Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Takk for besøk og hilsen Juni04, Hontas og Veronal.

Intet nytt å melde, egentlig.

Dag 6, mensen er nesten helt borte, men nekter å gi seg helt...

I dag skal jeg treffe Juni04, og det blir jo spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en deilig dag på Aker Brygge sammen med Juni04 i går!

Det var hyggelig, og godt og varmt. Deilig med litt sommerfølelse. Møtte en kamerat etterhvert og vi ble sittende å skravle utover kvelden.

Selv om skjerpingsen min gikk litt i vasken, hvitvin er vel ikke verdens beste slankedrikk?

I dag er jeg på dag 7, tanta har endelig forlatt meg helt for denne gang (og forhåpentligvis siste gang :P ).

Mannen er borte i dag og kommer nok ikke hjem før i morgen. Litt kjedelig å være hjemme alene, men jeg overlever nok. Siden det ble litt sent i går, burde jeg vel helst være hjemme og sløve i dag. Får se....

Skal i alle fall på trening i dag! Men hvis det blir kjempefint vær hadde det vært fint å være ute, så da blir det kanskje en lang sykkeltur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam..

Status her er akkurat det samme som deg!!! Endelig ferdig med "tanta", og nå er det bare å kose i vei... vel, det er vel egentlig slutten av neste uke som gjelder for oss begge, men litt trenging skader vel ingen... :wink:

Høres ut som en deilig kveld i går... vi var ute med båten i Oslofjorden, og spiste, solte oss og hadde det deilig. Var ute helt til kvart på ni tror jeg.... Deilig ettermiddag etter jobb!! Det gir likssom litt feriefølelse, selvom det er jobb på dagen...

Det høres ut som du er motivert til å trene og være flink!! Det er bra.. STÅ PÅ!! Kan ikke si det samme her... har vært ekstremt slapp når det gjelder trening i det siste... får prøve å sjerpe meg litt!!

Håper ellers du får en fin torsdag!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blyg!

Jeg regner med at det blir full rulle i hele neste uke, jeg!

Her skal ingen egg slippe unna! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem2:

Tusen takk for i går, det var kjempe koselig :-) Jeg er allerede hjemme igjen fra jobb! Var inne der kl.9, men serveren var nede og da klokka ble 11 gadd jeg ikke vente lengre :-x Skulle komme en å se på det, men visste ikke når eller hvor lang tid det tok før alt var i orden!! Ah, som jeg hater data innimellom!!

Uansett nå sitter jeg hjemme og her går det super treeeegt, så jeg blir ikke lenge her inne!!

Håper du får en fin dag selvom du er alene!!

En god klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er derfor jeg ikke har sett snurten av deg i dag. Trodde jeg hadde skremt deg bort, jeg... :wink:

Ha en fin dag, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

og takk for hyggelig hilsen i dagboka mi. Du var den første gjesten min!!!! :):):)

Morsomt å kunne følge med andre i samme situasjon! Det blir klampen i bånn til uka, skjønner jeg...

lykke til! Det er jo gøy å prøve også?! :)

edea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, Veronal!

Og hei ferskennam.

Var på en lang sykkeltur i går. Det var masse oppoverbakker og jeg syklet rundt i en times tid, på oppdagelsesferd i nabolaget og i marka, så for det får jeg 3 trimpoeng.

Hvordan ligger jeg an denne uka? Tror ikke det ble så mye mer enn 3 poeng for sykkelturen på mandag, den var ikke så hard. Mest kosetur...

3+1+3= 7 poeng hittil.

Må prøve å få bevegd meg i helgen også. Vi skal sitte hundevakt på hytta, så da blir det vel noen turer. Og kanskje litt vannski? Og kanskje sykkel også?

Men det blir nok endel vin også...

Dag 8, så det er ikke den mest spennende dagen i syklusen. Slipper i alle fall å gå og lure på om jeg har blitt gravid eller ikke, for det er jeg jo helt sikker på at jeg ikke er. Fordelen er jo at jeg kan kose meg med vin sammen med alle andre på hyttetur i helgen.

Det blir kanskje litt ekstra vindrikking om dagen fordi jeg er "redd" for at det kan bli siste gang på lenge. :-?

God helg, jenter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!!

Vil bare ønske deg en god helg... Hyttetur blir nok bra!! Vi skal også bort i helgen, og besøke litt forskjellige (først noen fra i dag til i morgen, og så flytter vi oss til en annen hytte i morgen for å besøke noen andre!!). Skal til Sverige, så da blir det vel litt shopping. :)

Flink jente med trimpoeng!! Jeg har vært på golfbanen to ganger denne uken, men ellers har det ikke blitt så mye trim... (bare litt kos da, og jeg leste nettop i VG at det er like bra å ha sex som å jogge en lang tur, for kondisjonen.. :):):) )

Neste uke er det "fullt kjør..." håper jeg.... Så får vi se om det blir klaff denne gangen!!

fredagsklem fra blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Godt poeng, blyg. Da har jeg vel egentlig litt flere trimpoeng, da... :ler:

Men neste uke blir det enda mer, tenker jeg!

Kos deg på hyttetur dere, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Der har du flere måter å sanke trimpoeng, Siam!! Håper det klaffer for dere denne måneden!!

Ha en fin helg på hytta, vennen!! Vi skal "hjem" og da kan vi få trimma litt også! Gå å kikke litt i skog og mark, blir deilig det!!

God helg :kyss:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halla.

Du er vel på hytta nå du.

Men jeg skriver hilsen alikevel, jeg. :)

Supert vær for en hyttetur, da. Håper dere får kost dere skikkelig. :briller:

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trimme Siam! Blir helt imponert, poengsystem og greier. :) Og du, selvfølgelig teller "baby-making" som trim! :sjarmor:

Jobber i helga jeg da, så nå må jeg snart få revet meg løs fra KG og gjøre meg klar, men det er jo ikke så lett hehe. Her stråler sola forresten, håper det er like deilig vær hos dere!

Ønsker deg en fortsatt fin helg med masse kos! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannski og vin (ikke nødvendigvis i kombinasjon) høres gøy-gøy-gøy ut!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg kan absolutt anbefale å drikke (nok!) vin før graviditet. Det er høyt savnet her i gården. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!

Håper du har hatt ei fin helg :-)

Tror jeg skal få et enda mer aktivt sexliv og bli slank og smekker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...