Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Jeg har det bra! Skriver mer naar jeg kommer hjem, mannen blir gal av at jeg er her inne :-?

Vi snakkes snart og lykke til som prover :sjarmor:

God klem til deg, gullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen SuperC! Så bra at bryllupsbildene ble fine! Det er fine minner å ha! :wink: Lykke til med babyprosjektet, håper det klaffer raskt for dere da!

Ønsker deg en god natt med søte drømmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å prøve deg på temping eller å bruke EL-tester' date=' eller satser dere på at det bare skal skje når det skjer?[/quote']

Hadde ikke tenkt å begynne med temping eller tester enda. Skal la kroppen få komme i gang etter langvarig p-pillebruk før jeg eventuelt begynner med det.

Satser jo på at det ikke tar så fryktelig lang tid også, da.... :ler:

Ellers har helgen vært helt toppers.

Festen var bra, faktisk veldig bra. Vi dro tidlig hjem siden han skulle jobbe tidlig dagen etter, og jeg ikke har godt av å drikke for mye (blir så sinnsykt fyllesyk og jeg hadde masse å gjøre på lørdag).

På lørdag fikk jeg gjort alt jeg skulle, ordnet negler og ting til haste utdrikningslaget jeg ordner for en venninne.

Teit av henne å velge en som bor i Tromsø med to barn som forlover. Hun har ikke sjans til å fixe noen ting som helst. Så jeg syntes så synd på venninnen min at jeg ville ordne noe i alle fall.

Så da blir det noen drinker og ut og spise i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det forresten dag 7 pp1.

Spennende...

Hadde besøk av et vennepar med en gutt på 16 md, så søøøøøøt! Ble ikke noe mindre babysyk av det i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde det kjempekoselig i går, hun ble skikkelig overrasket da vi møtte henne i baren. Hun ble helt stum. :ler:

Vi hadde en fin kveld, spiste god mat og dro ut på byen og drakk selvfølgelig altfor mye. Litt irriterende å være den eneste som skal tidlig på jobb dagen etter og den med minst viljestyrke til å komme seg hjem. :evil:

Har hatt en helt forj**** dag på jobben i dag. Alt jeg har prøvd å få i meg har kommet opp igjen i rakettfart!

Skjønner ikke at jeg aldri skal lære at kroppen min ikke er noe glad i alkohol. Får skikkelig allergisk reaksjon dagen etter. Spyr som en gris :kvalm::kvalm:

Men nå har det skjedd så mange ganger at jeg begynner å bli vant til det. :tunge1:

Kjæresten min (klarer ikke å bli vant til å kalle han for mannen min, det høres så traust ut!) bare rister på hodet av meg. Og det skjønner jeg jo godt.

Men nå er jeg frisk. Vi har spist pizza fra Pizza-Bussen og sett to filmer, så jeg har skikkelig søndagsfølelse.

Vi har sett gjennom bildene bra bryllupet og plukket ut 13 kandidater til takkekort. Har tenkt å bestemme oss for et av dem ganske snart, så vi kan komme igang med det prosjektet også.

Gleder meg litt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9, pp1

Synes jeg kjenner murringer hele tiden, jeg.... :roll:

Stakkars kroppen, er ikke vant til å lage noen hormoner selv, så nå tenker jeg det er krig der nede... :ler:

I det ene øyeblikket er det litt ømt på høyre side og det neste på venstre. Kanskje det er et helt ras på gang?

Er skikkelig spent på når eggløsningen er, det kan jo nesten være når som helst.

For sikkerhets skyld blir det masse, masse kos. Skal ikke gå glipp av eggløsningen her, nei!

Heldigvis er mannen like ivrig.

Og endelig ble det fint vær. Vi raser kanskje avgårde til hytta så fort jobben er ferdig. Det skal bli deilig!

Håper vi kan være der resten av uka. Kanskje vi kan grille litt og dra ut med båten? Deilig med sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh - hva skjedde?

*hilser-pent-på-Siam*

Følte for å fornye meg :ler:

I går var vi ute og så på husene i den veien vi har lyst til å flytte til. Det er jammen meg fint der!

Verdens beste utsikt og sol hele kvelden.

Det er et hus til salgs der nå, men det er ganske dyrt. Masse som må gjøres, både kjøkken og to bad må pusses opp.

Men vi har allikvel lyst til å dra og se på det.

Egentlig har jeg ikke så veldig lyst til å flytte riktig enda, vi flyttet jo tross alt fra leilighet til rekkehus i februar. Hadde tenkt å bo der noen år. Har ikke så lyst til å flytte fra byen riktig enda, vil vente til vi har barn i alle fall.

Vi har uansett ikke tenkt til å bo der hvor vi bor nå når eventuelle barn kommer i skolealder, det er ganske mye rart som bor i området vårt.

(Og så har vi ikke lyst til at de skal begynne å snakke gebrokkent norsk heller... :tunge1: )

Hadde en fin dag på hytta i går, det ble grilling ute i det fine været. Har tenkt oss tilbake i kveld selv om det ikke er så fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Veronal og Soul!

I går var vi på oppdagelsesferd i byen vi forhåpentligvis skal flytte til en gang i fremtiden. Fant ut at den var mye koseligere enn vi trodde.

Var innom en eiendomsmegler og forhørte oss litt om de hadde noen interessante prospekter til oss.

Fikk med oss to, men jeg tror ikke det var akkurat det vi hadde tenkt oss. Fikk i alle fall meldt oss som interessenter til hus med utsikt og god plass.

Det dukker nok helt sikkert opp noen i løpet av noen år.

Vi har heldigvis ikke hastverk.

Fikk besøk av et vennepar, gikk ut og spiste på et kjempekoselig sted. Det var faktisk fullt der på en torsdag og det er jo et godt tegn. Da er det faktisk mulig å gå ut i denne byen...

Får mer og mer lyst til å flytte... Må minne meg selv på at det er bedre å vente noen år!!! :roll::roll:

Er i dag på dag 11, pp1.

Synes tiden går litt tregt, jeg.... Men på den annen side; vil ikke at tiden skal gå så altfor fort heller... Vil at sommeren skal vare. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg ante ikke hvem denne Siam var, og så var det jo deg! Tusen takk for hyggelige hilsener - har ikek fått besøkt din dagbok så mye, men når jeg er tilbake fra bryllupsreisen så skal jeg ta meg en titt!

Ha en god helg!

Klem

fra en som snart også er gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet og lest gjennom dagboka mi. Morsomt. Det virker som en hel evighet siden vi drev med bryllupsplanlegging allerede.

Popelka: takk for besøk, skjønner at det er litt forvirrende med navn og avatar endring sånn helt plutselig. Men dette er mye mer meg...

Lykke til i morgen. (Skulle ønske det var meg som skulle gifte meg i morgen....)

Dagens referat: Etter jobben dro vi og kjøpte sko som jeg skal ha på meg i bryllup i morgen.

Handlet inn masse mat til helgen og dro til et vennepar som vi skal vanne blomstene for når de er på ferie.

Den lille sønnen deres er bare helt nydelig!

Har tatt for meg engangskamera-bildene. Klipper og ordner så jeg kan lage et morsomt "fest-album".

Nå har jeg gått igjennom omtrent halvparten av bildene, så det er på tide med en pause.

Har åpnet en øl, og nå er det SING STAR-tid!!! :digge::plystre: :hår: :klaske::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe:

Jippi! Juni04 er tilbake!

På tide å legge seg etter en overlegen seier i Sing Star (igjen :tunge1: )

:digge: I belive in a thing called love, oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooo guitar!!! :digge:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Sitter her i lag med min kjære og koser oss med en pære cider. Fikk lyst til å stikke innom deg og ønske deg en riktig flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...