Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Nei, for det betyr jo at du må reflektere over hvorfor du har forskjellige regler for menn og kvinner når det kommer til sex.

Det er fordi jeg er heterofil. Så derfor er jeg ikke interessert i hva menn foretar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

Det tydelig at DU ser det sånn, men faktisk så er det veldig mange (de fleste?) som ikke ser det sånn. Det er vel derfor de fleste som har hatt en ff, eller noen ons her i livet faktisk ender opp i langvarige forhold de og.

Anonymous poster hash: eca88...0de

Nei du, jeg deler nok det synet med de fleste menn. Det er mange forhold som hadde fått seg en solid trøkk hvis menn (og kvinner for den saks skyld) fikk vite om den seksuelle fortiden til partneren sin.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, jeg deler nok det synet med de fleste menn. Det er mange forhold som hadde fått seg en solid trøkk hvis menn (og kvinner for den saks skyld) fikk vite om den seksuelle fortiden til partneren sin.

Bare fortsett å tro at du snakker for de fleste menn du. Jeg tror det ikke.

Anonymous poster hash: eca88...0de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jeg er heterofil. Så derfor er jeg ikke interessert i hva menn foretar seg.

Vi kan ikke diskutere fenomenet uten å diskutere hva menn foretar seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Bare fortsett å tro at du snakker for de fleste menn du. Jeg tror det ikke.

Anonymous poster hash: eca88...0de

Neivel, da utfordrer jeg deg til å fortelle om pulekompisen din til neste kjæresteemne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, da utfordrer jeg deg til å fortelle om pulekompisen din til neste kjæresteemne.

Hvis han lurer skal han såklart få vite det. Jeg har ingen hemmeligheter. Eksen min visste også om at jeg hadde hatt elskere tidligere. Vi var sammen i mange år, og det var helt andre grunner til at det ikke fungerte.

Jeg er ikke bekymret for at mitt sexliv skal skremme vekk fratidige kjæresteemner, selv om det bestandig dukker opp tråder her på kg som er laget for å fortelle kvinner at de ikke bør ha sex om de er singel, for da vil ingen menn ha de etterpå. Det stemmer rett og slett ikke med min erfaring.

Anonymous poster hash: eca88...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neivel, da utfordrer jeg deg til å fortelle om pulekompisen din til neste kjæresteemne.

Skal man skamme seg over å ha hatt en mener du?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, da utfordrer jeg deg til å fortelle om pulekompisen din til neste kjæresteemne.

Dette her er kvinner som liker det "uforpliktende" skjønner du. Hva skal jenter egntlig med trofasthet, lojalitet og det å være for hverandre i regnværsdager? Kvinner kan jo heller bare finne seg en ny penis og hvorfor forkludre med teite begreper som ærlighet, å stå for det en gjør og det å se seg selv i speilet?

Nesten alle kvinner som skryter av pulevennene er stort sett anonyme, - og det gjør det hele bare mer ubehagelig spør dere meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal man gidde å ha et seriøst monogamt forhold med deg da, når du har uforpliktende puleforhold med menn du ikke er interessert i?

hæ? dette stemmer jo ikke overens med det jeg skriver. Noen mennesker får man bare ikke kjærlighetsfølelser for. Jeg liker jo fyren, synes han er sjarmerende, vi har kjemi, og har det gøy sammen. Vi har seksuell kjemi, liker å ha sex med hverandre, men et forhold er ikke interessant (dette betyr jo ikke at jeg ikke synes han er interessant), grunnene til at det ikke blir et forhold med han kan jo være mange (gidder ikke gå inn på det heller, da det er litt irrelevant).

Min forrige kjæreste og jeg hadde en helt åpen prat om "pulevenner" (igjen synes jeg folk skal utvide tankene sine rundt dette, reglene for en pulevenn er ikke den samme for alle, forhold kan foregå på mange premisser). Hverken jeg eller han hadde problemer med dette, og da vi snakket om dette var det heller aldri et emne at det skulle være noe problem at man har et slikt forhold med noen..

Anonymous poster hash: 737be...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, jeg deler nok det synet med de fleste menn. Det er mange forhold som hadde fått seg en solid trøkk hvis menn (og kvinner for den saks skyld) fikk vite om den seksuelle fortiden til partneren sin.

Vel, men da må menn jobbe med seg selv og sine holdninger til kvinners seksualitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg ikke ønsker å ha masse tilfeldige halvbra one night stands, og trives med knullekompisen min? Jeg er definitivt kjærestemateriale og jeg har hatt langvarige forhold bak meg, men akkurat nå har jeg ikke lyst på et forpliktende forhold. Sex og kos har jeg derimot veldig lyst på, og å finne en tilfeldig mann på byen er ikke tilfredsstillende nok. Jeg og kompisen min har en god tone og passer kjempebra sammen i senga, men ingen av oss ønsker forpliktelser eller mange tilfeldige sexpartnere, så da er jo vi sammen en god løsning. Jeg lider hverken av dårlig selvfølelse eller er følelsesmessig avstumpet selv om jeg har sex med samme person gjentatte ganger. Det er lettere å være knullekompiser når man fra starten av er innstilt på hva vennskapet går ut på. I tillegg så møtes vi ikke så ofte, og det gjør det også lettere å unngå å få følelser for hverandre.

Så hvorfor satser du ikke på denne fyren da? Eller i det minste ser om det kan bli noe mer?

Dere går godt overens, du liker han, har bra sex etc, men du vil unngå å få følelser for han. Du har rett, du er ikke emosjonelt avstumpet, du er bare fryktelig feig.

Anonymous poster hash: a355e...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det i 2013 skal være et problem for noen å forstå at to mennesker kan ha et forhold basert på lidenskap og sex, hvor det ikke er noen som blir utnyttet, men hvor dame og mann er likestilt og har et fullverdig seksueltforhold/vennskap og hvor begge parter er fornøyde med situasjonen.

Det er en grunn til at det kalles puleVENNER

de som mener at dette er kynisk mener jeg er ganske kyniske selv, som ikke klarer å utvide sin horisont LITT..



Anonymous poster hash: 737be...1aa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor satser du ikke på denne fyren da? Eller i det minste ser om det kan bli noe mer?

Dere går godt overens, du liker han, har bra sex etc, men du vil unngå å få følelser for han. Du har rett, du er ikke emosjonelt avstumpet, du er bare fryktelig feig.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Leser du det som står skrevet før du svarer?

Anonymous poster hash: 737be...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at det i 2013 skal være et problem for noen å forstå at to mennesker kan ha et forhold basert på lidenskap og sex, hvor det ikke er noen som blir utnyttet, men hvor dame og mann er likestilt og har et fullverdig seksueltforhold/vennskap og hvor begge parter er fornøyde med situasjonen.

Det er en grunn til at det kalles puleVENNER

de som mener at dette er kynisk mener jeg er ganske kyniske selv, som ikke klarer å utvide sin horisont LITT..

Anonymous poster hash: 737be...1aa

TS

Folk får gjøre akkurat som de selv vil. Jeg har selv hatt det man kan definere som "pulevenner", men jeg ville aldri blitt sammen med en jente jeg visste har eller har hatt pulevenner. Som sagt, å skille sex og følelser er primært en maskulin egenskap. De fleste kvinner knytter seg (i varierende grad) til mannen når de har sex. Dette skyldes grunnleggende biologi hos kvinnen; hun utskiller diverse hormoner i hjernen som gjør at hun knytter seg til mannen. Dette gjelder dog ikke alle kvinner.

Mange kvinner kan skille sex og følelser. Dette er ikke kjærestemateriale. Dette er maskuline kvinner som har sex først og fremst for å tilfredstille seksuelle behov.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvis han lurer skal han såklart få vite det. Jeg har ingen hemmeligheter. Eksen min visste også om at jeg hadde hatt elskere tidligere. Vi var sammen i mange år, og det var helt andre grunner til at det ikke fungerte.

Jeg er ikke bekymret for at mitt sexliv skal skremme vekk fratidige kjæresteemner, selv om det bestandig dukker opp tråder her på kg som er laget for å fortelle kvinner at de ikke bør ha sex om de er singel, for da vil ingen menn ha de etterpå. Det stemmer rett og slett ikke med min erfaring.

Anonymous poster hash: eca88...0de

Du var singel, sa du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Folk får gjøre akkurat som de selv vil. Jeg har selv hatt det man kan definere som "pulevenner", men jeg ville aldri blitt sammen med en jente jeg visste har eller har hatt pulevenner. Som sagt, å skille sex og følelser er primært en maskulin egenskap. De fleste kvinner knytter seg (i varierende grad) til mannen når de har sex. Dette skyldes grunnleggende biologi hos kvinnen; hun utskiller diverse hormoner i hjernen som gjør at hun knytter seg til mannen. Dette gjelder dog ikke alle kvinner.

Mange kvinner kan skille sex og følelser. Dette er ikke kjærestemateriale. Dette er maskuline kvinner som har sex først og fremst for å tilfredstille seksuelle behov.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Men hvorfor skal en kvinne bli sammen med deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lincoln

Så hvorfor satser du ikke på denne fyren da? Eller i det minste ser om det kan bli noe mer?

Dere går godt overens, du liker han, har bra sex etc, men du vil unngå å få følelser for han. Du har rett, du er ikke emosjonelt avstumpet, du er bare fryktelig feig.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Han har vel ikke penger nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvorfor er det negativt at en kvinne liker både sex og penger, Lincoln?

Har jeg skrevet at det er negativt? Jeg er for prostitusjon jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...