten etter i går. Og det er bra å slappe av nå, for det blir mye jobbing i helgen også.
Holly Hobbie Skrevet 8. oktober 2004 #540 Skrevet 8. oktober 2004 En liten :trøste: -klem fra meg, selv om det ikke er saa mye hjelp akkurat naa! Haaper det gaar bra med tanten din, og at kjaeresten til lillesosteren din kommer seg sorgen naar moren doer...kjempetrist aa hoere. Tusen takk for hilsen - maatte innom for aa lese hos deg uansett, fordi det er fredag (leser alltd dagboken din hver fredag - faar alltid forsmak paa helgen her inne! Ha en god helg, lykke til med proevingen! Stor klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå