shy Skrevet 13. september 2004 #441 Skrevet 13. september 2004 Hei Siam.. Så flinke dere har vært! Nå får vi bare håpe at prøvingen slår til, og at det gir resultater!!! Blir spennende med oppkjøringen din på onsdag... og også salg av leilighet... mye som kommer til å oppta tiden din fremover.. og da går i allefall tiden fort!!! Du får ha en fin dag! shy
April Skrevet 13. september 2004 #442 Skrevet 13. september 2004 Hei vennen! Nå går det fort til oppkjøringen!! Skulle du har kjøretime i dag? Det går nok bra på onsdag skal du se! Håper salget med leiligheten går bra, sikkert spennende å innrede den litt for salg også! Men jeg tror det er ganske viktig også jeg.. Håper prøvingen gir resultater denne perioden :-) Klem!
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #443 Skrevet 13. september 2004 Oi, selger du også leilighet? Så morsomt! Vi får også besøk av stylist og fotograf i dag. Problemet vårt er at det er så FULLT overalt (det er tross alt en grunn til at vi skal flytte... ) så vi må flytte en masse greier opp på loftet. Stua vår er kanskje 16-17 m2, og her har vi: * spisebord og stoler * svær bokhylle * liten bokhylle * vitrineskap * sofa og sofabord * to digre kurvstoler * to kasser med hobbyting, brukt som TV-benk * to stykk små kommoder * gammel, svart rundovn * cd-stativer * ... og et digert piano!!! ....... NOE MÅ UT. Utvilsomt... Si ifra hvis du har noen gode stylingtips, da! Blir morsomt å høre hva stylisten som kommer hit sier også. Håper prøvingen har vært vellykket
Soul Skrevet 13. september 2004 #444 Skrevet 13. september 2004 Hei Siam! Høres ut som det er mye som skjer i livet ditt nå! :-) Og en artig helg skjønner jeg! Så deilig at dere har det så bra sammen, det er godt å være ektepar! Og det hjelper vel på prøvinga det ja! Får håpe uka går fort-fort for dere så dere ikke får savnet hverandre alt for mye, men det blir garantert fint å se hverandre igjen da... Skal du til Wales med jobben? Du må ha god tur Siam! Og lykke til med salg av leilighet! Ha en fin dag Siam!
Siam Skrevet 13. september 2004 Forfatter #445 Skrevet 13. september 2004 Så hyggelig at det har vært noen innom siden sist! Takk for besøket!! Fotografen var i leiligheten i dag, det blir spennende å se bildene. Også fikk jeg kjørt en times tid med en kamerat, og denne gangen var jeg veldig fornøyd. Det gikk kjempefint, så hvis dette hadde vært oppkjøring hadde jeg nok hatt lappen nå! Men det var det ikke, så jeg får bare håpe at det går like bra. Tror rett og slett at jeg går og legger meg nå. Må bare rydde og ordne litt først. Jeg skal i hvertfall slå av pc'en, den store tidstyven! Natta!
Soul Skrevet 14. september 2004 #447 Skrevet 14. september 2004 God morgen Siam! :-) Vil bare ønske deg en kjempefin dag! Håper alt står bra til! Må stikke på forelesning jeg. Ha det så lenge!
shy Skrevet 14. september 2004 #448 Skrevet 14. september 2004 GOD MORGEN SIAM!! Ny dag, nye muligheter!!! shy
Siam Skrevet 14. september 2004 Forfatter #449 Skrevet 14. september 2004 Phu!!! I dag var det jammen mye stress! :o :o Rekker ikke å være her i det hele tatt, tror jeg! Men jeg kommer nok tilbake i kveld!!
Holly Hobbie Skrevet 14. september 2004 #450 Skrevet 14. september 2004 Ha en fin dag, til tross for stress, Siam!
April Skrevet 14. september 2004 #451 Skrevet 14. september 2004 Vil bare ønske deg supermasse LYKKE TIL i morgen jeg! Det kommer til å gå kjempe bra!! Og da kan du kjøre på besøk til meg Krysser fingre og tær jeg! Klem
shy Skrevet 14. september 2004 #452 Skrevet 14. september 2004 Hei Siam!! Lykke til i morgen!!! Håper det går suupert!! Skal krysse det jeg har!!! Ikke glem å oppdatere når du er i boks da!! shy
Siam Skrevet 14. september 2004 Forfatter #453 Skrevet 14. september 2004 Tusen takk for lykkeønskinger Juni og shy, og takk for hilsen Popelka og Soul!! Var på kjøretime i dag, og jeg ble ikke noe mindre nervøs nå. Synes ikke den timen gikk så bra :-? Må bare prøve å slappe av i morgen og ta det med ro. Ikke så lett, kanskje. Men det er jo ikke verdens undergang om jeg ikke står heller da, jeg kan jo bare prøve igjen. Var på Stram Opp i dag, og det var slitsomt, men jeg kom meg gjennom. Det har vært værre. Hvis jeg er flink rekker jeg en trening i morgen, men... På torsdag morgen drar jeg til Wales og blir til søndag, så det er siste sjanse for trening. Prøvingen har ikke opptatt meg like mye denne måneden. Kjenner jeg begynner å få et mer avslappet forhold til det (tror jeg... ), jeg tenker i alle fall ikke på det 24 timer i døgnet. Og det er jo litt deilig. Jeg synes denne prøveperioden har gått kjempefort, og det er ikke lenge til IKM. 8 dager, tror jeg... Det går nok fort. De 4 dagene jeg er i Wales kommer nok til å gå fort i alle fall. En kollega giftet seg 1 uke før meg og hun er også igang med prøving, så det blir nok litt prøversnakk oss i mellom på rommet. Regner med at vi skal dele rom. Det blir nok koselig. I morgen blir prospektet ferdig, skal se igjenom det i kveld. Og leiligheten blir lagt ut på nettet på fredag. Det blir spennende å se om det kommer noen på visning til uka. Håper vi får en bra pris! Nei, nå får jeg hive meg rundt å gjøre noe fornuftig. Må lese gjennom prospektet og rydde huset, for i morgen kommer vaskehjelpen (og det trengs...)
Soul Skrevet 14. september 2004 #455 Skrevet 14. september 2004 Lykke til i morgen! Det går sikkert bra! Natta!
Siam Skrevet 15. september 2004 Forfatter #457 Skrevet 15. september 2004 Uææææææ! Gruer meg.... 3 timer til jeg blir hentet for kjøretime... 3 timer og tre kvarter til oppkjøring... :o
shy Skrevet 15. september 2004 #458 Skrevet 15. september 2004 Hei Siam.. takk for hilsen i dagboken min igjen!! Skal ta rådet ditt til etterrettning!! Nå er det ikke lenge til oppkjøring, og jeg har en meget god følelse for at det går suupert. Du vet en generalprøve skal aldri være perfekt, så hvis du ikke var helt fornøyd i går, vil det si at det går suupert i dag!! Høres bra ut med en tur til Wales... og som du sier; da flyr jo tiden mot IKM... jeg leser forresten litt rundt her i dagbøkene, at det er når man har fått et litt avslappet forhold til prøvingen, at det klaffer for de fleste... så bare vent: vips så er det din tur!!! (Tror jeg skal hive meg på den taktikken jeg og!!! ) Gleder meg til å høre hvordan det har gått i dag!! Ha en fin formidag.... kos shy
Soul Skrevet 15. september 2004 #459 Skrevet 15. september 2004 Lykke til! Skal krysse fingre og tær for deg! Mens du kjører opp sitter jeg på forelesning på Blindern, så da skal jeg tenke på at du kjører rundt i gatene i Oslo. Det går sikkert bra Siam! (og hvis ikke får du alltids en ny sjanse). Stor beroligende klem fra Soul!
April Skrevet 15. september 2004 #460 Skrevet 15. september 2004 Tvi, tvi i dag!! Send meg en sms når du er ferdig, tilfelle jeg har gått for dagen når du er tilbake!! Kan jo ikke vente til i morgen med å vite hvordan det har gått
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå