Gå til innhold

Siams Sammensurium

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det gikk bra Siam! Til info strøk jeg på oppkjøringsprøven TO ganger, og nå er jeg en kjempe god (i all beskjedenhet! :sjarmor: ) sjåfør. Men jeg regner med at du fixet det på første forsøk!

Hold oss oppdaterte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe::hoppe:Jeg sto!!!!! :hoppe::hoppe:

Jeg hadde et par småfeil og kunne bli bedre teknisk, men det driter jeg i akkurat nå!!

Så deilig å ikke ha det hengende over meg!

Så nå er Oslo-trafikken farlig en stund fremover!

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!

Jeg bare visste det!!! Har hatt en god følelse for deg i hele dag!!!!

Hurra hurra!!! Befriende følelse, ikke sant?

Ha en strålende dag Siam!!

shy :)

Skrevet

Befriende er nettopp det det er!

Takk for gratulasjonen, shy!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Kjempeglad på dine vegne, så utrolig deilig med lappen da! :)

Skrevet

:hoppe:GRATULERER :hoppe:

Da gleder jeg meg til du kjører deg en tur til meg!!

Åh, nå ble jeg så glad!! Kjempe flott!!

:hoppe::kyss:

Gjest Anonymous
Skrevet

Grattis! Så supert!!!

God følelse, eller?

Jeg får holde meg og bilen parkert de nærmeste par-tre ukene, da!!! :wink:

Kan ikke du sende en link til prospektet når det kommer på nett? Er så nysgjerrig på hvordan dere gjorde det med stylingen!

Skrevet

Tusen takk, alle sammen!

Det er så moro!

Får ikke kjørt noe i dag siden bilen står på Gardermoen. Måtte gå hjem fra jobben i øsende-pøsende regnvær!!

Den dagen jeg fikk lappen!! Jeg har nå blitt motstander av å gå, og vil fra nå av gjøre det minst mulig. :ler:

Pepita; jeg kan sende deg en link på pm på mandag. Ellers å kan jeg jo fortelle deg hvordan du får søkt etter den på fredag... (sender deg en pm nå jeg)

I samarbeid med fotografen fant vi ut at vi ikke skulle ha så mye ting der, så det er det ikke. Synes selv at bildene har blitt ganske fine.

Nå holder jeg på og lage muffins, skal stikke innom naboen som akkurat har fått baby med dem og hilse på! Gleder meg til det.

Og så må jeg pakke, for i morgen tidlig drar jeg til Cardiff, Wales! Det blir spennende.

Skrevet

Ja, det er nesten skummelt hvor lat man blir av å ha lappen og bil hehe. Regner med at du har hatt en fin dag i dag! :-)

God tur til Wales!!!

Nattaklem fra Soul. :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye med lappen!!

Og riktig god tur i dag!!!! :) Håper det blir en fin tur!! :vinke:

Skrevet

Hei Siam, gratulerer saa mye med sertifikatet! Inspirerende - minner meg paa at jeg ma se og komme ordentlig i gang med kjoeringen ogsaa!

God tur til Cardiff - en hyggelig by!

Klem

Skrevet

I'm back!

Det var en fin tur. Petter vant jo, så da ble det jo ekstra moro.

Det var rimelig dårlig vær store deler av helgen, så det var ganske kaldt å stå og se på rally i timesvis. Men det var verdt det! Har nesten blitt motorsport interessert... :wink:

I går var vi på servicen og hilste på Henning mens bilen hans ble fikset.

Til og med Petter tok seg tid til å veksle et par ord med oss! Litt av en fyr! Ble skikkelig imponert jeg, rett før en av de viktigste etappene står han og skravler med en gjeng nordmenn som henger utenfor gjerdet! Tror ikke du finner mange andre idrettsstjerner som gjør det!

Vi har spist masse god mat, drukket altfor mye øl og vin og har fått sett oss litt rundt i og utenfor Cardiff. Fin, liten by!

Vi hadde i alle fall en fin tur. Var flinke til å ikke bruke mye penger på shopping, selv om det var mange fine butikker der. Kjøpte el- og graviditetstester, da...

Så nå er jeg klar til ikm.

I dag er jeg på dag 28, 2 dager til ikm. Denne måneden har gått superfort, har nesten ikke telt dager...

I dag skal vi ordne opp i leiligheten før visning til helgen.

Det blir spennende å se hvordan dette går...

Skrevet

Hei Siam!!

God mandag!! Dette blir en spennende uke... vi satser på to blå for deg denne mnd, og for meg neste mnd!!! Og hvis ikke det klaffer akkurat denne mnd... så lærer vi i allefall om hvordan å bruke EL tester!! :wink: (Må se det positive i alt vettu!!) :)

Høres ut som at dere har hatt en suuper tur... og at du var flink å ikke shoppe for mye er jo bra!! :wink:

Du får ha en suuper mandag... vi "skravles" om ikke lenge igjen.. kjenner jeg oss rett!!!!

:klem: shy

Skrevet

Høres ut som du har hatt en fin helg! Jammen meg har tiden gått frot til IKM!! Blir spennende å se nå da, jeg er jo alltid positiv og håper virkelig på to blå :-)

Ha en fin dag!

Skrevet

Takk for hilsen shy og Juni!

Dag 29 i dag og ingen symptomer...

Så det har nok ikke skjedd noe denne måneden heller.

Regner med at jeg kommer til å teste på torsdag eller fredag, så jeg kan gå på fest på fredag med god samvittighet. Forrige syklus var på 32 dager og jeg må vel nesten regne med at den er omtrent like lang denne gangen også.

Skikkelig møkkavær i dag også!

I går hadde vi det koselig hjemme, vi fyrte opp i peisen og lagde kakao, og spilte backammon foran peisen.

Deilig å sitte inne når det høljer ned ute.

Kanskje det blir litt peisfyring i dag også?

Skrevet

Hei Siam!

Så spennende med testing da! Lurt å gjøre det før en skikkelig fest, så du kan kose deg skikkelig!! Jeg koste meg veldig i helgen, i og med at jeg visste det ikke var noen fare! Vi må jo nyte det mens vi kan :wink: !!

Peiskos høres deilig ut! *drømme om peis*. Det er fint når man kan gjøre sånne koselige ting sammen, :kline: når været er kiipt. :wink:

Viktig å ikke bli deppa :cry: og lei p.g.a litt regn, men heller se det positive i det!!

Vil ellers ønske deg en suuper ettemiddag! :)

kos shy

Skrevet

Hei Siam,

Du er jammen meg en dame med mange jern i ilden: Førerkort, selge leilighet, lage barn... Det første er jo i boks allerede, regner med det midterste snart er i boks, og det siste punktet er rett rundt hjørnet! *sender gode befruktnings-vibber* :ler:

Hørtes ut som en flott tur til England. Ikke dårlig å få med seg litt rally! Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt interessert, men mannen er det, så jeg merker at jeg følger med mer og mer, og får fnatt av folk som ikke har hørt om Loeb! :wink:

Ha en fortreffelig ettermiddag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...