Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Tok min første folatpille i går!

4 uker til jeg er ferdig med det siste pillebrettet. :hoppe:

Fikk gjort en del i hagen i går, heldigvis. Så nå er det en ting mindre å tenke på.

I dag skal vi ha salgsmøte og i kveld skal vi ut og seile. Det har jeg aldri gjort, så det blir sikkert spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Nå går det fort til bryllup og prøving!! Ingen av delene har gått opp for meg..Jeg kan ikke fatte at jeg skal gifte meg om 19 dager!!! Helt uvirkelig!! Alle andre stresser rundt meg, men jeg er like rolig!! Er det noe jeg ikke har fått med meg?! :ler:

Menyen deres hørtes veldig god ut!! Jeg hadde blitt veldig glad..Fine blomster du skal ha også!! Liljekonval er jo helt nydelig..Jeg håper vi skal pynte litt ute med det!

Ønsker deg en riktig fin uke!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf! Jeg begynner å bli rimelig spent nå, Juni04!

Det kiler i magen og jeg klarer ikke å slappe helt av. Er stadig bekymret over at jeg har glemt noe viktig...

Men så mye som jeg har vært inne på bryllupsforumet, skal det vel mye til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med et :kyss: til deg! Håper du har en fin dag!

I dag skal jeg til frisøren :danse: Gleder meg jeg!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hentet ringene, og denne gangen hadde de klart å gravere inn riktig dato! Så nå skal det være i orden.

Nå er det dette som står igjen:

* gjøre ferdig kirkeprogrammet

* kjøpe strømper

* kjøpe strømpebånd

* kjøpe lebestift

* prøveoppsett - skal i morgen

* skrive ut bordplan og hvem er hvem

Det var det jeg kom på akkurat nå, men det er sikkert noe mer.

Skal kjøpe inn det jeg mangler på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kjørt til jobben! Ikke det at det er så langt, men det er ganske mye trafikk gjennom de tre tette rundkjøringene. Og jeg var så flink!! Det gikk kjempefint. Begynner å føle at jeg har fått dreisen på det nå.

Har kommet på et par ting til jeg må kjøpe:

* papir til utskrift av kirkeprogram og "hvem er hvem"

* paraply, håper vi ikke trenger den...

10 dager igjen!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også sette opp en sånn liste!! 10 dager igjen :o Dette går unna gitt!!

Så gøy at du kjører bil, flink er du!! :tommelsmil:

Vi skulle hentet ringene i går, men jeg må vente til jeg får lønn! De er håndgravert, tror det kom på 500kr pr.ring(sier litt om hvor dårlig råd jeg har for tiden :oops: ) Jeg må også få tak i korsett, tror det blir finest! Men der jeg bor er det håpløst å få tak i..Har sett i Sandvika, men fant ikke noe der :cry:

Ha en fin dag, vennen! Hvordan var det med fri før bryllupet for deg?

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Juni04! Synes jeg er ganske flink selv... :ler: På tide å få lappen nå...

Jeg skal bare ha fri en dag før bryllupet. Håper at alt skal være i boks i god tid, så det skulle holde. Vi får en fridag av jobben og den tar jeg fredag 4/6.

Har akkurat arrangert det slik at jeg og forloveren min får den siste natten sammen alene og kjærestene våre må sove på hytta.

Det er litt bra, så kan vi snakke bryllup hele natta og kanskje ta en flaske rødvin sammen så jeg sover litt bedre. Allerede nå har jeg problemer med å sovne, jeg ligger og tenker på det som står igjen å gjøre... :roll:

Det er ikke så mye igjen, heldigvis.

Gleder meg til å sette opp håret i dag. Og til å gå til hudpleier!

Dette blir nok en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet hjem fra prøveoppsett nå, og jeg er kjempefornøyd! Det kommer til å blir veldig bra.

Begynner å glede meg mer og mer. Har akkurat snakket med faren min, og han har ikke engasjert seg så veldig. Så nå sa jeg akkurat hva jeg mente om det. På en fin måte, så klart, han blir lett fornermet.

Han er veldig busy med sine egne ting om dagen, holder på å starte eget firma, men det hadde vært hyggelig om han viste litt interesse allikevel. Jeg vet at mamma hadde satt pris på om han hadde tilbydt seg å hjelpe i alle fall. Det er bare mamma som bor i den byen vi skal gifte oss, så mye arbeid og planlegging faller på henne, og hun har lett for å stresse seg opp. Pappa er ikke den som er flinkest til å være der for andre, han er mest sentrert rundt seg selv...

Men nå er det ikke lenge igjen. På en måte skal det bli litt deilig at det er over. Bryllupet krever mye, tankene kretser rundt det hele tiden, selv om det ikke er så mye som står igjen nå.

Har lyst til å bruke mer tid på å glede meg til å dra til Maldivene :P

Har vært hos hudpleier i dag og tatt en fuktighetsbehandling! Kjempedeilig. Om en uke skal jeg dit igjen og vokse armer, bein og bikinilinje. Gruer meg til det. Voksing er noe av det vondeste jeg vet, men det får gå for denne gang. Orker ikke å gjøre det så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Nå går det fort..Tenkt neste helg er det deres tur!! Det blir gøy det, gleder meg til å se bilder!! Du kommer til å bli så nydelig!

Jeg har også en pappa som ikke er så veldig engasjert, han får det til å føles som det lille han skal gjøre er et offer for han :-x Sånt er irriterende!! Men jeg tror mange fedre er sånn jeg..

Jeg går bare å gleder meg til bryllupsreisa jeg nå!! Gleder meg til bryllupet også, men jeg føler at alt er så i rute og alt kommer til å gå i orden. Tenker ikke så mye på det..Men jeg tror jeg må få satt meg ned med en sjekkliste snart! Har vel litt tid i helgen tenker jeg!

Ha en fin dag og nå er det snart helg :hoppe:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja fedre er ofte litt merkelige, har jeg forstått.

Det virker som om vi har det ganske likt, både på den ene og den andre måten... :wink:

Begynner også å føle at jeg har mer kontroll nå, det er ikke så fryktelig mye som står igjen, og det meste får jeg vel ordnet i dag.

Har fremdeles et håp om at alt skal bli ferdig denne uken, slik at jeg bare kan slappe av og glede meg neste uke.

Kanskje få trent litt og tatt litt sol, det har jeg ikke fått gjort denne uken i det hele tatt. Skal prøve å få lagt inn en spinningtime på fredag.

Samtidig skal jeg prøve å dra igang et lite utdrikningslag for en venninne. Hun skal gifte seg to uker etter at vi kommer hjem fra Maldivene, og alt må ordnes før jeg drar... Phu!

Hun har ikke så mange venner, vi blir max 4-5 stykker og det er litt begrenset hva vi kan finne på da. Lurer litt på Vestkantbadet for alle på lørdag på dagen og massasje for henne der, før vi går og spiser middag ute og drar på byen. Har ikke mulighet til å organisere så fryktelig mye heller, er jo litt busy-busy med mitt eget bryllup...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om vi har det ganske likt' date=' både på den ene og den andre måten... :wink: [/quote']

:kyss::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra shoppingrunde, og jeg har fått tak i alt jeg trengte. Uten problemer!!!

Kjøpte til og med papir til å trykke bordplaner og "hvem er hvem"-lister til å legge på bordene. Det var egentlig ikke med på handlelisten i dag, men det er utrolig deilig å få det overstått. Kjøpte 500 ark på Papirgalleriet til 350,- Tror ikke jeg finner det noe billigere noe annet sted.

Det var faktisk det samme papiret som vi brukte til å skrive om overnattingsmulighetene som vi sendte med invitasjonene.

Så det blir så bra så.

Så nå står dette igjen:

* printe ut bordplan og "hvem er hvem!

Hi hi! Se den korte lista!! :ler:

:o Eller har jeg glemt noe?? :o

Har stadig litt angst for det.

Har til og med skrevet pakkeliste for bryllupshelgen og bryllupsreisen.

Men har ikke pakket enda, kanskje jeg skal begynne med det? Blir vel kanskje litt tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var ikke lange lista!!! Jeg er også livredd for å glemme noe, jeg vil ikke det! Men jeg har jo ennå ikke fått surret meg til å lage noe liste!! Det MÅ jeg bare gjøre i helgen..

Ha en fin langhelg, vennen! :kyss:

Det skal bli deilig med fri nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå står dette igjen:

* printe ut bordplan og "hvem er hvem!

Hi hi! Se den korte lista!! :ler:

Ja, se den korte lista! Imponerende!

Maldivene høres fantastisk ut.

Jeg har vært der en gang med familien min da jeg var ca. ti og husker bare verdens hviteste strender... Perfekt for en bryllupsresie!

Lykke til i disse siste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare legge inn en liten hyllest til den søte, snille mamma'n min! Hun har hjulpet meg masse med bryllupsforberedelsene og hun er så spent så hun er "helt gelê i beina" :ler:

Nå styrter hun inn til byen for å kjøpe borrelås med lim så vi får festet korsettet til kjolen, så den ikke vil skli opp i ryggen og stikke frem.

Hva skulle jeg gjort uten henne? :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var vel livet uten mødre?

Håper du har en fin pinse, vennen! :kyss:

Se forøvrig i dagboken min!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææ! Har vært hos mamma og sløret hadde endelig kommet, men det var feil!!! Det var ikke to lag og det var ikke silkekant rundt.

Så nå må jeg ut og lete og det i en rasende fart! Håper det er noen som har det på lager, slik at jeg rekker å få det i tide. Hvis ikke må jeg bare beholde det jeg har fått, det er litt synd. :cry:

I kveld har vi vært på brudevalskurs, og det var så moro! Hun var superflink og vi fikk masse gode tips. Hun kan absolutt anbefales, Bjørg Gretes danseskole. Hun tok godt vare på oss og hun gjorde at kjæresten min gleder seg til vi skal danse bryllupsvalsen! Så nå har vi hele opplegget klart, og det er så deilig. Hun tok oss veldig alvorlig, så nå føler vi at vi har kontroll på dette også.

Gleder oss nå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!! Takker for koselig innlegg i dagboken min, hyggelig å vite at noen leser i den!! Nå er det jo "rett rundt hjørnet" for deg, og jeg kan tenke meg at sommerfuglene har så smått anmeldt sin ankomst? Du får nyyte dagen, og kose deg masse!! Gleder meg til oppdatering og bilder...

Lykke til!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...