Gå til innhold

Siams Sammensurium

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, jeg venter så spent!!

Lykke til med kjøringen i dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, assa. Testet i dag, men den var negativ. Ikke så veldig overraskende, egentlig. Men litt trist allikevel.

Vel, vel da blir det lønningspils/gravøl i dag og en tur til Canada uten at jeg trenger å bremse.

Håper på bedre lykke neste gang.

Tanta har ikke kommet enda, men hun er sikkert rett rundt hjørnet. Har ikke kjent noen murringer i dag, men hadde plenty i går.

Langkjøringen gikk supert, fikk masse skryt av kjørelæreren *stolt* :P:P:P:P

Men nå er det ikke landeveiskjøring jeg synes er vanskeligst heller, da. Det er mye skumlere å kjøre midt i byen hvor det kommer biler, hunder, mennesker og trikker fra alle kanter! Men øvelse gjør mester, tenker jeg.

I dag blir det lønningspils! :P:P

Og i morgen 80-års lag. Gleder meg til å se alle tantene og fetterne og kusinene mine! Det kommer nok til å bli et lystig lag det også, kjenner jeg dem rett.

Skrevet

Hei Siam... det er nok ikke vår mnd dette her... tanta kom i dag her i gården... på dag 27.. hm.. kortere syklus enn forventet.... Men jeg var jo også forberedt på det... får se neste mnd hva som skjer.. sommer barn hadde jo vært fin fint det.....

Så bra at det har gått fint på kjøretimen i dag... dette går nok kjempe bra! Du får kose deg på lønningspilsen i dag!

Jeg tar ferie nå, og er nok ikke å "se" her inne igjen før om en uke...

ha en fin helg.

blyg :)

Skrevet

Synd med den negative testen :trøste: , men kos deg med lønningspilsen (og ta en for meg også.... :Hehe: ).

:klem:

Skrevet

Håper du har hatt det artig på lønningspils! Synd at testen var negativ, da er det vel bare å fortsette kosen og håpe på klaff neste gang! Du kan i hvert fall kose deg på tur med god samvittighet. ;)

Kult at landeveiskjøringa gikk så bra, du venner deg nok fort til bykjøring også.

Natta og sove godt Siam, håper du får en fin helg! :klem2:

Skrevet

Håper du hadde det gøy på lønningspilsen i går! Kjedelig med negativ test, men desto mer utagerende i Canada! :sjarmor:

Ha det kjekt i 80-årsdagen i dag!

Skrevet

Synd med den negative testen, men da er det jo greit å utnytte situasjonen og ta en lønningspils - ikke sant? :wink:

Skrevet

Takk for hilsen, alle sammen!

Lønningspilsen var bra, siden vi startet såpass tidlig var jeg nødt til å legge inn årene i halv tolv tiden. Da klarte ikke jeg mer!

Sov kjempelenge på lørdag og kom oss ikke avgårde til 80-årslaget så tidlig som vi hadde tenkt, men det gjør ingenting.

Vi hadde det koselig der også. Kul familie jeg har, egentlig :ler: Gøy å se noen av dem jeg ikke har sett på årevis.

Kusinen min hadde med seg sønnen sin på 1 1/2 år, og da fikk jeg litt lyst til å utsette hele babyprosjektet! :evil: Møkkaunge! Nei han er sikkert søt innimellom, men jeg merker at jeg innerst inne ikke er så fryktelig glad i andres unger....

Jeg er på dag 31 og det er ingen tante i nærheten her. :evil: JEG VIL IKKE HA SÅ LANGE SYKLUSER, HØRER DU??? :evil:

Skrevet

Tusen takk for hilsen og støttende ord i dagboka mi! Det varmer!! :klem:

Irriterende med den tanta som ikke kommer når hun skal..kjenner til det...men vi krysser fingre (og IKKE BEINA! :ler: )for at det snart skal lykkes med noen blå streker..... :) Gå på med friskt mot..og du: SKÅL! jeg skal jammen unne meg både en røyk og noe :perebrus: jeg også! :)

Skrevet

Ja, hvorfor kan ikke tanta bare komme når håpet er ute uansett? Jeg venter også på min etter å ha testet negativt i dag tidlig.

Synd at det ikke klaffet for deg heller, men tur til Canada hørtes veldig bra ut det også! :-)

Neste syklus, det må da bli en bra syklus for oss! :-)

Skrevet

Jeg gir ikke opp håpet før tanten er her!! Selvom du har hatt negativ test!!! Så det så :tunge1:

Så fint at det gikk bra på landeveiskjøring! Det går fort frem mot oppkjøringen nå!! Det går nok veldig bra skal du se..

Du reiser jo også snart du!! Åhhh, så lyst jeg har til å være med!! Kanskje jeg må sende med litt penger så du kan shoppe litt kule babyklær til meg :-)

Ha en fin dag, vennen!

Klem

Skrevet

Takk for hilsen Madden, Engel og Juni.

Bare send penger, Juni... Men om jeg går innom babybutikker er vel en annen sak... :tunge1:

Ingen tante her enda. Duste-treiginga!

Skrevet

Kusinen min hadde med seg sønnen sin på 1 1/2 år, og da fikk jeg litt lyst til å utsette hele babyprosjektet! :evil: Møkkaunge! Nei han er sikkert søt innimellom, men jeg merker at jeg innerst inne ikke er så fryktelig glad i andres unger....

He he he...

Jeg liker heller ikke unger. Heldigvis føler jeg meg trygg på at jeg vil like mine egne. :ler:

Det samme sa og sier min mor. Hun liker sine egne :hjerter: , og antakeligvis deres barn igjen. :sjarmor:

Skrevet

I kveld har vi skrevet enda noen takkekort....

Det tar såååå lang tid. Vi vil helst skrive noe personlig til alle, og for at vi ikke skal bli møkkalei, er vi nødt til å ta noen av gangen. Nå er vi omtrent halvveis, tenker jeg.

Jeg har ikke fått mensen enda, og det er så utrolig irriterende. :evil: :evil: :evil: Søte mannen min går fremdeles og håper at jeg er gravid, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er det. Desverre.

Skrevet

Dag 1, pp3.

Endelig var mensen her, så vi kan begynne på nytt.

Så det var nok derfor jeg var i skikkelig dritthumør i går.

Skjønner nå at murringen jeg kjente rundt dag 18-19 må ha vært eggløsning... Vi bommet nok allikvel ikke så altfor galt... Vi kjørte "annenhver-dag-rutine" fra dag 11 til dag 18, så hadde vi noen dagers opphold. Vi blir nesten litt lei når vi "må" gjøre det annenhver dag, så vi må hvile noen dager etterpå. Men denne gangen får vi holde ut litt lenger tydeligvis.

I dag er det trening og pakking som står på "to-do"-lista.

Gleder meg til å komme avgårde på ferie.

Skrevet

:cry: Hadde et lite håp jeg da..

Men nå kan du jo virkelig kose deg på tur!! Heldiggrisen! Nå er det ikke lenge før du drar..Skulle ønske jeg også skulle pakke jeg!! I stedet må jeg sove alene hjemme i 2 eller 3 netter og jeg hater det!!! Kjempe synd på meg altså :tunge1:

Ha i allefall en fin dag da!

Klems

Skrevet

Æsj, ja. Men sånn er det.

Jeg var ganske sikker denne perioden, så det var ikke noe sjokk. Har mye høyere forhåpninger til denne perioden. Så hjelp meg nå, Juni! Kryss alt du har i en hel måned! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...