Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Hei på deg SuperC!

Takker for koselig hilsen. Så artig at du også skal til Maldivene. Håper jeg får referat når du kommer hjem. Hvor på Maldivene skal dere? Vi skal til Mirihi - gleder oss som noe unger.

Det ser da ut som du er godt i rute og kan nyyyte dagen fullt ut til lørdag. Håper bare at du får tak i sløret ditt :wink: Dumt når sånt skjer, men det ordner seg sikkert!!!

Da får du bare nyyyte de siste dagene før bryllupet, jeg stikker innom deg senere i uken.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brud04: vi skal til Kuredu, og vi gleder oss utrolig mye, vi også. Har nesten ikke rukket å glede oss så mye. Bryllupet har overskygget en del.

Har snakket med presten og kirkeprogrammet er godkjent, så da skal jeg printe ut det senere i dag sammen med det andre som skal ligge ved bordet.

Prøver å få tak organisten, så han får beskjed om hva han skal spille, men han svarer ikke på telefonen.

Slørdamen skal undersøke om hun får tak i det jeg vil ha, i mellomtiden undersøker jeg andre steder... Phu! Og jeg som trodde jeg var ferdig! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg slørproblemet er løst. Ikke helt optimalt, men bra nok.

Får kjøpe eller låne et langt, dobbelt slør med tynn silkekant.

Skulle egentlig ha et 3 meter langt slør i to lag, med rhinsteiner og tynn silkekant.

Men, men! Begynner å gi litt mer blaffen, tror ingen kommer til å tenke på at det hadde vært finere med steiner i sløret.... :ler: Så det blir bare en detalj jeg vet om. Og da får jeg bare bestemme meg for å drite i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nydelig uansett, vennen! Jeg gleder meg til å se bilder av dere!

Nå er det bare 4 dager igjen..Gleder meg til å høre hvordan dagen ble!

Jeg vil hjem, ikke sitte her å jobbe :-x

Ha en fin dag, gullet!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og ordnet neglene mine, og jeg er ganske fornøyd, om jeg kan si det selv. Neglene mine så ikke ut etter seilingen i forrige uke, men nå er endelig alle like lange. Så nå er det om å gjøre å holde dem pene noen dager til.

Fikk kjøpt meg mascara også. Fant ut at jeg ikke hadde noen vannfaste, og jeg som har tenkt å la tårene trille litt på lørdag måtte gå til innkjøp av en ny. Kjøpte den som som ble best i test i KK her forleden, Chanel, så får vi se hvordan den blir. Har akkurat kjøpt meg Dior Show, men jeg er ikke så fornøyd, synes det er litt klønete med den kjempestore kosten. Det blir så mye utenfor når jeg skal ta den på. Har alltid vært fornøyd med Lancôme sin, men siden jeg har brukt den i årevis var det på tide å prøve noe nytt.

I morgen er det voksing og øyevippefarging som står på programmet, og jeg gruer meg til voksingen. Selv om det skal bli deilig å bli kvitt håret! Har spart i to uker og jeg føler meg helt lodden! Gjør det nesten aldri, så jeg får bite tennene sammen.

Kjæresten min er ute med noen sjefer fra Europa-kontoret, så han kommer vel sent hjem. Håper han ikke stikker på steder han vet jeg ikke liker at han drar (strippeklubber :evil: ). Han har lovet meg at han ikke skal dra sånne steder, men det har han gjort før, og allikevel dratt...

Så da kommer vel jeg til å ligge og vri meg helt til han kommer hjem. Og jeg som har sovet så dårlig de siste nettene. Hmfff :evil:

Nei, jeg får vel stole på han og prøve å sove. Forrige gang han var ute var jeg ikke redd for at han skulle dra og sovnet som en stein, men i dag har jeg begynt å engste meg igjen.

Skjønner ikke hvorfor jeg skal henge meg så opp i at han skulle ha dratt dit heller... :-? Men jeg gjør nå en gang det, da...

Vel, nok om det! Jeg får vel gå og legge meg nå. Må rydde litt til først, vaskedama kommer i morgen og da må det ryddes litt.

Har begynt å pakke så vidt til Maldivene :kul: Svømmeføtter og solkrem ligger trygt i kofferten!! :P:P:P

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle mine bekymringer ble gjort til skamme! Heldigvis. Han kom hjem i halv ett tiden, så det var til og med før jeg sovnet.

Og den snille kollegaen min kom akkurat bort med sløret, og det var kjempefint, så nå ordnet det seg. :P Heldivis igjen.

Nå skal jeg printe ut kirkeprogrammet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men' date=' men! Begynner å gi litt mer blaffen, tror ingen kommer til å tenke på at det hadde vært finere med steiner i sløret.... :ler: Så det blir bare en detalj jeg vet om. Og da får jeg bare bestemme meg for å drite i det.[/quote']

Det synes jeg høres ut som en sunn innstilling!

Et spørsmål:

Brudevalskurset dere gikk på, hvor holder de til?

Og har man timen alene eller sammen med andre par?

Dyrt? Kan man ta med valsen man skal ha og få øvd til den?

Bare fire dager igjen nå!

Hvordan er nervene?

Skal dere gifte dere i Oslo forresten? (Du trenger ikke å si det altså, det er bare jeg som er nysgjerrig!)

Masse lykke til de siste dagene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det ordnet seg med sløret! Ellers kunne du gjerne fått låne mitt, men det er jo ikke sånn du vil ha da! Du kommer til å bli så fin atte :wink:

Skjønner hva du mener med sånne bekymringer når din kjære er ute, jeg hadde hatt det på samme måte! Det er så sjelden sambo er ute alene, men da løper fantasien min løpsk og kommer på de villeste historier og så er det jo ingenting å bekymre seg for egentlig :roll:

Nå går tiden fort og det er ikke lenge før dere drar på tur heller.. Jeg har begynte å tenke på hva jeg skal ha med meg og det er ikke like lett når man har en garderobe med kun 10% av klærne som passer!! Men jeg skal kjøpe litt nytt også, så det ordner seg vel..Turen deres høres herlig ut!

Skulle ønske jeg kunne komme å se deg på lørdag! Kanskje jeg må overtale sambo til en kjøretur!! Hvis jeg ikke kommer, så må du i allefall sende meg maaaassse bilder etterhvert! Gleder meg til å se :hoppe:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="9naEt spørsmål:

Brudevalskurset dere gikk på, hvor holder de til?

Og har man timen alene eller sammen med andre par?

Dyrt? Kan man ta med valsen man skal ha og få øvd til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager igjen, ja... :oops: Ikke fire!

Det hørtes bra ut at man fikk ha timen alene, jeg tror jeg skal sjekke det.

Majorstua er nær der vi bor også.

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi. La ikke merke til det en gang, jeg 9na! :ler:

Ja, du burde ta en sånn time. Samboeren min gleder seg til brudevalsen nå...

I kveld får jeg cd'en hun har brent til oss, så da kan vi øve litt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag på jobben!

Alt er pakket og klart nede i bilen og vi drar av gårde så fort vi er ferdig her. Det kiler i magen nå, men nervene er roligere enn i forrige uke.

Nå gleder jeg meg bare.

Fikk øvd et par runder på brudevalsen i går, men jeg tror nok vi trenger noen runder til før den sitter helt. Men det gjør sikkert ikke noe om vi kløner littegrann på den store dagen.

Danselæreren har laget det fine opplegget til oss, så det blir nok bra. Tror nok det er endel som kommer til å bli imponert... :wink:

Blir jo nesten imponert selv :ler:

Var til voksing i går, og det var ikke noe behagelig, men ikke så ille som det har vært før. Kjenner jeg er litt øm på huden, men det går nok over. Hun er så flink, hun jeg går til. Skikkelig hyggelig jente som kan det hun driver med. Er så glad for at jeg begynte å gå dit, og at jeg begynte å gå dit for en stund siden slik at jeg kjenne henne litt.

Skal prøve å få lagt inn en fast rutine på å gå til hudpleier annenhver måned omtrent også etter bryllupet. Huden min har blitt mye, mye bedre.

Det er så koselig å gå inn på bryllupsforumet og se en tråd med lykkeønskninger til meg og Brudulja. Blir så glad! Søte, snille jenter her inne. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hjerter::hoppe::hjerter:

Åh, nå går det fort, vennen! Vil bare innom å ønske dere en utrolig fin dag! Håper den blir alt du har drømt om! Jeg gleder meg masse til å høre hvordan du har hatt det. Og ikke minst se bildene!

Hvis jeg ikke hører fra deg før dere drar på bryllupsreise, så vil jeg ønske dere riktig god tur! Kos dere og nyt hverandre!

Nå må du også huske å slappe av og nyte dagen på lørdag! Det du ikke har fått gjort til da, får du ikke gjort heller! Men dette blir så bra! :hjerter:

Stor og god klem til deg,vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden dette er siste dagen din på jobb (og på nett?) før bryllupet får du få den siste lykkeønskningen nå:

Håper du får en fantastisk dag på lørdag, og at bryllupsreisen blir så bra som det høres ut som om den kommer til å bli!

Masse lykke til! :hoppe:

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Tror ikke jeg har vært innom deg før, men nå er det jammen på tide! For du gifter deg jo i overimorgen! Tipper det tramper noen elefantsommerfugler rundt i magen din nå? Det gjør det i alle fall i min, og jeg har over en ukes ventetid igjen :roll:

Men du - masse lykke til! Gleder meg til å lese referat når dere er vel hjemme fra bryllupsreise igjen :)

Klem fra Amelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen skjer det!

I dag har jeg vært hos fotpleier og farget vippene. Supermannen har klippet seg og kjøpt inn nytt undertøy til seg selv.

Vi har vært hos blomsterdamen og tatt den siste samtalen om buketten, og nå skal det meste være klart.

Snart kommer svigersene og pappa m/familie nedover og litt senere kommer forloverene, og da er vi klare for generalprøven med presten i kirka. Glad for at det blir gjort dagen før, ellers hadde vi vel glemt alt sammen.

Det kiler litt i magen, men er ikke så nervøs som jeg trodde jeg skulle være. Gled-gruer meg til Mendelssohn bruser ut av orgelet og kirkedøren går opp! Bare jeg klarer å gå pent og pyntelig oppover uten å stortute.

Jeg tror ikke jeg kan se på mamma, da kommer nok tårene!

Jeg har glemt å skaffe lommetørkle!! Mamma har visst.

Ellers tror jeg alt skal være i orden. Håper det.

Nå sitter kjæresten min og finpusser på talen, gleder meg til å høre den.

I kveld må vi ta siste øvingen på brudevalsen. Håper det går fint også. Men når vi skal danse har vi fått i oss noen glass vin, og da går alt så mye bedre... Tror det selv i alle fall... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig å lese dagboken din! Ønsker deg en flott dag i morgen, håper den blir alt du har drømt om. Mange lykkeønskninger for dagene etter bryllupet også! Og god tur til Maldivene, det høres himmelsk ut, kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss::hoppe::kyss:

Åhhh, i morgen, vennen!! Da skjer det..Og jeg gleder meg så på dine vegne! Gleder meg masse til å få referat og se bilder! Du kommer til å bli nydelig!

Ha en uforglemmelig dag, nyt den og hverandre! Ha en super bryllupsreise og så sees forhåpentligvis når jeg kommer tilbake fra tur!!!

:hjerter: LYKKE TIL, VENNEN! :hjerter:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...