Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Blir skikkelig imponert over den treningen din ja! Var flink før jeg og, men en vakker dag skled det hele ut... :sjenert:

Håper jeg kommer meg i gang igjen etterhvert. Blir i hvert fall inspirert av å lese dagboka di! ;)

Spennende at det straks er IKM for deg. Jeg er også bortskjemt med p-pillenes stabile "menstid", høres uvant ut å måtte gå klar med tamponger i lomma... men det måtte jo jeg og det før jeg begynte på p-piller. Hvis det ikke har klaffet nå, så er det heldigvis nye sjanser neste måned for dere. Godt at selve baby-lagingen er litt artig da, selvom man sikkert blir fryktelig utålmodig av å vente! :sjarmor:

Sorry at jeg nesten ikke har vært her i det siste, er litt mye å gjøre nå som skolen starter opp, også er jeg ikke ferdig med sommerjobbinga. Men prioriterer KG når jeg er hjemme, hehe. :P

Ønsker deg en kjempefin dag Siam! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen Soul og Poca. Det er ikke meningen å gi dere dårlig samvittighet med treningen min... Men hvis dere blir bittelitt inspirert er det jo bare bra...

For i går var jeg på spin1, det gikk mye bedre i dag, hadde litt mer krefter å ta av. Men jeg ble ganske sliten allikevel. For ikke å snakke om hvor svett jeg ble! Men ahhhh så deilig.

Må komme meg på trening i dag også, det er siste mulighet denne uken. Har fullt program fra fredag til søndag. Og jeg MÅ trene 3 ganger i uka hvis jeg skal ha noen fremgang.

Dag 28, 2 dager til IKM. I går kveld kjente jeg stikninger i livmoren etter at jeg hadde lagt meg, og da begynte tankene å spinne... :wink: Selv om jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, har jeg jo alltids et håp.

Leste en liste på graviditetssymptomper i går, og det skulle jeg ikke ha gjort. For jeg hadde en del av dem. Men det har jeg vel egentlig alltid når jeg tenker meg om, for det er ganske generelle ting.

Jeg føler meg ganske trøtt for tiden, men det kan jo fremdeles henge igjen etter ranglingen på fredag, er ikke noen ungfole lenger...

Tester på fredag hvis jeg ikke har fått tantebesøk, for hvis jeg får negativt kan jeg dra på lønningspils med god samvittighet.

Kjenner det murrer litt, så tanta er nok på vei.

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Åhhh, som jeg gleder meg til testingen!!! Jeg vil at du skal være gravid NÅÅÅÅ!! :ler:

*setter meg og venter på fredag*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fredag er allerede i morgen!

Lurer på om det er noen vits å kaste bort en test?

Men, men.... En test i måneden er vel kanske greit.

Har ikke tenkt å holde på med det så veldig lenge... har jo tenkt å teste positivt neste pp, da... kanskje. :-? :P

Bra at du heier på meg Juni! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til som heier på deg! :tommelsmil: Blir spennende i morgen... Og hvis det ikke har klaffet denne måneden, så må du hygge deg på lønningspils! Kan jeg spørre om hva du jobber med forresten? (Må ikke svare altså, jeg er bare nysgjerrig). ;)

Neida, jeg får ikke dårlig samvittighet av å lese hos deg, jeg blir heller inspirert. :) Og det er jo bare bra!

Sitter og planlegger semesteret litt jeg, snart må jeg på kveldsvakt.

Håper du har det bra!

Klem fra Soul :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at enda flere heier, du er snill Soul!

Det er så frustrerende at tantesymptomer og graviditetssymptomer er så like. Blir halvsprø av mindre... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine menssymptomer og graviditetsymptomer viste seg å være helt like. Jeg var 100 % sikker på at jeg skulle få mensen, men så kom den ikke....... Så det er nok bare å vente på om :kjempesinna: kommer, eller ikke.....

Lykke til :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi, veldig hyggelig at du stakk innom! Nå var jeg så heldig at jeg kom innom din bok akkurat i den mest spennende perioden i mnd. vet hvordan du har det nå.

Krysser fingrene for at dere har klart det!

:klem: Gadget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husj! Jage tanta til Siam laaangt vekk!! :evil: Og håper min egen slår følge! :sjarmor: Når vi er to som jager dem så må de da skjønne hintet? Takk for hilsen i boka mi og jagehjelp! :sjarmor:

Krysser fingrene hardt for at vi begge kan juble over positive tester når jeg er tilbake på mandag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam... får jage litt jeg og da!! For både deg, Engel og meg selv... J

eg har også egentlig blitt enig med meg selv om at det har nok ikke klaffet denne mnd, og at vi får ta i enda mer neste mnd.......

Ønsker deg lykke til i allefall.... følger spent med vettu :wink: (også har jeg jo lyst til å starte dagbok, men nå har det gått sport i at jeg ikke "får lov" av meg selv, før det har klaffet!!)

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GadgetGirl, følger med på deg!

Takk for at dere hjelper meg i kampen mot tanta, Engel og blyg!

Jeg har tenkt på deg i dag, blyg. Har lurt på hvordan du ligger an. For har ikke du IKM samtidig som meg?

Igjen så tenker vi likt, jeg har heller ikke noen høye forhåpninger til denne perioden, men nå som det nærmer seg IKM er jeg allikevel spent. Klamrer meg til historiene om dem som har vært gravide selv om de ikke kjente noe...

Men på den andre siden er det greit å drøye en periode til pga ferien. MEN IKKE MER, ASSA!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere hjelper meg i kampen mot tanta, Engel og blyg!

Jeg har tenkt på deg i dag, blyg. Har lurt på hvordan du ligger an.

Jeg aner ikke hvordan jeg ligger an, det eneste som er et bra tegn, er at mannen min også er mer klar.. han synes dette var litt skummelt i starten, men nå har han kommet seg, og er like spennt som meg. Det er jo kos!

For har ikke du IKM samtidig som meg?

JO det har jeg... LØRDAG.. og da skal jeg i bryllup, så det hadde vært kuult om den ikke kom, samtidig som hvis den kommer, kan jeg jo drikke vin med god samvittighet!! :wink: *trøste* *trøste*

Igjen så tenker vi likt, jeg har heller ikke noen høye forhåpninger til denne perioden, men nå som det nærmer seg IKM er jeg allikevel spent. Klamrer meg til historiene om dem som har vært gravide selv om de ikke kjente noe...

Men på den andre siden er det greit å drøye en periode til pga ferien. MEN IKKE MER, ASSA!! :tunge1:

Ja, vi får være enige om at hvis "tanta" kommer nå, så trår vi til neste mnd... det er helt sikkert!!!

kos blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date= vi får være enige om at hvis "tanta" kommer nå, så trår vi til neste mnd... det er helt sikkert!!!

kos blyg :)

JA! :hoppe: Full rulle... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her har jeg ikke vært tidligere - henger nok mest i Graviditetsdagbøkene... Men prosessen du er inne i virker ikke akkurat ukjent. :ler:

Takk for koselig hilsen i boka mi!

Jeg tror det er ganske vanlig at alle PMS-symptomene kjennes ut som graviditetssymptomer. (Sånn er i alle fall jeg...) Men skal du ut i morgen skader det jo ikke å ta en NG, sånn for sikkerhets skyld - og hvem vet... :wink: Heier på deg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann, Moonchild!

Kom meg på trening i dag også! *stolt*

Sto først 25 minutter på stepen, tok 3 x 10 (nesten) 25kg på skuldrene, 20x3 situps/mage, og 10x3 push-ups. Rundet av med 6 minutter på stepen igjen.

Blir så fort lei når jeg trener for meg selv, jeg skal ordne meg en time med instruktør så jeg får lagt opp en enkel runde på apparatene. Greit å ha de gangene det ikke er noen timer som passer.

Kjente på livmorhalstappen i dag og den var skikkelig hard og lukket, har ikke kjent den sånn før. Da fikk jeg forhåpninger! Men jeg er sikker på at mensen er på vei nå, kjenner det murrer og holder på der nede.

Men jeg tester i morgen tidlig uansett, hvis ikke tanta har kommet i natt, da. Hvis ikke har jeg ikke samvittighet til å drikke på lønningspilsen senere på kvelden.

Har akkurat laget en høy stabel med Grete Roede-vafler. Nam-nam. Spiste dem med ikke-grete-roede-is og mammas blåbær og ripssyltetøy. Da kosa vi oss da... :P Nå sitter vi mette og trette foran hver vår skjerm... :ler:

I morgen skal jeg på landeveiskjøring!

Må gry-tidlig opp, så jeg må komme meg i seng tidlig. Ikke at det er noe problem, jeg er ganske trøtt allikvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!!

Så spennende tidspunkt å titte innom her på, da. Lykke til med eventuell testing i morgen!

Og så får vi håpe været blir bra i morgen (alltid verdt å håpe på sliktno'.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...