Gå til innhold

Siams Sammensurium

Fremhevede innlegg

Skrevet
og får fnatt av folk som ikke har hørt om Loeb!!

:ler: Jeg hadde ikke hørt om han før i helgen, jeg da... Men nå vet jeg det! Gleder meg til å følge med på resten av sesongen.

Synes jeg kjenner murring, så her er nok tanta på vei.

Litt kjedelig det, hadde håpet at vi hadde truffet nå, vi var jo så flinke til å kose... Men det ordner seg nok snart (håper jeg). Ble litt glad for at Engel og Cappo har blitt gravide nå, de har ventet 6 måneder, så da er det håp selv om jeg ikke ble gravid med en gang. Syntes det var så mange som ble gravide den første pp her en stund... Fint for dem, selvsagt, men blir jo bittelitt bekymret selv. Har jo ikke lyst til å vente altfor lenge nå som vi endelig har bestemt oss for å lage baby og alt er lagt til rette.

Men, men! Det kommer når det kommer.

Litt dumt å bli utålmodig allerede nå, har jo bare prøvd i 3 måneder.

Jeg var ute og kjørte bilen helt alene i stad!! Det var ikke så langt, det var bare ned til butikken. En avstand man strengt tatt kan gå, men jeg hadde så lyst til å kjøre, og det er jo greit å øve så mye som mulig. Satt og smilte for meg selv der jeg kjørte. :)

Og så har vi vært på IKEA i dag, masse folk så det var litt slitsomt. Men vi fikk kjøpt et par oppbevaringsesker, så nå er det ryddings på gang. Deilig å få ut ting innerst fra skuffer og skap. Får kastet mye og puttet masse i eskene. Det blir så fint, atte! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natta Siam! Sove godt! :klem:

Spennende om mensen kommer da...men tre mnd. er jo ikke så lenge i denne sammenheng.

(Deilig å kunne kjøre alene, er det ikke? Jeg fikk skikkelig frihetsfølelse da jeg kunne reeie rundt som jeg ville husker jeg! :-) )

Skrevet

Jeg sov kjempegodt i natt. Det er sikkert din fortjeneste, Soul! Takk skal du ha.... :P

Nei, 3 måneder er jo ikke såååå lenge. Men.... Uff, jeg har ikke noe å klage over. Enda.

Dag 30 i dag og tanta kan komme når som helst.

Første syklus etter pilleslutt var på 30 dager, andre på 32. Håper ikke denne blir noe lenger i alle fall!

Tester i morgen, for mannen drar på ettermiddagen og kommer ikke hjem før på lørdag. Og jeg vil ikke være alene når jeg tester i tilfelle den blir positiv. Noe jeg ikke tror den er uansett. :-?

I dag skal vi fikse leiligheten for visning, det er jo litt koselig det da. Alltid gøy å kjøpe blomster.

Vi fant noen kjempefine blomster på IKEA vi skal innom og kjøpe. De passer perfekt i en vase som står der.

Ellers blir det vel en rolig kveld. Kanske vi skal begynne å om-møblere. Vi skal flytte noen skap fra gjesterommet og over til soverommet. Det blir nok fint.

Skrevet

Gooooooooood morgen SIAM!!

Spennende med IKM nå ja!!! Får håpe det er noe annet enn tanta som murrer! :wink:

Jeg beklager forresten at jeg har "stukket fra deg", men som du ser har jeg de merkeligste lengdene på syklusen min!! :o

Det blir spennende med visning da! Får håpe dere får solgt fort og til en bra pris. Det er veldig mange som er ute etter leilighet for tiden i allefall, og det er mange som er villige til å gi nokså mye hvis de virkelig vil ha akkurat den!!

Du får ha lykke til med det i allefall!

Ha en fin dag!

:):):):):)

kos shy

Skrevet

Hei Siam!

Nå er det så lenge siden jeg har vært her at jeg ikke hadde fått medmeg at du har tatt lappen engang...

Gratulerer på etterskudd!

Lykke til med visning i dag og med IKM! :)

Skrevet

Hei Siam! Så bra at du fikk sove godt da! :sjarmor:

Skjønner godt at du blir utålmodig selvom dere har prøvd i "bare" tre mnd. Det hadde garantert jeg blitt også!

Håper du har en fin-fin dag, lykke til med visninga!

:vinke:

Skrevet

Sånn, da er leiligheten fin og flott til visningen i morgen. Blir spennende å se om det kommer noen.

Hadde litt problemer med å kjøre inn i carporten i stad...

Stolpen var veldig nærme plutselig... Med litt hjelp fra snille Mannen kom jeg meg løs og kom inn til slutt.

Det blir litt skummelt når jeg er helt alene i morgen kveld.

Kjenner jeg er i litt dårlig humør og er trøtt og sliten, og det er litt murring på gang, så jeg regner med at jeg våkner sammen med tante rød i morgen tidlig. :evil:

Skrevet

Ingen tante sammen med meg i senga i dag...

Testet i morges siden mannen reiser fra meg noen dager. Og den var så hvit som sne....

Ingen bombe, helt som forventet, men allikevel så trist.

Kjente at jeg ble mer lei meg nå enn jeg har blitt de andre gangene.

Og da mannen sa at neste periode skulle all spermen hans gå til meg i eggløsningsperioden, fikk jeg helt hakeslipp!! Jeg trodde vi hadde avklart det for lenge siden! Ikke noe ødsling noen andre steder akkurat da!

:evil: :evil: :evil: :evil: Jeg ble så oppgitt!! :evil: :evil: :evil: Han ble fortalt akkurat hva jeg mener om det, i hvert fall!

Og jeg er i ganske dårlig humør enda!

Både pms, negativ test og en dårlig lagkamerat på en gang!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Skal møte en venninne senere i dag, og det blir sikkert koselig. Siden jeg er helt alene hjemme må jeg selv kjøre inn til byen og parkere på Grunerløkka! Det blir litt skummelt... :-? Men greit å hoppe i det.

Og så er det visning i kveld. Megleren skal være der, så jeg trenger ikke, men jeg må være tilgjengelig på telefon. Blir spennende.

Skrevet

Hei Siam, og GOD TORSDAG!!

Ja, du får stramme opp gubben litt... ikke noe ødsling andre steder nå!!! Det må han forstå!!

Så spennende med kjøreturen din.. fint at du "hiver deg utpå!) det er eneste måte å lære på!! Da jeg bodde et år i San Fransisco, måtte jeg lære meg å kjøre i den store byen, så jeg satte meg bak rattet på kveldene, og kjørte inn til byen, og bare kjørte hit og dit. Det gjorde at jeg lærte meg kjøremønsteret, og i tillegg, ble tryggere på å kjøre, mens det ikke var så altfor mange biler ute... kanskje det er en idè for deg også? I allefall et lite tips! :wink:

Synd med testen din.. har en god følelse at det skal klaffe for deg og meg samtidig... ikke sant!! :):)

Vi satser på det!! Har du tenkt å prøve EL testene du kjøpte neste PP?

Vel, ha en fin dag i allefall, kos deg med venninnen din, og for all del: KJØR FORSIKTIG!!

:klem: shy

Skrevet

Ja, el-testene blir brukt neste periode! Helt klart.

Så da har jeg noe å drive med i mellomtiden!

Jeg skal prøve å kjøre forsiktig. Jeg skal i alle fall ta meg god tid!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Og da mannen sa at neste periode skulle all spermen hans gå til meg i eggløsningsperioden, fikk jeg helt hakeslipp!! Jeg trodde vi hadde avklart det for lenge siden! Ikke noe ødsling noen andre steder akkurat da!

:evil: :evil: :evil: :evil: Jeg ble så oppgitt!! :evil: :evil: :evil: Han ble fortalt akkurat hva jeg mener om det, i hvert fall!

Det må da ha vært en spøk???

Ellers hadde jeg blitt hoppende sinna også.

Lykke til med visning i kveld!

Jeg kan forresten love at etter halvannet år med bil på Grünerløkka, har jeg blitt et råskinn på lukeparkering - og det blir sikkert du også, bare du øver. :wink:

Håper du får en fin dag til tross for en nokså trå start! :klem:

Skrevet

:klem: Liker ikke hvite tester jeg...Men jeg hadde super pms før jeg oppdaget at jeg var gravid, var nesten så jeg var redd meg selv!! Skjønner at du blir lei deg, men ikke gi opp håpet selvom testen var hvit. Så lenge tanten ikke kommer, er det håp!!

Så spennende det blir med visning i dag, det går sikkert kjempe bra!! Og snart blir du en racer til å kjøre både her og der, jeg hadde ikke turt å kjøre i Oslo! Så all ære til deg..

Ha en fin dag, vennen! Ikke tenkt på dumme kommentarer fra mannen..

:klem:

Skrevet
.. har en god følelse at det skal klaffe for deg og meg samtidig... ikke sant!! :):)

Ja! Det hadde jo vært ekstra gøy!!

Satser på neste periode, jeg!

Men som Juni sier, så lenge det ikke har kommet noen tante er det et bittelite håp... Men det er lite, det!

Nei, det blir nok neste gang! :-)

Skrevet

Mannen er borte og jeg og bilen er alene hjemme!

Kjørte den hjem fra jobben i dag, og det gikk knirkefritt.

Pulsen var litt høyere enn vanlig, men jeg følte at det gikk bra. Nå bør det vel kanskje nevnes at det ikke er særlig langt mellom hjem og jobb, men det er 3 ganske trafikerte rundkjøringer jeg må gjennom.

Og jeg kom meg inn i carporten også! :P

Og etterpå skal jeg til Grünerløkka, så se opp, de som har tenkt seg dit... :ler:

Skrevet

Det gikk bra å kjøre til Grünerløkka i går, og bra og kjøre til jobben i dag.

Og i dag skal jeg ordne neglene, det skal bli deilig!!

Og så blir det gøy å kjøre inn til byen også. Blir spennende å se om jeg klarer å parkere i parkeringshus.

Også har ikke mensen kommet heller!

Men det er jo "bare" dag 32!! :evil:

Hadde jo håpet at jeg kunne ta meg en fest i dag, men siden tanta enda ikke er her tar jeg det vel litt med ro.

Satser på at det skjer noe i løpet av dagen, jeg har litt murring.

God fredag til alle sammen!!!

Skrevet

Hei vennen!!!

Så flink du er til å kjøre.... det er bare å hive seg utpå.. eneste man lærer av, og det er tydeligvis det du gjør!!

Så spennende med IKM.... fikk plutselig en feeling på at det har klaffet for deg, jeg!! :) Det er jo gjerne når man minst forventer det, at det går i "boks"!!!! Man ser jo det i flere av de andre dagbøkene her... Guri, så spennende!!!! Du må holde oss fortløpende oppdaterte!

Skal du noe spennende i helgen da? Kjøre bil kanskje :wink: ?

Håper du får en suuper fredag i allefall!!

stoooor kos shy :)

Skrevet

Ingen mens? :hoppe: Da hååååååper jeg det har klaffet! Siden jeg mest sannsynlig ikke er på nett i helgen, vil jeg ha tanterapport på sms!! Er jo så spent..

Ha en fin helg, vennen!

Skrevet

Ønsker deg en riktig god helg, Siam!

Og håper det ikke blir noen mens i helgen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...