Soul Skrevet 26. august 2004 #401 Skrevet 26. august 2004 Håper dere har det fint på tur! :-) Satser på at du finner en internettkafe!
Gjest Madden Skrevet 29. august 2004 #403 Skrevet 29. august 2004 Dere får det sikkert moro på flyturen!! Håper dere har en kjempetur, og koser dere stort!!!
April Skrevet 31. august 2004 #404 Skrevet 31. august 2004 Hei vennen! Håper du har det fint der borte! Tenker på deg :klem2:
edea Skrevet 1. september 2004 #405 Skrevet 1. september 2004 jeg også ser innom. når var det du kom hjem igjen, sa du? Klem fra edea
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #406 Skrevet 1. september 2004 :blomst_opp: :dagensrose: Kom snart hjem da Siam!!
Holly Hobbie Skrevet 2. september 2004 #407 Skrevet 2. september 2004 Hei Siam, er du virkelig dratt allerede? Tiden gaar jamen fort av og til! Har ogsaa hatt en ferie, men den var vel mindre spennende - bare noen dager i Nord-England (Yorkshire). Skal ned til York til helgen igjen. Kos deg masse der borte - du faar fortelle om turen naar du kommer hjem! T og jeg vurderte aa flytte dit for et aar siden (T kunne ha jobbet for samme firma der borte), men saa langt trives vi her vi er. Kos dere masse! Klem
Veronal Skrevet 2. september 2004 #408 Skrevet 2. september 2004 Når er det høstfarver å se i Canada, dah? Det er kanskje for tidlig nå? Håper du har det fint og at det bedrives obskøne 10,000 meters-aktiviteter rundt EL.
Imax Skrevet 4. september 2004 #410 Skrevet 4. september 2004 Har du virkelig klart å holde deg unna en internettcafe? Det må jo bety at du har en strålende ferie! Håper du er tilbake på KG snart!
April Skrevet 6. september 2004 #411 Skrevet 6. september 2004 Hvor er du, vennen? Så lenge borte fra oss :cry:
sirka Skrevet 6. september 2004 #412 Skrevet 6. september 2004 Jeg er også spent på å høre fra deg igjen..
Soul Skrevet 6. september 2004 #413 Skrevet 6. september 2004 Kooom hjem snart! Neida, det er bra dere koser dere! Håper omgivelsene og ferien er inspirerende!
April Skrevet 7. september 2004 #414 Skrevet 7. september 2004 Siam kom hjem i går kveld, men er på kurs i dag. Er tilbake hos oss i morgen Love you, babe!
Soul Skrevet 7. september 2004 #415 Skrevet 7. september 2004 Siam kom hjem i går kveld, men er på kurs i dag. Er tilbake hos oss i morgen Så bra da! :-)
Gjest Madden Skrevet 7. september 2004 #416 Skrevet 7. september 2004 Jippi!! Da gleder jeg meg til feriereferat!!! HJEM!!!
Siam Skrevet 8. september 2004 Forfatter #417 Skrevet 8. september 2004 :klem2: Så gøy å komme hjem til så mange hilsner, da! Blir jo rørt av mindre... Snille søtinger!! Vi har hatt en super-duper tur! Føler at jeg har vært borte en evighet, vi har gjort masse! Vi har raftet, shoppet til den store gullmedaljen (måtte kjøpe ny koffert for hjemturen.... ), har spist og drukket altfor mye, vært på World Cup ishockeykamp mellom Canada og USA ( Canada vant!!! ) osv. osv!! Vi ble tatt imot på en helt utrolig måte av brudeparets venner, og vi har nå fått nye venner over hele Europa og Nord-Amerika. Håper bare vi får anledning til å treffe noen av dem igjen. Vi var en ganske stor gjeng som var der i forbindelse med bryllupet og vi har gjort så utrolig mye morsomt sammen, så selv om veldig få kjente hverandre fra før da vi kom, var vi blitt en sammensveiset gjeng til bryllupsdagen som gjorde at festen tok helt av! Det har som dere skjønner vært en kjempefin tur. Og det har vært litt deilig å ha ferie fra prøver-regimet også... Vi har jo vært på ferie så vi har ikke hatt ferie fra selve prøvingen, men dag-tellingen og den uvinnelige "kjenne-etter-symptomer"-psykosen har vært fraværende! Men nå er vi i gang igjen! Dag 16, og midt i prime-time hvis syklusen min er slik som de to forrige! Så vi står på vi, annenhver dag-rutinen er i full gang! Kjenner ingen tegn til eggløsning, men det vet jeg ikke om jeg har gjort de andre gangene heller...?
Soul Skrevet 8. september 2004 #418 Skrevet 8. september 2004 Høres ut som en kjempe-tur! Heldiggriser! :-) Selvfølgelig har vi savnet deg vettu! Sikkert veldig bra å få litt pause fra den "kontrollerte" prøvinga, kanskje det hjelper å få slappet av litt mentalt? Ha en fin dag Siam!
April Skrevet 8. september 2004 #419 Skrevet 8. september 2004 Åh, det hørtes herlig ut..Skulle ønske jeg hadde vært med i kofferten jeg!! Fikk ikke mindre lyst til å reise dit nå nei.. Godt å ha deg tilbake og jeg sender over masse blått støv og håper dere lykkes denne perioden! Klem
shy Skrevet 8. september 2004 #420 Skrevet 8. september 2004 Hei Siam.. og velkommen hjem.. mange som har savnet deg her på KG ja!!!!! Høres ut som et suupert bryllup, et bra opplegg, og en deilig ferei dere har hatt!!! Dere får "stå på" i en periode nå, så skal jeg blåse blått støv både i din og min egen rettning... jeg spår at september blir en knall mnd... hva angår klaff for alle oss prøvere, og at det dukker opp masse nydelige mai/juni barn i 2005!!!! Kos å ha deg på plass igjen.... shy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå