Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Takk Soul, jeg har sovet som en stein!

I dag er det dag 15, pp2.

Vi gjør vårt ytterste, men nå er det vel ikke så mye mer å gjøre enn å vente, vente, vente, vente, vente.... :roll:

I dag drar vi på hyttetur igjen med 3 venner, så da blir det vin og grilling, båt og sol! Ikke så aller værst det heller. Det eneste som er dumt er at den planlagte spinningtimen med etterfølgende mage-rygg går i vasken! Men jeg kan trene meg gul og blå til vinteren. Nå er det viktig å suge til seg sol og varme.

God helg, alle mine søte, snille KG-venninner! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en fin helg du også Siam! Håper dere får det koselig på hyttetur, hørtes hyggelig ut i hvert fall. :) Drar på hyttetur i morgen vi, blir deilig å komme litt bort og bare slappe av. Flaks for oss at det er meldt så bra vær da! 8)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Går ut ifra at du er på hyttetur, har det bra, bruner deg, og koser deg generelt.... :Nikke:

Jeg måtte bare se innom og sjekke hvordan det har gått de siste dagene, dataen vår konka for noen dager :o , men nå er den heldigvis igang igjen!! Phuh!!

men vi blir vel oppdatert igjen på mandag?!

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere har vært innom edea og Soul! :bukke:

Vi har hatt en super-duper helg. Har badet masse og solt oss. Var flink og ble ikke brent! Men har fått fin farge allikevel. En skikkelig fin kosehelg med gode venner. Vannet har vært helt fantastisk deilig.

Det har vært deilig å være litt borte, alle tankene rundt prøving har ikke vært så intense, og det er jo bare positivt. Men vi har jo klart å holde oss til minst annenhver dag allikevel...

I dag er vi på dag 17, så el bør vel være over nå... Men vi tar ingen sjanser og fortsetter med annenhver dag-rutinen litt til.. Eller hver dag-rutinen.. :ler:

Vi har vært flinke og klipt plenen og ordnet i hagen da vi kom hjem fra hytta. Det var virkelig nødvendig, det var den kløverenga der ute. :ler: Men det vrimlet med fluer og andre små, flygende vesner og når føles det som om det kravler og kryper over hele meg. Noe som selvfølgelig er innbildning for vi har dusjet og er rene og pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 18 pp2. 12 dager til IKM.

Synes jeg kjenner litt småmurring på venstre side, men det er jammen meg ikke godt å si.

Nå er det bare å bite tennene sammen og vente på IKM.

Den kjedeligste og lengste delen av syklusen står for tur.

Siden det er like fint vær i dag, blir det en sykkeltur på oss etter jobben. Enten sykler vi til et vennepar og finner et vann i Østmarka og bader og griller, eller så sykler vi til havet og griller og bader der.

Sykling, grilling og bading er uansett et stikkord for i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en deilig helg :-) Og planene for denne ettermiddagen høres ikke så verst ut de heller!!

Håper det klaffer for dere denne gangen! Det ser ut til at dere har gjort det dere kan i allefall :sjarmor: Blir spennende å se..

Ha en riktig fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam.. høres ut som en fortreffelig helg!! Det hadde forsåvidt vi også, bortsett fra at farfaren til min kjære døde i helgen. Han var gammel og sliten, så det var egentlig helt ok, men er jo alltid litt trist når det skjer.

Vi har også "stått på" veldig denne perioden, og jeg håper på klaff selvfølgelig, så det blir spennende å se. Ett merkelig symptom, som kan bety både det ene og det andre, er at jeg har suuuper ømme bryster allerede. Sist når jeg ventet mensen fikk jeg også det, men ikke så lenge før.. har jo ikke IKM før 21/8.. men samtidig synes jeg det er litt vel tidlig hvis det er et "gravid-signal"... Vel.. tiden får vise... Dette blir spennende Siam.. jeg krysser fingrene for deg... og jeg LOVER å lage min egen dagbok hvis jeg får to blå!!! :wink:

kos blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Siam.. jeg glemte en ting.. har du lagt ut bilde av deg fra bryllupet? Jeg finner det i såfall ikke.. hadde vært kuult å se deg i hele stasen...

kos blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei Juni og blyg.

Så spennende med ømme pupper, blyg. Det er vel et godt tegn?

Jeg har ingen tegn i det hele tatt... :evil:

Har ikke noen god følelse denne måneden heller...

Men det er jo veldig tidlig å si noen ting som helst om det også, da.... :wink:

12 minutter så sykler jeg ut i solen sammen med kjæresten min!

Skal møte et vennepar med en liten gutt på 18 md, så da kommer vel babysyken og tar oss tenker jeg!

Ha en riktig så fin solskinnskveld!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Siam.. jeg glemte en ting.. har du lagt ut bilde av deg fra bryllupet? Jeg finner det i såfall ikke.. hadde vært kuult å se deg i hele stasen...

kos blyg :)

Nei, jeg har ikke lagt ut noe bilde. Men jeg kan sende deg et på mail hvis du sender meg mailadressen din på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojameg! Nå har vi vært på en skikkelig tur. Syklet bort til vannet gjennom boligområder, det tok litt over en halv time og var egentlig ganske greit.

Vi badet og grillet og hadde det koselig.

På vei hjem tenkte vi at vi skulle ta "snarveien" gjennom Østmarka... :-?

Det endte med at vi bar sykkelen opp loddrette stier fulle av steine og røtter. Phu! Det var ganske slitsomt i varmen, men det var litt av en treningsøkt.

Brukte en time og et kvarter hjem.

Nå ligger vi som to slakt foran hver vår skjerm.

Vi har fortjent å slappe av litt nå.

Har begynt på takkekortene også. Hvis vi skriver noen hver dag blir vi vel ferdige til slutt...

Deilig å være i gang.

Synes jeg kjenner litt småmurring på venstre side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam!

Sniker meg innom og hilser på jeg også! Kunne ønske jeg hadde litt av ditt pågangsmot til å røre på seg, burde detjeg også... Sykle er egentlig ok, men vanskelig med en vimsete hund ved siden av.

Synes det murrer i kroppen min stadig vekk, jeg tror det er kroppen som våkner igjen. Har du vekket kroppen din ordenlig? *rister litt i Siams kropp så eggene våkner etter dvalen*

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! det var sprekt!! Sykler helst på flat mark jeg...uten hinder!

Takkekort er slitsomt det...også er det så flaut å alltid glemme noen! jeg reiste nordover på ferie og kom plutselig på at jeg hadde glemt takkekort til besteforeldrene mine....huffameg...Tror jeg brukte 3 sølvtusjer og hadde skrivekrampe i ukesvis.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tjoheiiiii, nå har jeg vært på glattkjøring, og det var morsomt, det!! :P:P:P

Hi hi, takk for "applausen" for trimmingen i går, er litt imponert selv. Men jeg hadde nok ikke gjort det hvis jeg hadde visst hva jeg gikk til!

Like varmt i dag, det er så deilig. Skal møte en venninne i byen og etterpå skal vi ha en styrketime!

Så det blir noen trimpoeng i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 19, 11 dager til IKM

Det murrer på venstre side.

Hva kan det være, mon tro? Det er sterkere enn det har vært før, men ikke så veldig sterkt allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam.. så spennende med murring!! Jeg håper for din del at dette er skikkelige gravide-signaler!!! :-)

Jeg for min del tror at mine ømme bryster bare er et litt tidlig mensen tegn.. det var sånn før forrige mens og, men bare ikke så lenge i forveien....men hvem vet... kanskje det er en annen syklus denne mnd... huff, det er ikke lett å tenke på så mye annet!!

Håper virkelig dine murringer er positive signaler!!!

Når har du tenkt å teste første gang?

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja. Det ikke så lett når man tolker og mistolker alle kroppens signaler. Blir litt opphengt i denne prøvingen, men sånn er det vel.

Har hatt en fin tur i parken med en venninne. Spiste take-away sushi og slappet av.

Skulle egentlig på trening, men begynte å få vondt i hodet så jeg droppet det. Typisk meg å få vondt i hodet etter trening, og da varer det fort noen dager, skal prøve å unngå det denne gangen.

Tuslet ned til banen, Oslo er så deilig om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...