Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fremdeles ingen tante i syne!

Har kjøpt to tester, den ene ryker nok i morgen tidlig.

Snakket med mamma i stad og sa at jeg hadde IKM i går, hun sa at jeg måtte ringe henne med en gang jeg hadde testet hvis det var positiv test. Selv om klokka er sju og hun har ferie. :P Hun er nok minst like ivrig som meg!

Aktiviserer meg selv med å klippe og lime inn bilder i bryllupsfestalbumet. Etterpå skal jeg gå tur med en venninne. Må nesten binde hendene bak på ryggen for å ikke teste!! :ler:

Men vil ikke teste nå, for mannen er ikke hjemme. Vil vente til i morgen tidlig!

*prøver å overtale meg selv*

Fikk forresten bestilt legetime til fredag, så får jeg sjekket om det er allergi eller bare en skikkelig langvarig forkjølelse jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk gått 1 1/2 time i skogen i går, og det gir 3 trimpoeng.

Det var en fin tur, må prøve å komme meg ut i marka litt oftere, den ligger tross alt rett over veien. Og ingenting er bedre enn å gå tur i skogen.

Testet i dag tidlig; og det ble som jeg trodde negativt resultat.

Ikke noe tegn til at mensen nærmer seg heller.

Så da har vi enten bommet på el (kanskje) eller så har jeg testet for tidlig til at det gir utslag.

Regner med det første, men håper på det siste.

Satser på at den negative testen skal "trigge" tanta til å komme, nå kan jeg jo slappe av, for nå vet jeg.

Skal ut på byen med en venninne til helgen, så det kan kanskje være like greit. Så får jeg drukket litt vin... :-?

I dag skal vi gå og snuse på noen hus vi har lyst på i Moss, vi har nemlig tenkt å flytte dit etterhvert. Så da kan det være greit å vite hvilket område vi kunne tenke oss å bo.

Siden vi flyttet i februar til der vi bor nå, er jeg ikke så veldig interessert i å begynne og flytte med en gang. Men det er lurt å snuse litt på markedet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Håper du har testet for tidlig jeg..For jeg vil at det skal være en liten en i Siams mage :sur: Leste i boken min i går at man er ekstra fruktbar i den tiden man slutter på p-piller, så jeg gir ikke opp håpet ennå!! Bare så du vet det :wink:

Skulle ønske jeg var like flink som deg jeg..Til å trimme og spise riktig! Men jeg må bare innse at den store motivasjonen ikke er der og at det helt sikkert ikke hjelper å tenke på det hver dag at den burde være der..

Ha en fin dag i dag, selvom det er regn! Du får i allefall en varm og god klem av meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Juni!!

Jeg er ikke så veldig skuffet, for jeg visste det jo, innerst inne. Men det hadde jo vært fint, da.

Så nå venter jeg bare på at tanta skal komme, foreløpig er det ingen tegn.

Er støl i korsryggen, men det er nok heller etter turen i går. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenne fremdeles en liten murring på venstre side, det er stort sett der jeg har kjent murring de siste dagene.

Så da vet jeg det til en annen gang... Litt gøy å følge med på etterhvert, kanskje?

Kjedelig på jobb i dag også! Leser KG og SnartGravid, og så alle avisene, så øynene blir store og runde. Har ikke så mye annet å ta meg til i dag.

Er ferdig med alt jeg hadde tenkt å gjøre...

Stikker fra jobben litt tidlig i dag også, så vi kommer oss avgårde litt tidlig.

Skal kikke på noen nye hus og gå litt mer på "oppdagelsesferd" i Moss. Hvis det er skikkelig dårlig vær prøver vi kanskje kinoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam! :vinke:

Håper du har en fin dag, nå sitter du kanskje på jobb og kjeder deg litt? Tror det er typisk om sommeren, da er det stille og rolig mange steder. Selv syns jeg det er litt deilig med en rolig dag inni mellom, men problemet er jo at da går timene så sakte... Dere må kose dere på rekognosering i Moss, håper dere ser noen hus og steder som kan være av interesse. Så får vi smøre oss med tålmodighet til neste test! :wink:

Klem fra Soul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg, ja!

Har gjort alt det som kan gjøres, så da er det bare å surfe i vei på KG, og andre steder...

(forslag mottas med takk...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, skjønner følelsen - "hvor kan jeg surfe nå?" :klø: Blir gjerne til at jeg trykker på nye innlegg en gang til. :ler: Tja, hvis du bruker ABC startsiden så har de i hvert fall masse kategorier for ulike temaer og interesser. vet ikke om jeg har noen konkrete forslag... Hvis du syns Hollywood-sladder er artig kan du kikke på eonline.com. det er i hvet fall tidtrøyte. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg ikke :roll: Neida...

Men nå skal jeg hjem :tunge1:

eonline.com..Det var nok noe for meg det gitt!!

:sjarmor: Skikkelig sladderside det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så synd at testen var negativ... Men plutselig en dag er den det motsatte... :babysmokk:

Håper du får en fin ettermiddag! Jeg har en lang dag foran meg med mye jobbing - men hyggelig jobbing. Det går nok brillefint!

Klem fra Pepita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for visitt Pepita, Soul og Juni!

Har ikke fått sjekket ut den siden enda, men kanskje jeg får tid etterpå... :ler:

I går var vi og så på et nytt prosjekt mellom Son og Moss, og det virket veldig interessant. Må sjekke litt med banken, og høre litt med eiendomsmegleren, men da blir det kanskje hus med sjøutsikt på oss om en stund! Det virker egentlig midt i blinken, så nå er vi litt opprømt!

Svigerfar skal bli med oss og se på det i kveld. Alltid greit å få en annens synspunkt.

Litt skummelt også, det er en stor avgjørelse å ta. Selv om det alltid går an å selge hvis vi ikke trives.

Og mensen har ikke kommet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så spennende med eget hus!! Jeg har så lyst til å bygge, men det er liksom ikke nødvendig når vi etterhvert får et par hus!! Men de er gamle da og jeg vil ha et nytt ett hvor jeg har bestemt alt selv!! Blir spennende å se hva dere gjør etterhvert da!

Ingen tantetegn, er som sagt gode tegn!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøy å få seg et nytt, eget hus ja! Det drømmer jeg om og. Men siden vi begge er studenter må vi nok vente en stund...

Kjenner flere som er oppvokst i Son, tror de trivdes godt. Men sikkert greit å få noen andre til å kikke på det og, det er jo en stor avgjørelse ja. :)

Spennende at mensen ikke har kommet ennå! Når skal du teste på nytt?

Ha en super dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Å, jeg drømmer også om hus... Heldiggrisene!

Hvor i Oslo er det dere bor hen nå, forresten? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soul!

Så fint at du vet om noen som har trivdes i Son! Jeg kjenner ingen som bor/har bodd der, så jeg er litt blank akkurat der. Men det virker veldig fint der. Og så er det så koselig om sommeren!!

Får vel vente til neste uke med å teste en gang til?

Den første syklusen etter p-pilleslutt er vel ikke så lett å beregne...

Men jeg håper fremdeles, så klart.

Var hos legen i stad og tok en blodprøve så han kan finne ut om jeg er allergisk. Han mente at det er stor sannsynlighet for det...

Så fikk jeg resept på en nesespray som det ikke var påvist skader på foster på... De fleste allergimedisinene var visst ikke testet, så for å være på den sikre siden fikk jeg den minst farlige....

Gleder meg til å hente den på apoteket etterpå, for i dag er jeg ekstra tett, nesa renner konstant og jeg er med på en nysemaraton!! :evil:

Ligner snart på Rudolf her jeg sitter og snyter meg konstant! Blæææh!

Men ellers er alt bare toppers! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Son virker i hvert fall passe sentralt, passe landlig syns jeg. Vet at venninne mine har hatt en fin oppvekst der, men jeg har ingen erfaring selv (utenom besøk der). Det er jo ikke langt fra Moss og Oslo, så det er sikkert kjekt.

Flink du er som klarer å vente med og teste, kan tenke meg hvor utålmodig jeg hadde blitt hvis det var meg he he!

Kjipt å være så tett, håper allergimedisinene hjelper! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...