April Skrevet 24. august 2004 #381 Skrevet 24. august 2004 Krysser alt jeg har jeg, vennen!! Pluss at jeg sender masse, masse blått støv!!!
Gjest Madden Skrevet 24. august 2004 #383 Skrevet 24. august 2004 Synes vi skal ta en BLÅ BØLGE jeg Siam!! :D Vi satser på at annehver dag metoden må klaffe denne gangen!! vi krysser alt unntatt beina.. (naturlig nok.. )
Siam Skrevet 24. august 2004 Forfatter #384 Skrevet 24. august 2004 Vi satser hardt på en blå bølge med påfølgende junibarn!
Holly Hobbie Skrevet 24. august 2004 #385 Skrevet 24. august 2004 Hei Siam, fikk akkurat mensen jeg ogsaa, men jeg visste at jeg ikke var gravid saa det var ingen overraskelse. Kjenner igjen daarlig pms-humoer :evil: ...men naa er det noen uker til det begynner igjen - og for deg kanskje ni maaneder?! Haaper det klaffer for dere snart! Holdt paa aa penske deg en god helg, av en eller annen grunn innbiller jeg meg at det er fredag - men ha en fin dag, hvertfall! klem
Siam Skrevet 24. august 2004 Forfatter #386 Skrevet 24. august 2004 Takk for hilsen og lykkeønskinger, Popelka! Det er nesten helg for oss, for vi drar på ferie til Canada på torsdag! Jippiiiiiii! Nå har vi spist en kjempegod fiskemiddag etter en super treningsøkt. Spinning intervall var kjempemorsomt. Timen gikk så fort. Så den timen skal jeg jammen meg ta flere ganger! Nå skal vi lage jordbær/bringebær/blåbær smootie med yoghurt-is!
Soul Skrevet 24. august 2004 #387 Skrevet 24. august 2004 Hei Siam! Da er det snart klart for ny "runde" med prøving da, krysser fingrene for dere! Dere må ha det kjempefint på tur og kose dere masse masse! Jeg har vært på UiO fra kl.ni til kl.seks i dag, bør vel snart finne senga... Nattaklem fra Soul
Siam Skrevet 25. august 2004 Forfatter #388 Skrevet 25. august 2004 Takk for hilsen, Soul-vennen! Så flink du er da, starter hardt skjønner jeg! I dag blir det spinning 1, med litt styrke etterpå. Og så blir det pakking siden det ikke ble noe av det i går. I morgen på denne tiden er jeg på vei til Gardermoen!
Cielo Skrevet 25. august 2004 #389 Skrevet 25. august 2004 Hei Siam! Takk for flere hyggelige hilsener i min bok. God tur til Canada i morgen, håper dere får en flott tur! (Så forresten at du spurte inne i Moonchilds bok om hvor man får kjøpt billigere Persona. Jeg har kjøpt min monitor og de fleste testene i England, det er ganske mye billigere der). Cielo.
Soul Skrevet 25. august 2004 #390 Skrevet 25. august 2004 Du er en knupp som gir meg en sånn fin dagbok-start på morgenen! :blomst_opp: Dere må vel pakke i dag dere? Kommer til å tenke på deg når du er på tur! Ha en strålende dag Siam! :-)
edea Skrevet 25. august 2004 #391 Skrevet 25. august 2004 Hei Siam, og takk for hilsen. Ser du har startet på ny PP du også. Satser på full klaff i denne runden! Nå kan du ihvertfall kose deg med et par glass vin i Montreal (Var det ikke dit dere skulle?). Jeg har ihvertfall "feiret" Tanta med mer enn ett glass... Ønsker deg en skikkelig fin ferie! klem fra edea
Siam Skrevet 25. august 2004 Forfatter #392 Skrevet 25. august 2004 Cielo, Soul og edea: :klem2: Gleder meg til å dra, men kommer nok til å savne alle KG-jentene... :-( :-( :-( Hvis jeg finner en internettcafê, stikker jeg nok innom.
April Skrevet 25. august 2004 #393 Skrevet 25. august 2004 Ønsker deg en kjempe fin tur, Siamvennen! Jeg skulle så gjerne være med..Du aner ikke hva jeg skulle gjort for å være i dine sko nå!!! Men uansett håper dere får en flott tur og en fin opplevelse. Jeg elsker Canada og synes det er et nydelig land. Håper dere også synes det! God tur, vennen! Og du kan i det minste tenke bittelitt på meg Klem
Siam Skrevet 25. august 2004 Forfatter #394 Skrevet 25. august 2004 Takk, Juni! Klart jeg kommer til å tenke på deg! Jeg gleder meg så det kiler i magen! Gleder meg til og med til å sitte på flyet, jeg... Har med masse bøker, blader og gameboy, så det blir så bra så! Skal kjøpe godteri på Gardermoen, også...! *rampe-smily* Tjohei! 2 timer igjen på jobb!!
April Skrevet 25. august 2004 #395 Skrevet 25. august 2004 Ække misunnelig jeg da...Neeeeida Kos deg du, gullet!!
Siam Skrevet 25. august 2004 Forfatter #396 Skrevet 25. august 2004 Også har jeg bestemt meg for å skulke treninga, har litt vondt i hodet, og jeg er redd for at jeg skal utløse et migreneanfall hvis jeg trener for hardt nå. Orker ikke å sitte på flyet med hodevondt! Kunne selvsagt gått på trening og ikke tatt i så mye, men jeg tenker jeg begynner ferien rett etter jobben, jeg!
Moonchild Skrevet 25. august 2004 #397 Skrevet 25. august 2004 Hei Siam! Skjønner veldig godt at du er skuffet over at syklusen din klusset denne mnd. (Vi er nok flere i samme båt - men det blir ikke noe mer morsomt av at man er flere). Nå får du i alle fall nytt ferien din til det fulle! Jeg har i likhet med Cielo kjøpt min Persona i England. Startpakken koster litt i overkant av 800,- der (sammenlignet med nesten 1400,- i Norge). Testpinnene koster vel ca. 135,- i Norge. Ha en helt super ferie!
Siam Skrevet 25. august 2004 Forfatter #398 Skrevet 25. august 2004 Dro på trening allikevel, jeg *stolt* Mens jeg sto i dusjen lagde snille-mannen middag. Delte en flaske rødvin til, for nå er det ferie!!!! Vi har pakket ferdig nå, så nå er det bare å slappe av og kose seg til flyet går i morgen tidlig! Kanskje vi lager en 10.000 meters baby på vei hjem?
edea Skrevet 26. august 2004 #399 Skrevet 26. august 2004 10.000 meters-baby. Ja, det er noe å fortelle poden!!! Igjen: Ha en fin tur! Klem fra edea
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #400 Skrevet 26. august 2004 Kjempegod tur til deg! Sikkert morsomt å ha blitt laga i lufta...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå